بهترین شاخص برای QUT در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی

دانشگاهQUT قوی‌ترین عملکرد خود را در رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های جهان به ثبت رساند. QUT با صعود به رتبه 13 و کاهش 33 رتبه، توانست بهترین عملکرد خود را در رتبه‌بندی‌های دانشگاه‌های جهان نشان دهد.

شاخص رتبه‌بندی جهانی QS، در بیستمین سالگرد رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی، شاخص‌های عملکردی بیش از 1500 موسسه عالی را بررسی و اندازه‌گیره کرده است. براساس این رتبه‌بندی و بررسی‌ها، QUT توانست رتبه 189 را کسب کند. این رتبه نشانه‌دهنده زیربنای قوت‌های اصلی در پایداری و همکاری‌های بین‌المللی است که برای اولین بار در سال جاری به عنوان شاخص‌های عملکرد گنجانده شده است. همچنین رتبه 189 نشان از رشد شهرت علمی این دانشگاه دارد.

پروفسور مارگارت شیل (AO) معاون QUT می‌گوید: ” همه کارهایی که ما انجام می‌دهیم در راستای حمایت از دانشجویان در مسیر یادگیری مادام‌العمر از طریق آموزش و تحقیق است. دوره‌های آموزشی دانشگاه را با مشارکت در تجارت، صنعت و با توجه به تقاضا دانشجویان و بازار کار طراحی و ارائه می‌کنیم.”

بهترین شاخص برای QUT

ارائه دوره‌های منحصر به فرد و متناسب با بازار کار و تقاضای دانشجو، عملکرد قوی توسط QUT را نشان می‌دهد. معاون این دانشگاه می‌گوید، ما همچنان به تلاش‌هایمان برای رسیدن به تعالی ادامه خواهیم داد. در حقیقت این دانشگاه برنامه استراتژیک خود را برای ارائه آموزش متحول‌کننده، متناسب با رفع چالش‌ها و مشکلات جوامع امروز و آینده طراحی و ارائه می‌کند.

پروفسور شیل گفت که همکاری‌های انحصاری با شرکای محلی، ملی و بین‌المللی از جملهBMW ، Sealy استرالیا و دانشکده مدیریت MIT Sloan نشان می‌دهد که چگونه QUT به اولویت دادن به تبادلات دانشگاهی برای ارتقای تعامل دانشجویان و نتایج دنیای واقعی ادامه می‌دهد.

پایداری در سراسر دانشگاه به‌عنوان ستون اصلی اتصالات گنجانده شده است. استراتژی دانشگاه QUT در سال 2023 تا 2027 ارائه مدارک مهندسی جدید به دانشجویان است. در این حالت فارغ‌التحصیلان این دانشگاه با در دست داشتن مدرک مهندسی جدید می‌توانند شغل آینده خود را در صنعت پیدا کنند و در آن بدرخشند.

دو پردیس Gardens Point و Kelvin Grove دانشگاه QUT در تاریخ 30 جولای رونمایی می‌شود. راه‌اندازی این دو پردیس می‌تواند اتفاق فوق‌العاده‌ای برای این دانشگاه باشد.

 

منبع: qut.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button