دو خبر خوب از دانشگاه گریفیث استرالیا

دو خبر خوب از دانشگاه گریفیث استرالیا

جوایز استرالیایی برای تدریس در دانشگاه (AAUT)

بار دیگر دانشگاه گریفیث توانست ارزش خلق کند و در مراسم امسال سه جایزه استرالیایی برای تدریس دانشگاهی (AAUT) را دریافت نماید. AAUT که در سال 1997 توسط دولت استرالیا برای تجلیل و پاداش برتری در تدریس دانشگاهی تأسیس شد، معتقد است که مربیان می‌توانند بر تجربیات و نتایج یادگیری و تدریس تاثیرگذار باشند. موفقیت دانشگاه گریفیث به‌عنوان الگویی برای دانشگاه‌های دیگر است که آنها نیز روی تدریس و مربیان خود زمان بگذرانند. دانشگاه گریفیث با تمرکز بر کیفیت و بهره‌وری در تدریس،  به‌عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های استرالیا شناخته شده و به‌عنوان مرکزی برای توسعه و پیشرفت آموزش عالی در این کشور محسوب می‌شود.

گریفیث در رتبه‌بندی جهانی MBA 2024 مجله CEO

با افتخار اعلام می‌کنیم که دانشگاه گریفیث در رتبه‌بندی جهانی MBA مجله CEO برجسته شده است که این موضوع نشان از تعهد مداوم این دانشگاه به تعالی و کیفیت در آموزش و پژوهش است. در این رتبه‌بندی، برنامه MBA گریفیث توانسته جایگاه برجسته‌ای در سطح 1 جهانی را حفظ کند که این امر نشان از اعتبار و شهرت بین‌المللی این رشته تحصیلی است.

این موفقیت، نتیجه‌ای از تلاش‌های پیوسته دانشگاه گریفیث برای بهبود کیفیت آموزش و ارتقاء برنامه‌های تحصیلی خود است. این دستاورد نه تنها نشان از قدرت و توانایی دانشگاه در ارائه آموزش برتر دارد بلکه به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته امکان می‌دهد که با اعتماد به نفس به بازار کار جهانی وارد شوند.

در دانشگاه گریفیث، تلاش‌ها در راستای بهبود کیفیت و اعتبار برنامه‌های آموزشی ادامه دارد. چرا که این دانشگاه به دنبال رشد و پیشرفت بیشتر در آینده است.

 

منبع: griffith.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button