جوایز و دستاوردهای دانشجویان و کارکنان دانشگاه استرالیای غربی

جوایز و دستاوردهای دانشجویان و کارکنان دانشگاه استرالیای غربی

جوایز و دستاوردهای دانشجویان و کارکنان دانشگاه استرالیای غربی

دانشجویان دانشگاه وسترن استرالیا جوایز بین المللی CISWA را از رئیس دانشگاه دریافت کردند. دانشجویان این دانشگاه در سپتامبر 2018، فوریه 2019، مه 2019 و مارس 2019 موفق به دریافت جوایز بین المللی شدند. دانشگاه وسترن استرالیا جوایز و کمک هزینه‏‌های ‎تحصیلی خود را به دانشجویان و پرسنل ممتازش تقدیم کرد. این جوایز به منظور به رسمیت شناختن دستاوردهای دانشجویان و کارکنان بوده است.

در اولین هفته هر ماه یک مقاله در صفحه اخبار وب سایت دانشگاه وسترن و در UWA Forward منتشر می‎شود. بر طبق آخرین خبر از دستاوردها و جوایز دانشجویان و کارکنان دانشگاه استرالیای غربی نام‏ه‌ای ‎زیر منتشر شده است:

پروفسور جان نیومن، جان اینوریتی و دکتر کاترینا کالورت

این سه نفر در انجمن پزشکی دانشگاه وسترن کار می‎کنند. پروفسور جان نیومن جوایز AMA (WA) Hippocrates Awards را دریافت کرد. به دلیل اینکه وی موفق شده بود با کوشش و تلاش زیاد به جامعه پزشکی و سلامت دانشگاه کمک‏های ‎شایانی کند.

پرفسور جان اینوریتی موفق به دریافت جایزه بین المللی از رئیس جمهور استرالیا شد. دلیل آن کمک به بخش سلامت وزارت بهداشت بوده است. همچنین پرفسور کاترینا کالورت همزمان با فارغ التحصیلی‎اش، موفق به دریافت جایزه از این دانشگاه شد.

دکتر آندرو گوزومی، پژوهشگر UWA

یکی دیگر از کسانی که از دانشگاه وسترن موفق به دریافت جایزه شدند، دکتر آندرو گوزومی به دلیل اختراع در زمینه ماشین آلات کشاورزی و ساخت دستگاه حذف علف‏های ‎هرز است. این دستاورد در سال 2019 به عنوان یکی از تجهیزات نوین برای کشاورزی صنعتی با تحسین زیادی روبرو شد.

دانشجویان موفق به دریافت جایزه UWA

از دانشجویانی که موفق به دریافت جایزه UWA شدند آدری کیم (دانشجوی پزشکی)، سالینا هیشام (دانشجوی دکترای علوم انسانی و قضایی) و شفیره جومانترا (استاد ارتباطات استراتژیک) بوده اند.

دلیل اهدا جایزه به این سه دانشجو عبارت بود از:

آدری کیم عضو شورای دانشجویان بین المللی دانشجویان دانشگاه وسترن استرالیا است. سالینا هیشام و شفیع المنتارا نیز برای همکاری با آدری کیم اعلام آمادگی کرده بودند. آدری یک جراح پستان ممتاز و معاون رئیس انجمن جراحی UWASS است. او توانست جایزه CISWA را از آنِ خود کند. این جایزه به دلیل اختراع و تحقیقات گسترده او برای کمک به افراد معلول بوده است.

پروفسور بری لانه، استاد دانشکده مهندسی و علوم ریاضی

پرفسور Lehane مدال پژوهش ژئوتکنیک 2019 با انتشار یک مقاله در مجله Géotechique را از آنِ خود کرد. او با این مقاله و تحقیقات گسترده ای که انجام داده بود، توانست به جامعه‌ی مهندسی عمران، ساخت و ساز و علوم انسانی کمک زیادی کند.

دانشکده مهندسی و علوم ریاضی

سانتریفیوژ UWA در نشریه “مهندسان استرالیا” با نام “Wonders Never Cause” برجسته شده است. این دستاورد نشانه تلاش و تجربه 100 مهندس استرالیایی در طول قرن گذشته است. سانتریفیوژ UWA بزرگترین نمونه این محصول در نیم‌کره‌ی جنوبی است. این محصول دانشمندان را قادر می‎سازد تنش‏های رسوبات دریایی را بدست آورند. یکی از دو دستاورد دانشگاهی موجود در حال انتشار است.

خانم ریتز سوانسن و آقای فیلیپو

دو نفر از کارکنان دانشگاه وسترن که موفق به دریافت جایزه شدند خانم ریتز سوانسن و آقای فیلیپو اعضای کنسرواتوار موسیقی هستند. آنها موفق به دریافت جایزه‏های ‎آهنگ سال 2019 شدند. دلیل آن تولید آهنگ‏های ‎خاص آن‏ها ‎بوده است. خانم ریتز سوزنسن و روس تیلور با ساخت آهنگ « They Need Us» و آقای استفان د فیلیپو با ساخت آهنگ « A moment like this» موفق به دریافت جایزه شدند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button