آپدیت‌های پذیرش دانشگاه سیدنی- آوریل 2024

به روزرسانی پذیرش برای ترم 2 سال 2024-2025

آپدیت‌های پذیرش دانشگاه سیدنی- آوریل 2024

برنامه‌های ترم 2 سال 2024 – 2025 بروزرسانی شده و به شرح زیر است:

تغییرات مرتبط با الزامات زبان انگلیسی برای لیسانس مددکاری اجتماعی و لیسانس هنر

شرایط پذیرش برای دوره‌های لیسانس مددکاری اجتماعی و هنر در دانشگاه سیدنی تغییر کرده و الزامات آیلتس برای این دوره‌ها از 6.5 به 7.0 برای هر گروه تغییر نموده است. این تغییرات براساس الزامات انجمن استرالیایی مددکاران اجتماعی صورت گرفته که یک نهاد ملی است و صلاحیت‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای کار در این زمینه را در استرالیا تایید می‌کند.

این تغییرات از مارس 2024 در دوره‌های دانشگاه سیدنی اعمال شده و متقاضیانی که قبل از این تاریخ درخواست خود را ثبت کرده‌اند در مورد تاثیرات این تغییرات باید به صورت جداگانه پیگیری کنند تا از تاثیر آن روی درخواست‌شان مطلع شوند.

مدرک دکتری پزشکی و دکتری دندانپزشکی

درخواست‌ها برای دکترای پزشکی و دندانپزشکی 2025 از 23 آوریل 2024 باز می‌شوند. برنامه‌های بین‌المللی آنلاین در 23 آوریل 2024 ساعت 10 صبح باز می‌شوند و در 20 ژوئن 2024 ساعت 10 صبح بسته می‌شوند. هرگونه مدرک پشتیبانی معلق از متقاضیان باید تا 29 ژوئن 2024 ساعت 11:59 بعد از ظهر توسط اداره پذیرش دانشگاه دریافت شود. تمامی این اطلاعات طی جداول مشخص باید به دانشجو اعلام شوند.

راهنمای پذیرش دانشجویان بین المللی دکترای دندانپزشکی 2025

جدول زمانی پذیرش دکترای دندانپزشکی 2025

راهنمای پذیرش بین المللی دکترای پزشکی 2025

جدول زمانی پذیرش دکترای پزشکی 2025

برخی از متقاضیان بین المللی ممکن است ملزم به شرکت در یک مصاحبه برای ارزیابی علاقه، قصد و استعداد خود برای تحصیل پزشکی در دانشکده پزشکی سیدنی باشند. متقاضیان بر اساس نتایج آزمون پذیرش، برای مصاحبه انتخاب خواهند شد. دانشگاه به این متقاضیان در مورد هر گونه شرایط مصاحبه اطلاع‌رسانی می‌کند. 

برنامه‌های سهمیه‌ای

همه برنامه‌های سهمیه: به دارندگان پیشنهاد بدون قید و شرط توصیه می‌شود پیشنهادات خود را تا مهلت مقرر در نامه پیشنهادی خود بپذیرند یا از طریق ایمیل ارسال کنند. عدم پذیرش پیشنهاد و ارائه پرداخت در مهلت تعیین شده ممکن است منجر به انصراف از پیشنهاد شود به خصوص اگر مکان‌های موجود نزدیک به ظرفیت یا پر شده باشند. بنابراین، رعایت مهلت اعلام شده برای دارندگان پیشنهاد برای تثبیت جایگاه خود در برنامه مورد نظرشان حائز اهمیت است.

علوم کامپیوتر: توجه به این نکته برای متقاضیان مهم است که برای پیشنهادات علوم کامپیوتر که از مارس 2024 صادر شده‌اند، مهلت پذیرش در پیشنهاد نامه مشخص شده است. علاوه بر این، هیچ گونه معافیت از هزینه درخواست برای برنامه‌های علوم کامپیوتر، از جمله سطوح گواهی فارغ التحصیلی، دیپلم فارغ‌التحصیلی و کارشناسی ارشد به دلیل داشتن سهمیه ثبت نام شدید در برنامه‌ها پذیرفته نمی‌شود.

