۵ کافه نزدیک به دانشگاه سیدنی

استرالیا یکی از کشورهای بسیار عالی و مدرن جهت مهاجرت تحصیلی است. به همین منظور دانشجویان بسیار زیادی از سرتاسر دنیا به این شهر سفر می‌کنند تا بتوانند از دانشگاه‌های معتبر این کشور پذیرش اخذ کنند. یکی از دانشگاه‌های بسیار مدرن و فوق‌العاده عالی در این کشور، دانشگاه سیدنی نام دارد. دانشجویان بومی و بین‌الملل بسیار زیادی در حال تحصیل در این دانشگاه هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با 5 کافه نزدیک به دانشگاه سیدنی آشنا کنیم.

5 کافه نزدیک به دانشگاه سیدنی برای دانشجویان

 همانطور که می‌دانید پس از یک روز شلوغ تحصیلی و ساعت‌های طولانی مطالعه و تحقیق تنها چیزی که دانشجویان را سرحال می‌کند، نوشیدن یک قهوه گرم یا سرد یا همچنین نوشیدن نوشیدنی خاص و منحصر به فرد و غذاهای خوشمزه در یک کافه نزدیک به دانشگاه است. دانشجویان حتی در طول زمان آنتراک دانشگاه نیز می‌توانند از کافه‌های نزدیک به دانشگاه سیدنی استفاده کنند. در ادامه به 5 کافه بسیار خوب در نزدیکی دانشگاه سیدنی اشاره خواهیم کرد. اگر شما هم در حال تحصیل در این دانشگاه هستید یا قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور و دانشگاه را دارید، نام این 5 کافه را همیشه در گوشه خاطره خود نگه دارید.

1. کافه Upside

کافه Upside نزدیک دانشگاه سیدنی

کافه Upside یک کافه صبحانه عالی نزدیک به دانشگاه سیدنی است. شما می‌توانید قبل از شروع کلاس، برای خوردن یک صبحانه عالی و یک برانچ ساندویچ فوق‌العاده به این کافه سر بزنید.

این کافه یک انتخاب عالی برای دانشجویان است.

2. کافه Wild Flour

کافه wild flour سیدنی

یکی دیگر از کافه رستوران‌های فوق‌العاده عالی در نزدیکی دانشگاه سیدنی، کافه Wild Flour Café است. این کافه صاحب بسیار خوش اخلاق و خوشرویی دارد که دانشجویان بسیار زیادی او را دوست دارند. صاحب این کاف با غذاهای خوشمزه و شیرینی‌های زیبا و دوست داشتنی توانسته نظر بسیاری از دانشجویان را به خود جلب کند.

دانشجویان و افرادی که به گلوتن حساسیت دارند و به دنبال خوردن شیرینی‌های بدون گلوتن هستند، این کافه برایشان بهترین انتخاب است. چرا که در این کافه می‌توانند شیرینی‌ها و غذاهای بدون گلوتن را نوش جان کنند. این کافه رستوران معمولا از صبح زود باز است و دانشجویان می‌توانند حتی وعده صبحانه را نیز در این کافه نوش جان کنند.

3. برو تاون نیوتاون (Brewtown Newtown)

Brewtown Newtown cafe نزدیک دانشگاه سیدنی

Brewtown Newtown یک کافه عالی در نزدیکی دانشگاه سیدنی است. این کافه برای نوشیدن یک قهوه و گپ زدن کنار دوستان و هم دانشگاهی‌ شما بهترین گزینه و انتخاب خواهد بود. هدف صاحب این قهوه، ارائه صبحانه دیرتر از زمان ممکن است. به همین دلیل شما ساعت 8 به بعد برای خوردن صبحانه باید به این کافه مراجعه کنید.

در این کافه شما می‌توانید علاوه بر قهوه و صبحانه، نان و شیرینی‌های خوشمزه‌ای را نیز نوش جان کنید.

4. کافه X23

کافه x23 cafe سیدنی

برانچ آسیایی فیوژن چیپندیل و بهترین و خوش عطر‌ترین قهوه دوران دانشجویی خود را می‌توانید در این کافه نوش جان کنید. این کافه در نزدیکی دانشگاه سیدنی قرار گرفته است و دانشجویان در مدت زمان آنتراک کلاس‌ها و همچنین پس از تمام شدن کلاس‌های درس می‌توانند در این کافه کنار هم بنشینند و با نوشیدن یک فنجان قهوه سرد یا داغ گپ بزنند و از اتفاقات رخ داده شده صحبت کنند.

این کافه می‌تواند یک انتخاب عالی برای افرادی باشد که به نوشیدن قهوه در طور روز عادت دارند.

5. کافه Treetop

کافه Treetop Café سیدنی

Treetop Cafe می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای دانشجویان باشد. چرا که در این کافه شما می‌توانید بهترین و متنوع‌ترین صبحانه‌ها را قبل از شروع کلاس‌های خود نوش جان کنید. در این کافه علاوه بر صبحانه‌های ساده، صبحانه‌های گیاهی بسیار خوشمزه و متنوع نیز وجود دارد. بنابراین اگر شما هم جز دانشجویان گیاه‌خوار هستید، این کافه برای شما می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

البته ناگفته نماند که در این کافه شما علاوه بر خوردن یک صبحانه دلچسب می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد بسیار عالی را نیز نوش جان کنید. لذت خوردن همبرگرهای خوشمزه این کافه را هرگز از دست ندهید.

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button