۵ کافه نزدیک به دانشگاه گریفیث استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای فوق‌العاده برای تحصیل و مهاجرت است. دانشگاه‌های دولتی و خصوصی بسیار زیادی در این کشور وجود دارند که شما می‌توانید هر کدام را بسته به علاقه خود جهت تحصیل در استرالیا انتخاب کنید. یکی از دانشگاه‌های فوق‌العاده خوب و عالی در این کشور دانشگاه گریفیث نام دارد. تحصیل در دانشگاه گریفیث می‌تواند برای شما یک فرصت طلایی باشد. بسیاری از دانشجویانی که در دانشگاه گریفث در حال تحصیل هستند می‌توانند از کافه و رستوران‌های اطراف و نزدیک این دانشگاه استفاده کنند و کنار دوستان جدیدشان لحظات شگفت‌انگیز و خاطره‌انگیزی را بسازند. در ادامه قصد داریم به شما که در حال تحصیل در دانشگاه های استرالیا هستید، 5 کافه رستوران نزدیک به دانشگاه گریفیث را معرفی کنیم.

کافه‌های بسیار زیبا در اطراف دانشگاه گریفیث

دانشجویان دانشگاه گریفیث خواستار گزینه‌های بهتری برای غذا خوردن بودند و این دقیقاً همان چیزی است که آنها به دست آوردند. نه تنها دانش‌آموزان اکنون به برخی از بهترین مکان‌ها برای غذا خوردن در این منطقه دسترسی دارند، بلکه این مکان‌ها مقرون به صرفه هستند و می‌توانند حتی خاص‌ترین محدودیت‌های غذایی را نیز برطرف کنند. البته این اغراق نیست. اگر می‌خواهید درباره مکان‌های شگفت‌انگیزی که می‌توانید در محوطه دانشگاه گریفیث یا اطراف آن می‌خورید بیشتر بدانید، فهرست زیر را بخوانید!

1. کافه روسا (Cafe Rossa)

کافه روسا گریفیث

دانشجویانی که در دانشگاه های استرالیا در حال تحصیل هستند، گاها در مواقعی به یک وعده غذایی فوق‌العاده نیاز دارند. به همین دلیل بسیاری از آنها به فکر پیدا کردن یک کافه همه چیز تمام با قیمت مقرون به صرفه و غذاهای متنوع می‌گردند.

کافه روسا دقیقا همان کافه بسیار فوق‌العاده‌ای است که دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه گریفیث می‌توانند از غذاهای خوشمزه، مدرن و مقرون به صرفه آن استفاده کنند. این کافه برای افراد زیادی جای نشستن دارد و در نتیجه نیازی نیست همیشه در صف‌های طولانی بمانید. بسیاری از دانشجویان دانشگاه گریفیث پس از یکبار رفتن به کافه روسا، بازدید از آن را به یک عادت همیشگی برای خود تبدیل کرده‌اند.

2. کافه تِیک 5 (Take 5)

کافه تِیک 5 گریفیث

وعده‌های غذایی در اینجا مقرون به صرفه و به طور مداوم خوب است، به این معنی که صندلی‌های این کافه همیشه پر هست. علاوه بر این، وعده‌های غذایی تهیه شده در این کافه برای افرادی که در مورد آنچه می‌خورند آگاه هستند ایده آل است. اگر غذاهای تازه را دوست دارید که بیشتر آنها ارگانیک هستند، منوی اینجا را دوست خواهید داشت.

3. گوزمن و گومز (Guzman y Gomez)

کافه گوزمن و گومز استرالیا

اگر غذاهایی را که معمولاً با آمریکای مرکزی و جنوبی مرتبط هستند دوست دارید، کافه رستوران گوزمن گومز جایی است که باید به آن بروید. مقرون به صرفه، خوشمزه، و تقریباً همیشه باز، گوزمن و گومز شما را در کمترین زمان به غذاهای تند معتاد می‌کند. برای شام به اینجا بیایید زیرا معمولاً در آن زمان غذاهای عالی ارائه می‌دهند.

4. کافه دهکده (Village Café)

Village Café دانشگاه گریفیث

اگر شما هم به دنبال خوردن بهترین و شاهکارانه‌ترین ساندویچ‌ها پس از کلاس درسی خود هستید، کافه دهکده مکانی است که می‌توانید در آن این ساندویچ‌ها را نوش جان کنید. این کافه مناسب تمامی دانشجویانی است که دوست دارند بهترین غذا را با کمترین هزینه نوش جان کنند و پول زیادی را صرف هزینه ناهار و شام خود نکنند. با دوستان خود پس از یک روز سخت تحصیلی به این کافه بروید و از خوردن ساندویچ‌های خوشمزه لذت ببرید.

5. کافه ماجور (Coffee Major)

کافه ماجور استرالیا

اگر طرفدار قهوه هستید، به احتمال زیاد این مکان را دوست خواهید داشت. Coffee Major یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در محوطه دانشگاه است، عمدتاً به این دلیل که فضای آن بسیار خنک است. اگر مکانی باحال برای گپ زدن با دوستان می‌خواهید، Coffee Major انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. قهوه‌های شگفت‌انگیز این کافه شما را برای حضور در کلاس بعدی آماده می‌کند و به شما انرژی می‌بخشد.

یادداشت پایانی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، تحصیل در استرالیا می‌تواند برای شما یک فرصت طلایی باشد. دانشجویان بسیار زیادی در دانشگاه‌های استرالیا به ویژه دانشگاه گریفیث در حال تحصیل هستند. کافه و رستوران‌های زیادی در اطراف این دانشگاه وجود دارد که همه دانشجویان برای گذراندن لحظات ناب و دوستانه خود می‌توانند به آنجا بروند.

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button