تضمین موفقیت دانشجو در گریفیث با حمایت و پشتیبانی

دانشگاه گریفیث دانشجویان آینده‌نگر را به سمت یک سفر تحصیلی موفق حمایت و پشتیبانی می‌کند و در تمام مسیرهای تحصیل، او را به خوبی درک می‌کند. با توجه به هزینه‌های زندگی جهانی، اطلاعات به روز درباره هزینه‌ها به دانشجویان می‌دهد تا آنها درک درستی داشته باشند. دانشگاه گریفیث چالش‌های مالی را که ممکن است دانشجو با آن مواجه باشد را تشخیص داده و طیف وسیعی از خدمات گسترده پشتیبانی را به او ارائه می‌کند تا نگرانی‌های او کاهش پیدا کند.

هزینه تحصیل در استرالیا

اطلاعات به روز در مورد هزینه تحصیل در استرالیا هنگام تصمیم‌گیری بسیار ارزشمند است. هزینه زندگی در استرالیا بسته به سبک زندگی و نیازهای هر شخص با شخص دیگر متفاوت است. از تاریخ 1 اکتبر 2023، دولت استرالیا از متقاضیان می‌خواهد تا ویزای دانشجویی خود را به دولت ارائه کنند و حداقل 24505 دلار استرالیا از دولت دریافت کنند و با آن هزینه‌های سالانه زندگی را پوشش دهند.

هزینه‌های زندگی در استرالیا ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • مواد غذایی و صرف غذا: 140 تا 280 دلار در هفته
  • گاز و/یا برق: 10 تا 20 دلار در هفته
  • تلفن و اینترنت: 15 تا 30 دلار در هفته
  • حمل و نقل عمومی: 30 تا 60 دلار در هفته
  • ماشین (پس از خرید): 150 تا 260 دلار در هفته
  • سرگرمی: 80 تا 150 دلار در هفته
  • محل اقامت در محوطه دانشگاه: 166 تا 394 دلار در هفته
  • محل اقامت خارج از دانشگاه: 160 تا 440 دلار در هفته
  • اقامت در خانه: 235 تا 325 دلار در هفته

اطلاعات بالا براساس هزینه‌های زندگی در سال 2023 تخمین زده شده است و تنها به صورت تقریبی برآورده شده و ممکن است براساس سلایق و نوع سبک زندگی هر فرد کمتر یا بیشتر باشد. هزینه‌های دانشجویی بالا، شامل هزینه‌های متفرقه مانند خرید کتاب درسی، هزینه‌های پزشکی، پوشاک، دفتر و خودکار و… نمی‌باشد.

خدمات پشتیبانی

تضمین موفقیت دانشجو در گریفیث با حمایت و پشتیبانی

دانشجویان با مراجعه به صفحه هزینه‌های زندگی در وبسایت دانشگاه گریفیث می‌توانند اطلاعات دقیق و جامع‌تری را کسب کنند. وبسایت گریفیث به عنوان یک منبع جامع است که راهنمای ضروری برای دانشجویان است. دانشجویان به ویژه دانشجویان بین‌الملل قبل از مهاجرت می‌توانند وارد وبسایت دانشگاه شوند و اطلاعات واضح و شفافی را درمورد جنبه‌های مالی تحصیل در دانشگاه گریفیث به دس بیاورند.

اگر دانشجویان به محض شروع در گریفیث نیاز به پشتیبانی داشته باشند، تشویق می‌شوند تا با خدمات فهرست‌شده در این صفحه وب، که شامل کمک و مشاوره در مورد امور مالی، مسکن، غذا، حمل‌ونقل و پشتیبانی آموزشی است، ارتباط برقرار کنند.

بنابراین پشتیبانان گریفیث همیشه در کنار دانشجویان به ویژه دانشجویان بین‌الملل هستند تا آنها احساس غربت نکنند و همه چیز را به طور واضح و دقیق بفهمند و متوجه شوند. این اطلاعات اصلا چیز کمی نیست و بسیاری از دانشگاه‌ها چنین خدماتی را به دانشجویان ارائه نمی‌کنند. بنابراین باید قدردان این حجم از خدمات باشید.

معرفی ماشین حساب هزینه زندگی در استرالیا

ماشین حساب هزینه زندگی

دانشجویان آینده‌نگر جهت درک بهتر از هزینه‌های تحصیل در استرالیا می‌توانند از محاسبه‌گر هزینه زندگی مفید Study Australia’s دیدن کنند. محاسبه‌گر هزینه زندگی به‌طور مکرر به‌روزرسانی می‌شود و برای کمک به دانشجویان در فکر نحوه خرج کردن پول طراحی شده است و تخمین گسترده‌ای از هزینه‌های بالقوه در استرالیا را ارائه می‌دهد.

مشاوران دانشجویی بین المللی

تیم مشاوران دانشجویی بین‌الملل گریفیث، دانشجویان بین‌الملل را در استرالیا در مورد مسائل شخصی، هزینه‌ای و سایر امور پشتیبانی می‌کند. اگر دانشجویان بین‌المللی مشکلات یا نگرانی‌هایی دارند و مطمئن نیستند که باید با چه کسی صحبت کنند، آنها می‌توانند با مشاورین دانشجویی تماس بگیرند و از آنها کمک دریافت کنند. در این حالت اطلاعات دقیق و جامعی به دست خواهند آورد.

 

منبع: blogs.griffith.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button