رویداد Undergrad 2023 دانشگاه کرتین

اگر در فکر اپلای رشته مورد نظر خود در دانشگاه کرتین در سال 2023 هستید و قصد دارید پیش از آن با محیط و فضای کلی این دانشگاه بیشتر آشنا شوید ویا به‌طورکلی سوالاتی در این مورد دارید، در ایونت Undergrad این دانشگاه شرکت کنید تا با کارشناسان دوره‌های مختلف و گسترده آنان گپ بزنید و درخواست دانشگاه خود را مرور کنید. همچنین در یک تور پردیس شرکت کنید و هر آنچه را که باید در مورد تحصیل در Curtin بدانید را به دست آورید.

رویداد دانشگاه کرتین استرالیا 2023

اهداف و دستاوردهای رویداد Undergrad

Curtin Connect مرکز اطلاعات دانشگاه کرتین است تا شما بتوانید راهنمای دوره‌های مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و همه سؤالات خود را در مورد برنامه‌ها، مسیرها، بورسیه‌ها و گزینه‌های تحصیلی بپرسید.

1. دوره مناسب خود را پیدا کنید!

در این ایونت می‌توانید در مورد رشته‌ها و دوره‌های تحصیلی مورد نظر خود که با پیشرفت‌های شغلی شما مطابقت دارند آشنا شوید. همچنین اگر بین چند گزینه مورد نظر خود برای تحصیل نتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید، می‌توانید با متخصصان حاضر در ایونت برای انتخاب بهترین تصمیم مشورت کنید. در این ایونت همچنین می‌توانید در مورد یادگیری ادغام کار با تحصیل و نیز نتایج فارغ‌التحصیلان کرتین اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

2. نحوه درخواست برای رشته مورد نظر خود را بیابید!

برای شروع تحصیل در کرتین در ترم 1 سال 2023 هنوز زمان دارید. می‌توانید با یک مشاور پذیرش مشورت کنید تا شما را گام‌به‌گام در فرآیند پذیرش راهنمایی کرده و در مورد درخواست شما مشاوره شخصی ارائه دهد.

3. در مورد مسیرهای موجود برای ورود به دانشگاه کرتین بیاموزید

راه‌های زیادی برای ورود به کرتین وجود دارد. تیم دانشجویان آینده این دانشگاه می‌تواند به شما در مورد انواع مسیرها برای ورود مشاوره دهد و گزینه‌های متفاوتی را برای اپلای بر اساس دوره مورد نظرتان توصیه کند.

4. دریابید که آیا واجد شرایط دریافت بورسیه هستید یا خیر

بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه کرتین نه‌تنها برای سنجش برتری افراد، بلکه برای کمک به آنها برای یافتن پتانسیل‌های خود نیز طراحی‌شده‌اند. کرتین طیف وسیعی از بورسیه‌های تحصیلی را ارائه می‌دهد و شامل پاداش برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و همچنین کسانی که نیازمند کمک مالی هستند می‌شود. می‌توانید برای دریافت اطلاعات در مورد این دانشگاه با تیم بورسیه آن صحبت کنید تا ببینید چه بورسیه‌هایی ممکن است برای شما وجود داشته باشد.

رویداد دانشگاه کرتین استرالیا 2023-2

5. از محوطه دانشگاه و امکانات دانشگاه کرتین دیدن کنید

می‌توانید به یک تور پردیس بپیوندید تا بفهمید تحصیل و زندگی در کرتین پرث چگونه است. امکانات پیشرفته و محیط‌های آموزشی را بررسی کنید و گزینه‌های اقامتی این دانشگاه، از جمله جدیدترین اقامتگاه‌ها در Exchange Precinct را بررسی کنید. تورها توسط دانشجویان فعلی برگزار می‌شود که خوشحالند تجربیات و نکات خود را در مورد زندگی دانشگاهی خود با شما به اشتراک بگذارند.

6. با تیم موفقیت دانشجویی چت کنید

با تیم موفقیت دانشجویی در مورد برنامه‌های حمایت شغلی، داوطلبانه و رهبری موجود در دانشگاه کورتین صحبت کنید. همچنین می‌توانید درباره فضای اختصاصی کرتین و برنامه مربیگری New-to-Curtin بیاموزید، جایی که دانش‌آموزان باتجربه‌تر با دانش‌آموزان جدید تطبیق داده می‌شوند تا به آنها برای طی کردن اولین سال تحصیلی خود کمک کنند.

رویداد 2023 دانشگاه کرتین

سوالات متداول در مورد رویداد

این ایونت در ساختمان 102، Curtin Connect برگزار می‌شود.

رسیدن به ایونت با ماشین: نزدیکترین پارکینگ به Curtin Connect پارکینگ چندطبقه (PE3) است. برای پارک در Curtin باید اپلیکیشن Cellopark را دانلود کنید. پارکینگ از ساعت 4:30 بعدازظهر در همه‌جا به استثنای مکان‌های رزرو شده، ACROD و محوطه‌های افراد خاص، رایگان است.

رسیدن به ایونت با حمل‌ونقل عمومی: کرتین دو ایستگاه اتوبوس اصلی دارد که هر دو تا کرتین کانکت هشت دقیقه پیاده‌روی دارند.

تورهای هیئت علمی: تورهای هر دانشکده از Curtin Connect در ساعت 15:30، 16:15 و 17 حرکت می‌کنند.

تورهای اقامتی: تورهای اقامتی هر 30 دقیقه یکبار از ساعت 15 تا 17 حرکت می‌کنند.

لطفا کفش‌های بسته مناسب برای پیاده‌روی بپوشید تا بتوانید به آزمایشگاه‌ها دسترسی داشته باشید.

در این ایونت نوشیدنی‌های رایگان در روز ارائه می‌شود. همچنین اگر به مواد غذایی نیاز داشته باشید، می‌توانید از یکی از فروشندگان کورتین خریداری کنید. Tucker Fresh IGA جدید نیز باز است.

تیم پشتیبانی امنیت 24 ساعته کرتین رفاه دانشجویان، کارکنان و بازدیدکنندگان را در محوطه دانشگاه تضمین می‌کند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button