بهترین کشورها برای مهاجرت

بهترین کشورها برای مهاجرت

بهترین کشورها برای مهاجرت

این 11 کشور ‌‌‌بهترین مقصد برای مهاجرت هستند

تصمیم برای مهاجرت به یک کشور خارجی قطعا یکی از هیجان انگیز‌‌‌ترین تصمیمات در زندگیست. زیرا قرار است در زندگی شما یک تغییر و تحول اساسی رخ دهد. غالباً همه کسانی که به فکر مهاجرت هستند، به امنیت، پایین بودن هزینه‌ها و سطح رفاه زندگی در کشور مقصد توجه زیادی دارند. در اینجا بهترین کشورها برای مهاجرت با این سه معیار را به شما معرفی می‌کنیم:

استرالیا کشور دوست داشتنی

استرالیا کشور دوست داشتنی

یکی از ‌‌‌بهترین مقاصد برای مهاجرت، کشور استرالیاست. بسیاری از کسانی که به دنبال رفتن به خارج از کشور هستند، استرالیا را انتخاب کنند. زیرا آب‌وهوای این کشور در نوع خود عالی است. همچنین میزان رفاه و امید به زندگی در استرالیا رتبه‌‌‌‌ی بالایی در دنیا دارد. به همین دلیل جای تعجب نیست که سه شهر بزرگ استرالیا (پرت، آدلاید و ملبورن) در بین پرجمعیت‌‌‌‌‌‌ترین شهر‌های جهان محسوب می‌‌شوند.

مکزیک کشور ارزان قیمت

مکزیک کشور ارزان قیمت

یکی دیگر از کشور‌های ارزان قیمت برای مهاجرت مکزیک است. این کشور در سال‌های اخیر توسعه‌‌‌‌ی زیادی در زمینه‌‌‌‌ی جذب گردشگر داشته است. از نظر رفاهی هم پیشرفت‌های قابل توجه آن، باعث جذب مهاجر از سراسر دنیا شده است. قسمت‌های مختلف این سرزمین آب‌وهوای متفاوت دارند. در برخی از مناطق هوای گرم و در مناطق ساحلی ‌‌آب‌وهوای مرطوب دارد.

آنچه باعث جذابیت مکزیک برای مهاجرین شده است، فرهنگ مردم مکزیک است. قوانین تشکیل خانواده در مکزیک نسبت به سایر کشور‌های دنیا آسان‌تر است. همچنین این کشور به افزایش جمعیت و تعدد فرزندان اهمیت زیادی می‌دهد. شهر مونتری یکی از بهترین و ارزان قیمت‌‌‌‌ترین مکان‌های مکزیک برای زندگی است.

مهاجرت به جزیره ایسلند

مهاجرت به جزیزه ایسلند

با توجه به شاخص جهانی صلح در سال 2017، ایسلند با جذابیت‌های زیبایی طبیعی و چشم‌اندازهای جذاب به یکی از ‌‌‌بهترین مناطق برای جذب مهاجر تبدیل شده است. آرامش و زندگی مسالمت‌آمیز در این جزیره باعث شده است تا سالانه مهاجران زیادی را جذب کند. ایسلند هم مانند بسیاری دیگر از کشور‌های شمال اروپا از جمله فنلاند ‌‌آب‌وهوای سرد دارد. پس اگر به کشور سردسیر علاقه دارید، آن را در نظر داشته باشید.

کانادا کشور ثروتمندان

کانادا کشور ثروتمندان

یکی دیگر از ‌‌‌بهترین کشورها برای مهاجرت کاناداست. این کشور برای کسانی که به کشور‌های انگلیسی زبان علاقه دارند، مناسب است. امنیت و رفاه در کانادا تضمین شده است. هم‌چنین همانند ایسلند یک کشور در صلح و آرامش است. سه شهر کلگری، تورنتو و ونکوور جزء مهاجرپذیر‌‌‌ترین شهر‌های کانادا محسوب می‌شوند.

فنلاند امن ترین کشور دنیا

فنلاند امن‌‌‌‌‌‌ترین کشور دنیا

یکی دیگر از کشور‌های امن و مهاجرپذیر دنیا فنلاند است. اگر در خصوص امنیت ایسلند و کانادا اعتماد ندارید، در مورد فنلاند یک درصد هم شک نکنید. امن‌تر از فنلاند در هیچ جای دنیا پیدا نمی‌کنید. همچنین این کشور دارای پرطرفدار‌‌‌ترین شهر‌های دنیاست. از جمله شهر هلسینکی که از نظر جذابیت و زیبایی رتبه‌‌‌‌ی بالایی را در جهان به خود اختصاص داده است.

