دوره‌های دانشگاه مک کواری واجد شرایط برای کار پس از تحصیل

دولت استرالیا مدارک و شرایط را برای حقوق کار طولانی‌مدت پس از تحصیل (PSW) اعلام کرده است

دولت استرالیا مدارک و شرایط را برای حقوق کار طولانی‌مدت پس از تحصیل (PSW) اعلام کرده است و این شرایط از 1 ژوئیه 2023 اجرا می‌شود. این مورد بدان معناست که تمدید دو ساله حقوق کار پس از تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی در دسترس خواهد بود.

دوره های کار پس از تحصیل دانشگاه مک کواری استرالیا

فارغ‌التحصیلان با مدارک منتخب که در مناطقی با کمبود مهارت تایید شده هستند:

این تمدید به فارغ‌التحصیلان واجد شرایط آموزش عالی بین‌المللی دو سال اضافی در ویزای موقت فارغ‌التحصیلی (زیر کلاس 485) می‌دهد. این تمدید علاوه بر یک تا دو سال حقوق کار اضافی، برای دانشجویان واجد شرایطی است که در شهرهای منطقه‌ای تحصیل، زندگی و کار می‌کنند. مدت‌زمان تمدید PSW عبارت است از:

  • 4 سال برای مدارک منتخب لیسانس
  • 5 سال برای مقاطع کارشناسی ارشد منتخب
  • 6 سال برای تمام مدارک دکترا

در ادامه لیستی از تمام دوره‌های واجد شرایط برای اقدام تمدید حقوق کار پس از تحصیل در دوره لیسانس یا فوق‌لیسانس آمده است:

این لیست، شامل دوره‌های واجد شرایط است و اگر دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد در این لیست نباشد، به معنای این است که دوره مدنظر واجد شرایط نیست. تمام مدارک دکتری واجد شرایط هستند.

این لیست بر اساس حروف الفبا توسط ارائه‌دهندگان و همچنین بر اساس سطح دوره سازمان‌دهی شده است. برای اینکه بفهمید دوره شما واجد شرایط هست یا خیر می‌توانید کد دوره CRICOS خود را در این لیست جستجو کنید.

اگر دانشجو هستید و کد دوره CRICOS خود را نمی‌دانید، می‌توانید کد دوره CRICOS خود را در سایت دانشگاهتان پیدا کنید. این لیست را می‌توانید به‌صورت فایل دانلود کنید:

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button