درآمد علوم آزمایشگاهی در استرالیا

درآمد علوم آزمایشگاهی در استرالیا

درآمد علوم آزمایشگاهی در استرالیا

در مقاله امروز قصد داریم درباره درآمد علوم آزمایشگاهی در استرالیا شرایط پس از تحصیل فارغ التحصیلان در این رشته اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهیم.

رشته علوم آزمایشگاهی همزمان با پیشرفت دیگر شاخه های علوم پزشکی و روش های تشخیصی علوم آزمایشگاهی همواره در حال پیشرفت بوده و به خصوص طی سالیان اخیر دچار تغییر و تحولات عظیمی شده است. به طوریکه امروزه افراد فعال در این حرفه، بیشتر از دستگاه های الکترونیکی حرفه ای و فوق حرفه ای بسیار دقیق برای آزمایشات مختلف استفاده می کنند.

هدف اصلی از این رشته آموزش و تربیت اشخاصی است که توانایی کار در آزمایشگاه های بالینی بیمارستان ها و آزمایشگاه های مراکز بهداشت را داشته باشند. با توجه به این موضوع که پزشکان با استفاده از نتایج این آزمایشات، بیماری را تشخیص داده و متناسب با آن داروهای لازم را در راستای بهبود بیمار و رسیدن به سلامت کامل را تجویز می کنند، فارغ التحصیلان علوم آزمایشگاهی باید به نحوی آموزش ببینند که همواره قادر باشند دانش و مهارت خود را با فن آوری های مدرن و به روز دنیا تطبیق داده و به پزشکان در تشخیص و درمان بیماری ها کمک کنند.

توصیه می کنیم حتماً مقاله تحصیل در رشته علوم آزمایشگاهی در استرالیا  را مطالعه بفرمایید.

در ادامه این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

 

  • موقعیت شغلی رشته علوم آزمایشگاهی در جهان چگونه است؟
  • فارغ التحصیلان علوم آزمایشگاهی در استرالیا در چه مراکزی می توانند اشتغال یابند؟
  • میزان درآمد علوم آزمایشگاهی در استرالیا چه مقدار برآورد می شود؟
  • میزان درآمد علوم آزمایشگاهی در سایر کشورهای دنیا چگونه است؟

موقعیت شغلی رشته علوم آزمایشگاهی در جهان چگونه است؟

موقعیت شغلی رشته علوم آزمایشگاهی در جهان چگونه است؟
موقعیت شغلی رشته علوم آزمایشگاهی در جهان چگونه است؟

 

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی و اهمیت یافتن موضوع بهداشت و سلامت در جوامع مختلف، رشته علوم آزمایشگاهی بازار کار مناسبی پیدا کرده است. اهمیت بهداشت جهانی سبب شده است که تقریباً در تمامی کشورها آزمایشگاه های تشخیص طبی فراوانی جهت حفظ سلامت افراد جامعه احداث گردد تا از شیوع بیماری های عفونی و واگیردار جلوگیری شده و مبارزه با بیماری های ژنتیکی در کمترین زمان و به بهترین نحو انجام گیرد. در نتیجه تعداد قابل توجه ای از فارغ التحصیلان این رشته این فرصت را دارند که در آزمایشگاه های مرتبط اشتغال یابند.

پیشنهاد می کنیم مطالب موجود در مقاله هدف از مراقبت های پزشکی در سن بالا را مطالعه فرمایید.

فارغ التحصیلان علوم آزمایشگاهی در استرالیا در چه مراکزی می توانند اشتغال یابند؟

فارغ التحصیلان علوم آزمایشگاهی در استرالیا در چه مراکزی می توانند اشتغال یابند؟

 

  • آزمایشگاه های سازمان انتقال خون
  • آزمایشگاه های پزشکی قانونی
  • انستیتوها و مراکز تحقیقاتی وآموزشی
  • آزمایشگاه های تشخیص طبی خصوصی
  • شرکت های پخش فرآورده های بیولوژیک و آزمایشگاهی
  • آزمایشگاه های بالینی بیمارستان های دولتی و خصوصی
  • کارخانه جات تولید وسایل آزمایشگاهی
  • آزمایشگاه های صنایع غذایی و دارویی

 

پیشنهاد می کنیم مقاله دستورالعمل های جدید ورزشی برای افراد مبتلا به سرطان را از دست ندهید.

میزان درآمد علوم آزمایشگاهی در استرالیا چه مقدار برآورد می شود؟

میزان درآمد علوم آزمایشگاهی در استرالیا چه مقدار برآورد می شود؟
میزان درآمد علوم آزمایشگاهی در استرالیا چه مقدار برآورد می شود؟

 

طبق بررسی های انجام شده، آمار دقیق و ثابتی از میزان درآمد متخصصین و تکنسین های علوم آزمایشگاهی در استرالیا گزارش نشده است. اما با توجه به بازار کار خوب استرالیا در این زمینه، بدیهی است فارغ التحصیلان این رشته به راحتی جذب بازار کار می شوند. میزان درآمد متخصصان این حوزه با توجه به موقعیت و عنوان شغلی همچنین مدرک تحصیلی که دارند متفاوت است.

به عنوان مثال در مورد کارشناسانی که در آزمایشگاه های خصوصی مشغول به کار هستند، میزان تجربه و توانایی که دارند می تواند تأثیر مستقیمی در میزان درآمدشان داشته باشد. افرادی که در مراکز دولتی مشغول به کار هستند، براساس حقوقی که از سمت دولت استرالیا تعیین شده است یک حقوق مشخص دریافت می کنند که این مقدار ثابت در شهرهای مختلف استرالیا متغیر است.

