به روز‌رسانی‌های مهم پذیرش ترم دو 2023 در دانشگاه سیدنی

افزایش موقت مدارک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد رسانه، ارتباطات دیجیتال و فرهنگ محدود شده است.

دانشکده هنر و علوم اجتماعی در دانشگاه سیدنی توانسته است ظرفیت بیشتری را در ترم 2 برای برخی از محبوب‌ترین دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دسترس قرار دهد که عبارتند از:

  • کارشناسی ارشد ارتباطات و فرهنگ دیجیتال و برنامه‌های گواهی فارغ التحصیلی و دیپلم جایگزین
  • کارشناسی ارشد تمرین رسانه و برنامه‌های گواهی فارغ التحصیلی و دیپلم جایگزین

در این دانشگاه همچنین در سال جاری مقداری افزایش موقت ظرفیت وجود دارد که امکان ثبت نام بیشتری برای دانشجویانی که تحصیلات خود را در ترم 2، 2023 شروع می‌کنند، به وجود آورده است.

سهمیه‌های این دانشگاه برای سال 2024 مانند گذشته باقی خواهد ‌ماند و تا زمانی که به سقف‌های تعیین‌شده قبلی برای هر دوره برسد به مدیریت ورودی‌های آینده ادامه خواهد داد. ظرفیت اضافی برای دوره‌های دانشکده فقط برای ترم 2 خواهد بود، بدون موکول به دوره های بعدی.

تغییرات در برنامه Master of Moving Image از سال 2024

پذیرش دانشگاه سیدنی استرالیا 2023

دانشگاه سیدنی در حال ایجاد تغییرات هیجان انگیزی در Master of Moving Image است و از سال 2024، این مدرک به Master of Film and Screen Arts تغییر نام خواهد داد. این دانشگاه تغییرات موجود را بخشی از تعهد مستمر خود به بررسی و بهبود برنامه‌ها و تجربه دانشجویی پس از فارغ‌التحصیلی می داند و معتقد است که تغییر نام برای تجربه دانشجویی مثبت خواهد بود. به عبارتی نام مدرک فارغ‌التحصیلی دانشجویان قابل تشخیص‌تر است، ماهیت مدرک را به درستی بیان می‌کند و به وضوح با صنعت طنین‌انداز می‌شود.

هیچ تغییری در پیشنهادات فعلی برای ترم دوم  2023 Master of Moving Image ایجاد نخواهد شد. اگر هر یک از دانشجویان مایل به تعویق در دوره جدید (ترم 1) S1 2024 هستند، لطفاً برای تغییر با دانشگاه تماس بگیرند.

به روز رسانی برنامه سهمیه کارشناسی ارشد بازرگانی و کارشناسی ارشد توسعه

به خاطر داشته باشید که جایگاه‌های کارشناسی ارشد بازرگانی/ توسعه مشروط به در دسترس بودن و سهمیه ثبت نام، محدود است.

با پر شدن ظرفیت دوره، یک یادآوری برای همه دارندگان پیشنهاد بدون قید و شرط ارسال شده است و به آنها مهلتی برای پذیرش پیشنهاد از طریق سامانه پذیرش آنلاین و ارائه مدارک پرداخت مانند رسید پرداخت ارائه گردیده، در حالی که مکان‌ها حداکثر تا ساعت 5 بعد از ظهر یکشنبه، 25 ژوئن 2023 در دسترس است.

هر پیشنهاد دیگری زیرمجموعه دوره‌های پیشنهادی و مشروط به لیست انتظار دانشجویان واجد شرایط مدیریت و بررسی می‌شود. بهتر آن است که دانشجوها پیشنهادات خود را به سرعت بپذیرند و جایگاه خودشان را در برنامه‌ و رشته تحصیلی مورد نظر حفظ کنند.”

