ورود سریع و آسان به استرالیا

ورود سریع و آسان به استرالیا - از فرآیندهای فرودگاهی تا جهت‌گیری دانشگاه

هنگامی که به فرودگاه استرالیا می‌رسید، ابتدا باید مراحل مهاجرت و ترخیص کالا از گمرک را انجام دهید. اگر برای یافتن راه خود به کمک نیاز داشتید، سوالات خود را فقط از کارکنان خطوط هوایی یا یکی از مقامات مرزی در منطقه ورودی بپرسید. یک افسر ترخیص، مدارک و ویزای شما را بررسی می‌کند و پس از ترخیص می‌توانید چمدان خود را برداشته تا مراحل ترخیص گمرکی و قرنطینه را طی کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در هنگام رسیدن به فرودگاه انتظار دارید در وب‌سایت وزارت امور داخلی موجود است.

رسیدن به خانه جدید

ورود به استرالیا - از فرآیندهای فرودگاهی تا جهت‌گیری دانشگاه

شما باید قبل از رسیدن به استرالیا حتی برای چند روز اول، محل اقامت خود را ترتیب داده باشید. آدرس محل اقامت خود را به زبان انگلیسی آماده کنید تا بتوانید تاکسی یا ماشین کرایه کنید.

اگر از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنید نیز مسیرهای دقیق را از قبل بررسی و انتخاب کنید.

اگر شرکتی که از آن برای مهاجرت خود کمک گرفته‌اید شما را از فرودگاه می‌برد، مطمئن شوید که دقیقاً شما را به جایی که باید بروید منتقل کند.

 

هفته جهت‌یابی Orientation Week

برخی از دانشگاه ها و موسسات یک هفته جهت‌یابی (همچنین به عنوان “O Week” شناخته می‌شود) برای دانشجویان جدید برگزار می‌کنند. این ایونت معمولاً در ابتدای سال و در طول هفته برگزار می‌شود. شما با دانشگاه تحصیلی خود آشنا خواهید شد، از امکانات آن بازدید خواهید کرد و با افرادی که در دانشگاه شما تحصیل خواهند کرد نیز ملاقات دارید. معمولاً می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد هفته جهت‌یابی موسسه خود در وب‌سایت آن‌ها بیابید.

اگر دانشگاه شما دارای «هفته O» است، مهم است که در آن شرکت کنید تا یاد بگیرید چگونه از موسسه و تجربه تحصیلی خود بیشترین بهره را ببرید.

شناسه دانشجویی خود را شناسایی و بررسی کنید

اگر قصد دارید در دانشگاه‌های استرالیا تحصیل کنید، در TAFE شرکت کنید یا هر دوره آموزشی معتبر دیگری را بگذرانید، به یک شناسه دانشجویی منحصربه‌فرد (USI) نیاز دارید. بدون USI، نمی‌توانید مدرک تحصیلی خود را دریافت کنید.

تنها پس از ورود به استرالیا و ترخیص گمرک با استفاده از پاسپورت غیر استرالیایی و ویزای استرالیا به عنوان شناسنامه، می‌توانید USI ایجاد کنید. هنگامی که هر دو سند را دارید، می‌توانید USI خود را به‌صورت آنلاین با دنبال کردن دستورالعمل‌های گام‌به‌گام در وب‌سایت به وجود آورید.

شما باید در اسرع وقت پس از ورود به استرالیا USI خود را دریافت کنید تا بتوانید آن را به مدیر آموزش خود ارائه دهید.

برای اطلاعات بیشتر، به usi.gov.au مراجعه کنید.

در آخر

به یاد داشته باشید، اگر پس از خروج از فرودگاه، مشکل یا سؤالی داشتید، با کارکنان پشتیبانی بین‌المللی موسسه خود تماس بگیرید. این جزئیات در اطلاعات ثبت‌نام و گرایش شما خواهد بود.

منبع: studyaustralia.gov.au

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button