برنامه بورسیه بین المللی 2024-2026 دانشگاه گریفیث

بورسیه بین المللی ۲۰۲۴-۲۰۲۶ دانشگاه گریفیث

«به عنوان بخشی از تعهد مداوم ما به حمایت از دانشجویان سراسر جهان که برای تحصیل و داشتن مدرک رشته‌های مختلف از دانشگاه گریفیث به ما ملحق می‌شوند، برنامه بورسیه تحصیلی بین‌المللی این مرکز برای آغاز سال 2024-2026 بر جذب دانشجویان ممتاز علمی و حمایت از آنها در سالهای تحصیلشان متمرکز خواهد بود.»

به همه دانشجویان بین‌المللی که در مقاطع و رشته‌های مختلف این دانشگاه تحصیل می‌کنند، اعلام میداریم که با معدل ورودی معادل 5.5 در مقیاس نمره 7.0، بورسیه پیشرفت تحصیلی در قالب 25 درصد تخفیف برای شهریه آنها ارائه می‌شود. این بورسیه برای هر سال در مقطع تحصیلی آنها و به شرط برآورده کردن الزامات جاری از جمله حفظ حداقل معدل کل 5.5 در دسترس خواهد بود. هیچ درخواستی لازم نیست، زیرا واجد شرایط بودن دانش آموزان به عنوان بخشی از پذیرش آنها در گریفیث ارزیابی می‌شود.

برنامه بورسیه بین المللی 2024-2026 دانشگاه گریفیث
برنامه بورسیه بین المللی 2024-2026 دانشگاه گریفیث

همچنین دانشجویانی که با حداقل معدل 6.0 برای بورسیه‌های بین‌المللی درخواست دهند، می‌توانند در صورت واجد شرایط بودن، از بورسیه‌های 50 درصد تخفیف شهریه استفاده کنند.

دانشجویانی که در سال 2023 شروع به تحصیل کرده‌اند نیز همچنان برای بورسیه شایستگی تحصیلی یا برتری تحصیلی در کنار متقاضیان بین‌المللی که قصد دارند دوره دانشجویی خود را در سال 2024، 2025 یا 2026 در گریفیث شروع کنند، در نظر گرفته می‌شوند.

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر از روند اپلای در دانشگاه گریفیث و برخورداری از بورسیه‌های متعدد این دانشگاه که راهی مطمئن برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا است با مشاوران ما در گروه مهاجرت تحصیلی آریا تماس حاصل نمایید.

منبع: griffith.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button