استرالیا ایمنی مهاجران تحصیلی خود را تضمین می کند

دولت استرالیا نژادپرستی یا خشونت را در استرالیا تحمل نمی کند

دولت موریسون این هفته در پاسخ به ادعاهای وزارت آموزش چین مبنی بر خطرات احتمالی استرالیا گفت: استرالیا برای همه امن است. آلن تاج، وزیر آموزش فدرال استرالیا این ادعاها را رد کرده و پکن را به انتشار “اطلاعات نادرست” متهم کرده است. او گفت: «من ادعاهای چین را رد می‌کنم که سفر یا تحصیل در استرالیا ناامن است – این اطلاعات نادرست است.» استرالیا از استانداردهای بسیار بالاتری نسبت به سایر کشورها برخوردار است – ما نژادپرستی و خشونت را تحمل نمی‌کنیم.

سخنگوی بخش Tudge نیز همین موضوع را تکرار کرد. «استرالیا یکی از امن‌ترین و دلپذیرترین مقاصد جهان است. ما همچنین آموزش با کیفیت بالا را برای دانش‌آموزان از سراسر جهان ارائه می‌دهیم. دولت استرالیا نژادپرستی یا خشونت را در استرالیا تحمل نمی‌کند. دانش‌آموزان در هر سن و پیشینه‌ای چه در دانشگاه و چه در جامعه احساس امنیت دارند. استرالیا یک مکان فراگیر و دلپذیر برای تحصیل همه دانشجویان بین‌المللی است.

استرالیا امن است

امنیت مهاجران تحصیلی استرالیا

هشدار چین به دانشجویان بین المللی به عنوان آخرین تنش دیپلماتیک بین استرالیا و چین تلقی می‌شود، که از زمانی آغاز شد که اولی نحوه مدیریت دومی را با بحران COVID-19 زیر سوال برد. دانشگاه‌ها و نمایندگان دولتی می‌گویند استرالیا امن و پذیرا است.

این بیانیه در پاسخ به هشدار کوتاهی است که در وب سایت دولتی وزارت آموزش و پرورش در تاریخ 5 فوریه 2021 منتشر شده است: «اخیراً، حوادث شرورانه پی درپی در مورد حمله به دانشجویان خارج از کشور در بسیاری از نقاط استرالیا رخ داده است که تهدیدی جدی برای امنیت شخصی دانشجویان خارج از کشور در استرالیا است.”

این سایت به دانش‌آموزان در مورد خطرات بزرگ سفرهای بین‌المللی در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا یادآوری شد و از آنها خواست که “ارزیابی خطرات ایمنی مناسب را انجام دهند و در انتخاب رفتن یا بازگشت به استرالیا برای تحصیل محتاط باشند.”

چین در ژوئن گذشته هشداری صادر کرده بود و هشدار می‌داد استرالیا به دلیل همه‌گیری جهانی شاهد افزایش قابل توجه تبعیض نژادی و خشونت علیه چینی‌ها و سایر مردم آسیایی بوده است. شبکه خبری انگلیسی زبان دولتی CGTN نیز در اوایل سال جاری از حملات به دانش‌آموزان چینی در استرالیا با استفاده از کلماتی مانند کتک خورده و دیگر الفاظ نامناسب خبر داد.

استرالیا امن است، اتهامات "ناامید کننده" بود!

استرالیا برای دانشجویان بین المللی امن است

به گفته ویکی تامسون، مدیر اجرایی گروه هشت (Go8)، ادعاهای چین مبنی بر اینکه استرالیا یک مقصد تحصیلی ناامن است، “ناامیدکننده” بود. تامسون گفت: «ما قطعاً مانند گذشته از وزارت آموزش و پرورش چین و سفارت در مورد اینکه چرا دانش آموزان در معرض حملات نژادی قرار گرفته‌اند، مشاوره خواهیم گرفت. Go8 نشان دهنده هشت دانشگاه نخبه از جمله دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه سیدنی و دانشگاه ملبورن است. «اینها به سادگی برای هیچ یک از دانش آموزان ما قابل تحمل نخواهد بود. تامسون گفت، دانشگاه‌های ما مکان‌های امنی برای همه دانشجویان هستند.«

استرالیا در بین 10 رتبه برتر ایمنی در جهان قرار دارد. این کشور در بررسی مهاجرت جهانی ثروت در سال 2019، ایمن‌ترین کشور جهان برای زنان است که درصدی از جمعیت هر کشور را که قربانی جنایات مربوط به تجاوز جنسی، برده داری، قاچاق انسان و تجاوز به زنان شده اند، بررسی می‌کند. سال گذشته. در گزارش بهترین کشورها در سال 2020، استرالیا بالاتر از سوئد، فنلاند و هلند در جایگاه پنجم قرار داشت.

 

منبع: studyinternational.com

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button