مک کواری به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های تجارت در جهان رتبه بندی شد!

مک کواری به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های تجارت در جهان

دانشگاه کسب و کار مک کواری  (MQBS) در جهان به عنوان یکی از برترین مراکز آموزشی در حوزه تجارت شناخته شده است. در رتبه بندی QS Business Master’s 2024، دانشگاه کسب و کار مک کواری به عنوان بهترین دانشگاه استرالیا در زمینه بازاریابی و دومین دانشگاه برتر در حوزه مالی و تجزیه و تحلیل تجاری، شناخته شده است. این موفقیت‌ها نشان از تمرکز بر توسعه دانش و مهارت‌های عملی در دانشجویان این مدرسه دارد.

اطلاعات حاکی از این است که MQBS و سایر دانشگاه‌های کسب و کار استرالیا، از جمله هفت دانشگاه دیگر در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان برای کارشناسی ارشد در حوزه‌های مختلفی از جمله مدیریت، امور مالی، بازاریابی و تجزیه و تحلیل تجاری قرار دارند. این نشان از برتری و تعهد دانشگاه‌های استرالیا در ارائه آموزش و پژوهش در حوزه‌های کلیدی تجارت و مدیریت دارد.

با توجه به این موفقیت‌ها و افتخارات، MQBS به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزشی جهان در زمینه تجارت و کسب و کار شناخته شده است و دانشجویانی که به این مدرسه ملحق می‌شوند از فرصت‌هایی برای یادگیری و پیشرفت در حوزه‌های مختلف تجارت و مدیریت بهره‌مند خواهند شد.

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button