وبینار کارشناسی ارشد فیزیوتراپی دانشگاه لاتروب

این رویداد فرصتی مناسب برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورود به دوره معتبر کارشناسی ارشد فیزیوتراپی یکی از معروف‌ترین دانشگاه های استرالیا یعنی دانشگاه  La Trobe است. در این وبینار، از ساختار دوره، موقعیت‌های بالینی و فرصت‌های شغلی مطلع خواهید شد.

اطلاعات وبینار

وبینار کارشناسی ارشد فیزیوتراپی دانشگاه لاتروب استرالیا

 تاریخ: چهارشنبه 26 جولای 2023

زمان: 18:00  الی  19:00 بعد از ظهر

مکان: دانشگاه لاتروب

تلفن تماس: 1300 135 045

ارائه شده توسط: دکتر کیت لالر و دکتر اندرو هانه

نوع رویداد: اطلاعات دانشجویان آینده

هزینه: رایگان

 کارشناسی ارشد فیزیوتراپی La Trobe می‌تواند بهترین قدم شما برای ورود به صنعتی پر تقاضا باشد. این دوره قابلیت استخدام شما را افزایش و در عین حال به شما این فرصت را خواهد داد که تنظیمات و حوزه‌های مختلف مراقبت‌های بهداشتی را کشف کنید.

فیزیوتراپیست‌ها با هدف دستیابی به بالاترین درجه ممکن از بهبودی، فعالیت، مشارکت و کیفیت زندگی، بیماران مبتلا به آسیب‌های فیزیکی موقت یا طولانی مدت، اختلالات حرکتی یا ناتوانی را ارزیابی و درمان می‌کنند.

 این افراد هم به صورت مستقل و هم به عنوان اعضای تیم‌ مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کنند.  آنها در پیشگیری از بیماری، آسیب و ارتقای سلامتی فعال هستند. همچنین در تحقیقات بالینی، توانبخشی حرکتی، ارگونومی و مدیریت سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی درگیر هستند.

به وبینار آموزنده دانشگاه لاتروب بپیوندید تا از مسئول هماهنگی دوره، دکتر کیت لالر در مورد ساختار دوره، شرایط ورود و فرصت‌های شغلی این مدرک اطلاعات کسب کنید.

ثبت نام در وبینار

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button