نروژ کشور مفره اروپایی

نروژ کشور مرفه اروپایی

نروژ در سال ۲۰۱۴ از نظر شاخص ثروت و سلامت، رتبه‌ی اول جهان را کسب کرده است. ‌‌آب‌وهوای این کشور سرد است و اگر به یک کشور سردسیر علاقه دارید، نروژ انتخاب مناسبی برای شماست. البته بنزین در این کشور گران است. جالب است بدانید تمامی دانشگاه‌های این کشور رایگان و دولتی هستند. امنیت، رفاه و امید به زندگی در این کشور باعث قرار گرفتن آن در لیست کشور‌های مهاجرپذیر دنیا شده است.

آلمان

آلمان

آلمان یکی دیگر از 11 کشور مهاجرپذیر دنیا محسوب می‌شود. این کشور با شهر‌های شگفت‌انگیز پر از آثار به جا مانده از قرن‌‌ها پیش است. شهر مونیخ با معماری منحصر به فردی که دارد به یکی از شهر‌های پرجمعیت این کشور تبدیل شده است. اغلب کسانی که به این کشور مهاجرت می‌کنند به شهر هامبورگ سفر می‌کنند. این شهر در ناحیه‌ی شمالی آلمان قرار دارد.

نیوزلند

نیوزلند

نیوزلند یکی از کشورهایی که به اروپا شباهت زیادی دارد. در این کشور زبان انگلیسی رایج است. محیط طبیعی و بی‌نظیر نیوزلند یکی از دلایل ورود مهاجران به این کشور عنوان شده است. هم‌چنین این کشور دارای میراث‌های کهن از صده‌‌ها قبل است که برای کسانی که به میراث‌های باستانی علاقه دارند، جذابیت دارد. یکی از مناطق جذاب نیوزلند هابیتون است که به پرورشگاه دام و گوسفند شهرت دارد. به دلیل زیبایی‌های طبیعی و سطح رفاه، این کشور را نیز برای مهاجرت به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مالزی

مالزی

اگر به دنبال یک کشور مسلمان‌نشین هستید، مالزی گزینه‌‌‌‌ی مناسبی است. این کشور مقصد اصلی مهاجران مسلمان است. رستوران‌هایی که غذا‌های حلال طبخ می‌کنند، فرهنگ اسلامی و نوع پوشش مردم این کشور باعث جذب مهاجران مسلمان شده است. علاوه ‌بر این، زیبایی‌های طبیعی و توسعه‌‌‌‌ی اقتصادی مالزی در سال‌های اخیر از دیگر دلایل جذب مهاجر بوده است.

نامیبیا

نامیبیا

اگر به کشور‌های آفریقایی علاقه دارید، نامیبیا یکی از کشور‌های مهاجرپذیر این قاره محسوب می‌شود. شهر ویندفوک یکی از ارزان‌‌‌ترین مقاصد مهاجرت در دنیا محسوب می‌شود. مناظر جادویی و بی‌نظیر نامیبیا و حیات وحش متنوع، از جمله دلایل افزایش موج مهاجرت به این کشور عنوان شده است. بسیاری از مردم کشور‌های اروپایی و آمریکای شمالی برای پیدا کردن یک کشور آرام به نامیبیا سفر می‌کنند.

کاستاریکا

کاستاریکا

اگر برای مهاجرت به دنبال یک کشور شاد هستید، کاستاریکا را فراموش نکنید. این کشور به دلیل اهمیتی که برای محیط‌زیست خود قائل است، در دنیا شناخته شده است. کاستاریکا هم مانند مکزیک به افزایش فرزند و تشکیل خانواده اهمیت زیادی می‌دهد. از این لحاظ در رتبه‌‌‌‌ی دوم جهان قرار دارد. طبیعت زیبای این کشور شامل جنگل‌های سرسبز و بارانی، قله‌های آتشفشانی، سواحل تمیز و زیبا در هر دو سمت دریای کارائیب و اقیانوس آرام و آبشار‌های بی‌نظیر است.


بیشتر بخوانید:

بهترین رشته‌ ها برای مهاجرت به استرالیا

مهاجرت تحصیلی استرالیا

نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا 2019

مهاجرت به آلبرتا

راه های مهاجرت به استرالیا

سیاست‌های ویزا و مهاجرت به کانادا

قوانین جدید مهاجرت به استرالیا در سال 2019


 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button