بیشترین حقوق در این حوزه مربوط به فارغ التحصیلان دوره دکتری است که هم قادرند در دانشگاه ها تدریس کنند و هم می توانند آزمایشگاه های خصوصی دایر کنند. اما طبق آخرین آمار موجود در اواسط سال ۲۰۱۸ به طور متوسط میزان درآمد یک متخصص یا کارشناس علوم آزمایشگاهی حدوداً بین ۵۵,۳۸۰ تا ۶۲,۸۰۸ دلار استرالیا در سال برآورد می شود.

در جدول زیر می توانید میزان حقوق و دستمزد تکنسین علوم آزمایشگاهی را در سال ۲۰۱۸ در کشور استرالیا را مشاهده کنید:

پیشنهاد  می کنیم توصیه های موجود در مقاله درمان فشار خون بالا بعد از زایمان را مطالعه کنید.

در جدول زیر می توانید میزان حقوق و دستمزد تکنسین علوم آزمایشگاهی را در سال ۲۰۱۸ در کشور استرالیا
در جدول می توانید میزان حقوق و دستمزد تکنسین علوم آزمایشگاهی را در سال ۲۰۱۸ در کشور استرالیا

میزان درآمد علوم آزمایشگاهی در سایر کشورهای دنیا چگونه است؟

 

میزان درآمد علوم آزمایشگاهی در سایر کشورهای دنیا چگونه است؟
میزان درآمد علوم آزمایشگاهی در سایر کشورهای دنیا چگونه است؟

 

  • در کشور آمریکا میانگین درآمد سالانه برای کارشناسان علوم آزمایشگاهی حدود ۳۶,۲۸۰ دلار آمریکا و برای متخصصین علوم آزمایشگاهی که مدرک بالاتری دارند  ۵۷,۷۸۰ دلار آمریکا برآورد می شود.
  • در کشور انگلیس میانگین درآمد سالانه برای کارشناسان علوم آزمایشگاهی حدود ۲۸,۰۰۰پوند و برای متخصصین و مدیران آزمایشگاه ها حدود ۶۱,۰۰۰ پوند برآورد می شود.
  • در کشور سوئد نیز متخصصین علوم آزمایشگاهی با توجه مکانی که در آن مشغول به کار هستند و جایگاه یا پست شغلی که دارند ماهانه بین ۴۰ تا ۸۰ هزار  کرون حقوق دریافت می کنند.
  • در کشور ایران فارغ التحصیلان علوم آزمایشگاهی که در آزمایشگاه و مراکز بهداشتی مشغول به کار هستند بسته به پست و موقعیت شغلی، میزان سابقه و مدرک تحصیلی می توانند بین ۲ تا ۵ میلیون تومان درآمد داشته باشند و افرادی که آزمایشگاهی را تأسیس نموده اند و یا مشغول مدیریت آن هستند می توانند حداقل بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان در ماه درآمد کسب کنند.

 

مقاله ورزش کردن در هنگام شب می تواند مفید باشد را از دست ندهید!

 

با ما در ارتباط باشید!

Contact Us
Contact Us

 

متقاضیان عزیز علاقه مند به ادامه تحصیل در دانشگاه های استرالیا، درصورتیکه قصد دارید از طریق ویزای دانشجویی به خصوص از طریق رشته علوم آزمایشگاهی به کشور استرالیا مهاجرت کنید، پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز مقاله نکاتی در مورد ویزای دانشجویی استرالیا را مطالعه فرمایید.

درصورتیکه قصد ادامه تحصیل در هر کدام از کشورهای استرالیا، کانادا و یا نیوزلند را دارید به صفحه خدمات ما مراجعه کنید و از مشاوره کارشناسان ما بهره ببرید. شما همچنین می توانید با پر کردن فرم مشاوره تحصیلی ما، فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه موردنظر خود را به ما بسپارید.

کافی است به ما اعتماد کنید!

تا انتها کنارتان هستیم
تا انتها کنارتان هستیم!

 

دوستان عزیز چنانچه در مشاغل علوم پزشکی یا حوزه بهداشت و درمان تحصیل می کنید یا مشغول به فعالیت هستید، تیم مدیریت مؤسسه آریا با در اختیار داشتن کادر مجرب و مورد تأیید رسمی از سازمان برگزارکننده آزمون OET امکان استفاده از شرایط این آزمون را برای پزشکان، پرستار‌ان و سایر گروه های پزشکی فراهم آورده است تا دیگر نیازی به صرف زمان و کسب نمرات بالا در آزمون آیلتس یا سایر آزمون ها نباشد. کافی است به مقاله آزمون OET مراجعه کنید و در خصوص راهنمای جامع رجیستر پزشکان در استرالیا از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

همچنین در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت پزشکان به استرالیا و مهاجرت دامپزشکان به استرالیا لینک های مربوطه رجوع کنید.

امیدواریم مطالب گفته شده در این مقاله مورد رضایت شما مخاطبان واقع گردیده باشد و به اطلاعات کافی و مفیدی دست یافته باشید.

در پایان چنانچه قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، پیش از تصمیم برای شروع مراحل مهاجرتتان، مطالب زیر را مطالعه نمایید:

مهاجرت به استرالیا

مزایای مهاجرت به استرالیا

نحوه­ پیدا کردن کار در استرالیا

آخرین تغییرات مهاجرت به استرالیا

انواع راه های مهاجرت به استرالیا

بورسیه های بهترین دانشگاه های دندانپزشکی در سال ۲۰۱۹

 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button