بازگشت دانشجویان بین المللی به استرالیا ایالت وسترن استرالیا

بازگشت دانشجویان بین المللی به استرالیا ایالت وسترن استرالیا

بازگشت دانشجویان بین المللی به استرالیا

ایالت وسترن استرالیا

 

ایالت وسترن استرالیا به همراه سایر نقاط استرالیا، برای ترم اول سال 2022 پذیرای دانشجویان بین المللی که واکسیناسیون کامل شده اند خواهد بود.

زمانی که این ایالت به نرخ 80 درصد واکسیناسیون کامل برسد، که پیش بینی شده است این اتفاق در ماه دسامبر رخ دهد، تاریخ رسمی باز شدن مرز ها از سوی دولت وسترن استرالیا اعلام خواهد شد.

این تاریخ برای اواخر ژانویه یا اوایل فوریه 2022 پیش بینی شده است که به دانشجویان واجد شرایط اجازه می دهد تا برای شروع ترم اول 2022 به استرالیا برسند یا دوره های زبان یا سایر دوره های پیش نیاز برای دانشگاه را پیش از شروع ترم دوم بگذرانند.

دانشجویانی که دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند، با داشتن تست PCR منفی 72 ساعت پیش از عزیمت، و تکمیل کردن G2G pass در هنگام ورود به ایالت وسترن استرالیا نیازی به گذراندن دوره ی قرنطینه نخواهند داشت.

دانشجویان بین المللی که هر دو دور واکسن خود را دریافت نکرده باشند اجازه ی ورود به وسترن استرالیا را نخواهند داشت.

طبق این برنامه ریزی، تعداد محدودی از دانشجویان برای ترم اول 2022 وارد استرالیا می شوند و پس از آن برای ترم دوم احتمالا اوضاع در استرالیا به حالت عادی باز گشته است.

ایالت وسترن استرالیا با داشتن یکی از قوی ترین اقتصاد ها در جهان و همچنین به دست آوردن شهرتی به عنوان یکی از مناطقی که از نظر COVID 19 بسیار ایمن است، در سال 2022 در جذب دانشجویان بین المللی مزیت قابل توجهی خواهد داشت.

دانشجویان بین المللی همواره بخش بسیار با ارزشی از جامعه ی وسترن استرالیا بوده اند و با خود تنوع فرهنگی و مهارت ها و ارتباطات جهانی زیادی به همراه می آورند که به قدرت بیشتر اقتصاد ایالت وسترن استرالیا کمک شایانی کرده است. در صورتی که بخش آموزش بین المللی پر رونق باشد، مشاغل زیادی در تمام بخش های اقتصاد ایجاد خواهد شد که برای کل ایالت بسیار سودمند خواهد بود.

دانشجویان بین المللی برای بازگشت به ایالت وسترن استرالیا باید:

  • با یکی از واکسن های مورد تایید استرالیا واکسیناسیون کامل شده باشند.
  • از جانب دانشگاه ایمیلی مبتنی بر واجد شرایط بودن جهت بازگشت به استرالیا دریافت کرده باشند
  • G2G pass را تکمیل کرده باشند.

جزئیات بیشتری از این طرح در اواسط دسامبر اعلام خواهد شد.

 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button