جایزه ملی بهداشت و ایمنی شغلی برای فارغ التحصیل دانشگاه ECU

جایزه ملی بهداشت و ایمنی شغلی برای فارغ التحصیل دانشگاه ادیث کوان استرالیا

“کار استثنایی کیتلین رابرتز در حین تحصیل باعث شد که او این افتخار را در یک مراسم جشن در بریزبن پذیرفت.”

یکی از فارغ التحصیلان اخیر بهداشت و ایمنی شغلی دانشگاه Edith Cowan (ECU) تحسین ملی را دریافت کرده است وی یک جایزه بزرگ بهداشت و ایمنی شغلی را در این دانشگاه گرفت.

کیتلین رابرتز دسامبر گذشته با مدرک لیسانس علوم بهداشت از ECU جنوب غربی فارغ التحصیل شد و جایزه ملی آموزش OHS موسسه استرالیایی بهداشت و ایمنی (AIHS) را در مراسم جشنی در بریزبن پذیرفت. او قبل از دریافت این دانشگاه در سال 2022 مدال طلای بهداشت محیط استرالیا (WA) را نیز دریافت کرد که آن را همان موقع به دانش‌آموزی با بالاترین نمره کلی اعطا کرد.

جولیا ویتفورد، مدیر اجرایی AIHS گفت: جوایز سالانه با هدف قدردانی از دانش‌آموزانی است که استانداردهای تحصیلی بالا، مهارت‌های عملی، به‌علاوه تعهد و مشارکت در سلامت و ایمنی شغلی را نشان می‌دهند.

او گفت: «موسسه تلاش می‌کند تا فرهنگ یادگیری را ترویج دهد، جایی که همه ما از خودمان انتظار داریم که توانایی‌های خود را از همان ابتدای کار تا انتها رشد دهیم.

AIHS افتخار می‌کند که دستاوردهای کیتلین را جشن می‌گیرد و ما برای او در تلاش‌های آینده‌اش آرزوی موفقیت داریم. کیتلین گفت که خبر این برد غافلگیرکننده بود، اما با این قدردانی بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

او گفت: “من نمی‌توانستم صبر کنم تا اخبار را با خانواده، دوستان و اساتیدم به اشتراک بگذارم.” هیچ راهی وجود نداشت که بتوانم بدون حمایت شگفت‌انگیز آنها در دانشگاه به این خوبی عمل کنم. من قبلاً از اینکه توسط اساتیدم به رسمیت شناخته شدم و آنها فکر می‌کردند که من کاندیدای شایسته‌ای برای نامزدی خواهم بود، سپاسگزار بودم.

حضور ECU در جنوب غربی به کیتلین اجازه داد تا تحصیل کند و اکنون بدون نیاز به ترک منطقه‌ای که در آن بزرگ شده است، حرفه خود را دنبال کند.

او در حال حاضر در بانبری زندگی می‌کند، جایی که برای شایر هاروی به عنوان افسر بهداشت محیطی کار می‌کند. او گفت: “تحصیل مدرک من در حالی که در جنوب غربی ماندم این امکان را برای من فراهم کرد که در کنار دوستان و خانواده‌ام بمانم.”

اگر مجبور بودم برای دانشگاه به پرث بروم، قطعاً در موقعیتی که الان هستم نبودم، زیرا نمی‌توانستم به اندازه خودم روی تحصیلاتم تمرکز کنم. “این به من امکان داد تا تحصیلات عالی را در رشته تحصیلی انتخابی خود دنبال کنم. من به ایمنی علاقه‌مند هستم، زیرا فقط می‌خواهم چیزی را پس بدهم و کمک کنم تا افراد در جامعه و در حالی که در محل کار هستند ایمن نگه دارم.”

کیتلین رابرتز جایزه ملی ایمنی و بهداشت

گرگوری هو گفت که کیتلین در طول تحصیل خود یک دانشجوی وظیفه‌شناس و متعهد بوده و یک مدافع فوق العاده برای ECU بوده است.

همچنین او بیان کرد: “دپارتمان ما، کیتلین را نه تنها به دلیل برتری آکادمیک، بلکه به دلیل تمایل او به استفاده از دانش خود در دنیای واقعی، نامزد کرد.” این جایزه شایسته است و ما خوشحالیم که او در رشته انتخابی خود به دنبال شغلی است.

دکتر مارکوس کاتانی، مدرس ارشد OHS گفت که جوایز آموزش ملی AIHS بسیار مورد توجه است. او همچنین اذعان کرد که ECU سابقه افتخارآمیزی با جوایز دارد و ما به کیتلین به خاطر دستاوردهایش در  سال جاری تبریک می‌گوییم. “تکمیل مدرک به اندازه کافی چالش برانگیز است. انجام این کار در سطحی که شایسته نامزد شدن از سوی دانشگاه باشد، نشان‌دهنده یک دانشجوی استثنایی است.”

دانشگاه ادیث کوان استرالیا (Edith Cowan University) یک دانشگاه بزرگ متشکل از چندین پردیس می باشد که به ارایه خدمات آموزشی به مردم غرب استرالیا و ملیت های مختلف از سراسر جهان می پردازد. ECU در سال 1991 به ثبت رسیده و با وجود سن نسبتا کم خود دارای تاریخ پرافتخار بیش از یک قرن خدمت به آموزش و پرورش در غرب استرالیا بوده و به خاطر شیوه آموزش منحصر به فرد، برتری در کارهای تحقیقاتی و مشارکت با جامعه زبانزد خاص و عام می باشد.

منبع: ecu.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button