مراحل درخواست ویزا

توجه کنید که  که زمان پردازش درخواست‌های ویزای دانشجویی در حال حاضر به 8 هفته می‌رسد. به دانشجویان توصیه می‌شود که پیشنهادات خود را بپذیرند و درخواست ویزای خود را تا اوایل ماه می ارسال کنند تا بهترین فرصت برای تأیید ویزای دانشجویی به موقع برای شروع ترم 2 در 29 جولای را داشته باشند.

این اطلاعات مهم برای دانشجویانی است که قصد دارند به کشوری دیگر برای تحصیل بروند و نیاز به ویزای دانشجویی دارند. رعایت مهلت ارسال درخواست ویزا، می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا بهترین شانس برای تأیید ویزا و ورود به دانشگاه در زمان مقرر داشته باشند.

تغییر در بیمه بهداشتی و درمانی

دانشگاه سیدنی به‌تازگی اطلاعات مربوط به تغییر ارائه‌دهنده پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور (OSHC) را ارائه کرده است. طبق این اطلاعات، ارائه‌دهنده جدید، «Bupa Success OSHC» جایگزین ارائه‌دهنده قبلی شده است.

این تغییر به‌طور خاص بر دارندگان پیشنهادات موثر خواهد بود. دارندگان پیشنهاد مشروط و بدون قید و شرط می‌توانند در روزهای آینده اطلاعات کامل در مورد ارائه‌دهنده ترجیحی جدید را دریافت کنند.

این تغییر همچنین تأثیری بر متقاضیانی خواهد داشت که پیشنهادی را با Allianz OSHC پذیرفته‌اند. این متقاضیان می‌توانند پوشش خود را با آلیانز حفظ کرده و تحت قرارداد موجود با آلیانز به پوشش کامل خود ادامه دهند.

این تغییرات ارزشمند به دانشجویان کمک می‌کنند تا از پوشش سلامت و خدمات بهتری برخوردار شوند، همچنین اطمینان می‌دهند که نیازهای سلامتی آنها به خوبی پوشش داده شده است.

 

ظرفیت دروس برای ترم 2 دانشگاه سیدنی

با توجه به محدودیت‌هایی که در ظرفیت دروس برای ترم 2 2024 دانشگاه وجود دارد، دانشگاه متقاضیان را به اهمیت اقدام سریع برای تأیید پیشنهادات خود و پرداخت شهریه دعوت می‌کند. این تغییرات اساسی نشان می‌دهد که تقاضا بسیار بیشتر از ظرفیت ماست و مکان‌ها در تمامی دوره‌ها محدود شده است.

برای داشتن یک جایگاه تضمین شده در دوره‌های ترم 2، دانشجویان باید به سرعت اقدام کرده و پیشنهادات خود را بپذیرند و شهریه را پرداخت نمایند. در صورت پر شدن ظرفیت، دانشگاه بلافاصله پیشنهادات را لغو خواهد کرد، بنابراین اهمیت دارد که اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام داده و پیشنهادات خود را تأیید کنید.

اطلاع‌رسانی به دانشجویان از سوی نمایندگان اهمیت بسیاری دارد تا آن‌ها بتوانند به‌روزرسانی‌ها را دنبال کنند و از وضعیت آگاه شوند. این تعامل فعال با متقاضیان به آن‌ها کمک می‌کند تا تصمیمات درستی برای تحصیل در دوره‌های مورد نظرشان بگیرند و از ایجاد هرگونه سوءتفاهم درباره مراحل و مهلت ثبت نام جلوگیری کنند.

لطفاً به تاریخ‌های کلیدی زیر برای ترم 2، 2024 توجه ویژه داشته باشید:

تاریخ‌های کلیدی ترم 2 سال 2024 دانشگاه سیدنی

منبع: sydney.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button