رضایت بالای دانشجویان از دانشگاه گریفیث

جایزه دانشگاه‌های آنلاین 2023 برای دانشگاه گریفیث استرالیا

رضایت بالای دانشجویان از دانشگاه گریفیث

دانشگاه گریفیث استرالیا بین 5 دانشگاه بزرگ و برتر توانست جایزه دانشگاه‌های آنلاین 2023 را به خود اختصاص دهد. این نشان‌دهنده میزان رضایت بالای دانشجویان گریفیث و همچنین الویت قرار دادن دانشجویان توسط این دانشگاه است.

دانشگاه گریفیث استرالیا در نتیجه نظرسنجی Canstar blue توانست به خاطر کیفیت آموزش بالا، منابع یادگیری فوق‌العاده، پشتیبانی دانشجویی، فرصت‌ها و آینده شغلی پس از فارغ‌التحصیلی و رضایت کلی، رتبه 5 ستاره را به خود اختصاص دهد.

پروفسور لیز بورد علاقه زیادی به افزایش کیفیت تجربه یادگیری دانشجویان گریفیث دارد. پروفسور برد می‌گوید: گریفیث خوشحال است که دانشجویان از تجربه تحصیل در طول تحصیلات خود لذت می‌برند. او در ادامه می‌گوید که کارکنان متعهد گریفیث همیشه در تلاش هستند تا بتوانند آموزش‌های با کیفیت‌تری را به دانشجویان ارائه دهند. در حقیقت دانشگاه گریفیث همیشه در تلاش است که تجربه آنلاین و حضوری فوق‌العاده‌ای را برای دانشجویان خود بسازد و تا حد زیادی در این مسیر موفق بوده است.

دانشگاه گریفیث با ارائه برنامه‌های تحصیلی آنلاین به مدت 20 سال، به هزاران نفر کمک کرده تا به اهداف تحصیلی‌شان برسند. ارائه انعطاف‌پذیری متناسب با مطالعه در زندگی شما بخش بزرگی از موفقیت دانشگاه گریفیث محسوب می‌شود.

گریفیث طی وسیعی از برنامه‌های تحصیلی انعطاف‌پذیری را مانند برنامه‌های آنلاین، پاره وقت و تمام وقت و سه ماهه را به دانشجویان ارائه می‌کند. دانشجویان نیز فرصت دارند تا در این دوره‌های تحصیلی ثبت نام کنند و از این شرایط بهره بگیرند.

کریستین سیب سردبیر Canstar Blue گفت که هفت نفر از 10 دانشجو و فارغ‌التحصیل دانشگاه گریفیث که مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که مدرک تحصیلی آنها برای اطمینان از روشن بودن آینده شغلی آنها حیاتی است، که انتخاب دانشگاه را به یک تصمیم بالقوه تعیین‌کننده زندگی تبدیل می‌کند.

دانشگاه گریفیث نقش مهمی را در ارائه انتخاب‌های قوی در آموزش عالی ایفا می‌کند. این دانشگاه نه تنها به دانشجویان برنامه‌های تحصیلی آنلاین مختلفی را ارائه می‌کند، بلکه خدمات آنلاین را با بالاترین سطح کیفیت به دانشجویان ارائه می‌دهد و به عنوان یک دانشگاه آموزش عالی و با کیفیت توانسته رتبه 5 ستاره را به خود اختصاص دهد.

این به توضیح اینکه چرا دانشجویان و فارغ‌التحصیلان آنلاین دانشگاه گریفیث نسبت به سایر دانشگاه‌های آنلاین از تجربه کلی دانشگاه خود راض‌‌تر بودند کمک می‌کند. تحصیلات عالی آن‌ها نتیجه‌ای را ارائه می‌دهد که مدت‌ها پس از پایان دوران دانشگاه خود از آن بهره‌مند خواهند شد.»

منبع: news.griffith.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button