تغییر مورد نیاز اسناد

به دلیل نگرانی در مورد صحت ریز نمرات برخی از دانشجویانی که از موسسات خارج از کشور درخواست می‌دهند، دفتر پذیرش بلافاصله شروع به اعمال مراحل سختگیرانه تأیید رونوشت در فرآیند ارزیابی این دانشگاه خواهد کرد.

دانشگاه سیدنی دیگر رونوشت‌های نهایی و وصیت‌نامه‌های مهر/ تأیید شده توسط نمایندگان مؤسسات خارج از کشور را نمی‌پذیرد. پیشنهاد بدون قید و شرط تنها زمانی صادر می‌شود که رونوشت دیجیتال رسمی که دارای ویژگی امنیتی نوار آبی است یا مستقیماً از سرویس ارسال رونوشت رسمی موسسه دریافت شده باشد.

در صورتی که هیچ یک از این گزینه‌های قابل تأیید در فرم درخواست وجود نداشته باشد، ابتدا برای ارائه مدارک مورد نیاز با شما تماس خواهند گرفت. در صورت نیاز به تأیید بیشتر، دفتر این دانشگاه برای تأیید منبع با شرکای خود در این مؤسسات تماس خواهد گرفت. تأیید بازگشت به منبع باعث تأخیر در صدور پیشنهاد می‌شود، بنابراین بهتر است متقاضیان از همان ابتدا مسیر درست را در دریافت یا ارسال مدارک با منبع صحیح پیش بگیرند.

دور پیشنهادات BVB/DVM

دانشکده علوم، تاریخ‌های زیر را برای دور پیشنهادات دوره کارشناسی بیولوژی دامپزشکی و دکتری دامپزشکی 2024 تایید کرده است. متقاضیان باید در آزمون کاسپر نیز در تاریخ‌های مشخص شده زیر شرکت کنند. آزمون‌هایی که خارج از این تاریخ‌ها برگزار می‌شود ممکن است پذیرفته نشوند.

اگر متقاضی در یکی از این پیشنهادات برای بار اول قبول نشود، موسسه به او آموزش می‌دهد که برای دور بعدی پیشنهادات موجود خودش را آماده و در آن قرار بگیرید. بنابراین جای نگرانی برای هیچ‌کس وجود نخواهد داشت.

دورهای پیشنهادی

تاریخ های تست کاسپر (Casper Test Dates)

12 ژوئن 2023

25 ژوئن 2023

6 آگوست 2023

18 آگوست 2023

3 نوامبر 2023

15 سپتامبر 2023

15 اکتبر 2023

20 دسمابر 2023

12 نوامبر 2023

5 دسامبر

18 ژانویه 2024

نامشخص (N/A)

یادآوری: مراتب تدریس ترم 2 در سال 2023

از ترم 2 سال 2023، دانشگاه همه دوره‌ها و دروس را به حالت‌ تحویل استاندارد بازمی‌گرداند. شما می‌توانید حالت‌های تحویل استاندارد برای هر دوره را در صفحات دوره جداگانه پیدا کنید: sydney.edu.au/courses

همه دانش‌آموزان ملزم به بازگشت به محوطه دانشگاه هستند، از جمله کسانی که تحصیلات خود را از راه دور در ترم 1 در سال 2023 و قبل از آن آغاز کرده‌اند. بنابراین اگر تا ترم پیش یک آموزش از راه دور داشتید حالا وقت آن رسیده به حالت استاندارد تحصیلی خود برگردید.

دانشجویان باید پیشنهادات خود را حداقل 6 هفته قبل از تاریخ شروع پذیرش ارسال کنند. آنها باید زمان پرداخت و پذیرش و همچنین درخواست ویزا، رزرو اقامتگاه و سفر به سیدنی را در نظر بگیرند.

تاریخ‌های مهم برای ترم 2 سال 2023

تاریخ های مهم دانشگاه سیدنی

جهت اطلاعات بیشتر از تاریخ‌ بسته شدن برنامه‌ها می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

https://www.sydney.edu.au/study/how-to-apply/application

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button