روش های مهاجرت به استرالیا

روشهای-مهاجرت-به-استرالیا

روش های مهاجرت به استرالیا

اگر قصد مهاجرت به کشوری مانند استرالیا را دارید، قبل از هرچیز باید با انواع ویزا و روش های مهاجرت به استرالیا آشنایی داشته باشید. با توجه به این که مراجعه به سایت اصلی مهاجرت استرالیا و درک تمام مطالب گفته شده کار مشکلی است، در این مقاله سعی می‌کنیم به ساده‌ترین زبان، روش های مهاجرت به استرالیا را معرفی کنیم.

مهاجرت از طریق کار

یکی از سریع‌ترین روش های مهاجرت به استرالیا، مهاجرت از طریق ویزای کار است. البته به شرط آن که بتوانید کارفرمایی برای استخدامتان پیدا کنید. در این روش، می‌توانید بعد از 2 سال کار کردن مداوم در استرالیا، برای اخذ اقامت دائم اقدام کنید. بنابراین اگر در زمینه‌های کاری مورد نیاز استرالیا مهارت دارید، می‌توانید شانس خود را برای اخذ اقامت امتحان کنید.

مهاجرت از طریق مهارت حرفه‌ای

در روش قبلی، شما می‌توانید از طریق یک سری مهارت‌های عمومی برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنید. ولی در این روش، اگر شرایط زیر را دارید، می‌توانید برای مهاجرت اقدام کنید :

محدوده سن بین 18 الی 45 سال

تسلط کامل به زبان انگلیسی

برای پیدا کردن شغل مورد نظرتان می‌توانید از لیست‌های زیر که توسط اداره کار استرالیا به روز می‌شوند، استفاده کنید :

SOL

SOL

ENSOL

MODL

STSOL

MLTSSL

مهاجرت از طریق تجارت

این نوع ویزا که به نوعی همان ویزای مهارتی استرالیا است، به کسانی داده می‌شود که قصد سرمایه‌گذاری در استرالیا را دارند. مهاجرت از این طریق، منجر به اخذ اقامت دائم استرالیا می‌شود.

مهاجرت از طریق پزشکی و پرستاری

کمبود پزشک و پرستار در استرالیا، باعث شده است که بسیاری از دانشجویان بین‌المللی تحصیل و سپس کار در این زمینه‌ها را انتخاب کنند.

مهاجرت از طریق ویزای بازنشستگی

در صورتی که می‌توانید تمامی شرایط زیر را برآورده کنید، می‌توانید از این طریق به استرالیا مهاجرت کنید. (توجه داشته باشید که با استفاده از این ویزا نمی‌توانید اقامت دائم داشته باشید. چرا که اعتبار ویزا 4 ساله است. اما جای نگرانی نیست، چرا که این نوع ویزا قابل تمدید است!)

بالای 55 سال سن دارید

هیچ وابستگی خانوادگی (حتی همسر) ندارید

پشتوانه مالی برای مدت زمان اقامت در استرالیا دارید

مهاجرت از طریق ویزای ورکینگ هالیدی (WHV)

همانطور که از اسم این نوع ویزا مشخص است، با استفاده از این ویزای استرالیا، نمی‌توان به اقامت دائم رسید. با این وجود افرادی که بین 18 الی 30 سال سن دارند، می‌توانند برای تماشای این کشور و کار در آن (حداکثر به مدت 6 ماه) از این طریق اقدام کنند.

در حال حاضر تنها شهروندان کشورهای زیر می‌توانند از این طریق به استرالیا مهاجرت کنند :

بلژیک، کانادا، قبرس، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ ، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، جمهوری کره، مالت، هلند، نروژ، سوئد، تایوان و یونایتد کینگدام، آرژانتین، بنگلادش، شیلی، اندونزی، ایران، مالزی، تایلند، ترکیه و ایالات متحده آمریکا.

دستیار حرفه‌ای

اگر ترجیح می‌دهید به عنوان دستیار در حال فعالیت باشید، می‌توانید در اداره ثبت هویت مهاجرت ثبت‌نام کنید و سپس به عنوان دستیار فعالیت کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ویزاها به لینک‌های زیر مراجعه نمایید:
ویزای گاردین
ویزای 476 استرالیا
ویزای 489 استرالیا
ویزای 190 استرالیا
اسکیل ورکر استرالیا

چنانچه قصد اخذ ویزای تحصیلی استرالیا و مهاجرت از طریق تحصیل به استرالیا را دارید، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک‌ زیر مراجعه نمایید و یا با گروه مشاوره‌ی آریا برای مشاوره در این خصوص تماس حاصل نمایید.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه دربارهٔ «روش های مهاجرت به استرالیا»

  1. سلام ، من دربراه ویزای ورکینگ هالیدی اطلاعات میخواستم . ممنون میشم کمک ام کنید ، مرسی .

    1. سلام موسسه آریا صرفا در خصوص مهاجرت تحصیلی فعالیت دارد. توصیه می کنیم با وکلای مهاجرتی مشورت بفرمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button