چگونه می‌توان از موفقیت دانشجویان بین‌المللی اطمینان حاصل کرد؟

یکی از اهداف بزرگ و کلیدی دانشگاه گریفث، حفظ و نگهداری دانشجو است. در حقیقت این دانشگاه سالهاست با تمرکز براین اصل و رضایت دانشجویان بین‌الملل استراتژی‌ها و برنامه‌های خود را تدوین و پیش می‌برد. در حقیقت هدف اصلی این دانشگاه این است که مطمئن شود تا دانشجویان بین‌الملل در سالها و ماه‌های آینده تحصیلی خود احساس حمایت می‌کنند. در واقع سعی بر آن است که دانشجویان تجربه دانشجویی مثبتی از گریفیث داشته باشند.

دانشجویان جهت بهره‌وری بیشتر از سه ماهه اول خود در گریفیث و همچنین احساس رضایت بیشتر از دوران دانشجویی خود باید به توصیه‌ها و نکاتی که این دانشگاه بیان کرده توجه کنند. برخی از این نکات عبارتند از:

دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه باید اسکان و محل اقامت را مشخص کنند!

دانشجویان بین‌المللی قبل از ورود به دانشگاه و مهاجرت تحصیلی به استرالیا، باید قبل از هر چیزی محل اقامت و اسکان خود را مشخص کنند. چرا که در این حالت آنها احساس راحتی و رضایت بیشتری خواهند داشت. به گفته دانشگاه گریفیث اسکان در بریزبن و ساحل طلایی در حال حاضر بیشتر تقاضا را در بین دانشجویان دارد. به همین منظور اگر شما هم قصد اسکان در این دو جا را دارید باید حتما زودتر اقدامات لازم را انجام دهید. چرا که در صورت پر شدن کاری از دست دانشگاه برنخواهد آمد. برای آنکه انتخاب بهتری برای اسکان و محل اقامت خود داشته باشید می‌توانید از طریق روش‌های زیر تحقیقات خود را انجام دهید:

پس از بررسی‌های لازم جهت رزرو و درخواست اسکان باید با سرعت بیشتری دست به کار شوید. چرا که در این حالت بهترین انتخاب را خواهید داشت.

انتقال راحت از بدو ورود دانشجویان توسط دانشگاه گریفیث

انتقال راحت از بدو ورود دانشجویان توسط دانشگاه گریفیث

دانشگاه گریفیث جهت تسهیل انتقال در بدو ورود، خدمات دریافت رایگان فرودگاه را از فرودگاه بریزبن و گلد کوست به دانشجویان ارائه می‌کند. در این حالت دانشجویان به محض ورود توسط سرویس‌های رایگانی که دانشگاه در نظر گرفته به محل اقامتی که از قبل مشخص شده کرده‌اند، منتقل می‌شوند.

لطفاً توجه داشته باشید: پیکاپ فرودگاهی تنها پس از صدور تأییدیه ثبت نام قابل رزرو است.

پورتال myOrientation خود فعال نمایید

دانشجویان با بهره از myOrientation می‌توانند به راحتی برخی از امور خود را مانند ثبت نام، گرفتن کارت دانشجویی، دسترسی به سیستم آنلاین، برنامه‌ریزی و حضور در O-Week و… انجام دهند.

پس از فعال کردن پورتال دانشگاه گریفیث، دانشجویان می‌توانند به myOrientation دسترسی داشته باشند. جزئیات نحوه فعال‌سازی در ایمیل خوش آمدگویی آنها با عنوان “Starting@Griffith” موجود خواهد بود.

پورتال myOrientation خود فعال نمایید

حضور در هفته O-Week

در هفته O-Week یا همان هفته جهت‌یابی، دانشگاه گریفیث از دانشجویان جدیدالورود استقبال می‌کند و به آنها یاری می‌رساند تا مستقر شوند و کارهایشان را پیش ببرند. O-Week معمولا در هفته قبل از شروع کلاس‌های سه ماهه اول برگزار می‌شود و یک فرصت عالی برای دانشجویان است تا بتوانند با افراد جدید ملاقات کنند و دوستان جدیدشان را پیدا نمایند و همچنین از امکانات پردیس‌ها و مکان کلاس‌ها اطلاعات کافی به دست بیاورند.

در واقع در این هفته دانشجو با در دست داشتن کارت دانشجویی می‌تواند از درست بودن فرآیند ثبت نام خود اطمینان حاصل کند و در کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های مطالعه شرکت نماید. به طور کلی این هفته برای آمادگی دانشجو بسیار مهم و حائز اهمیت است و او می‌تواند با شرکت در کلاس‌ها و رویدادها تجربه‌های لذت‌بخشی را کسب نماید. برای اطلاعات بیشتر از O-Week می‌توانید به وبسایت دانشگاه مراجعه کنید.

آشنایی با پشتیبانان تحصیلی

دانشگاه گریفیث استرالیا خدمات پشتیبانی متنوعی را به دانشجویان بین‌الملل ارائه می‌کند. از مشاوران دانشجوی بین‌المللی دوستانه گرفته تا پشتیبانی زبان انگلیسی، کارکنان و سایر خدمات دیگر که به دانشجویان بین‌المللی در راستای موفقیت کمک می‌کنند. اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پشتیبانی بین‌المللی دانشگاه گریفیث را می‌توانید به صورت آنلاین دریافت کنید.

آشنا شدن با سایر دانشجویان دانشگاه گریفیث

گریفیث میتس (Griffith Mates) یک تیم پر جنب و جوش از دانشجویان استرالیایی و بین‌المللی فعلی از سراسر جهان است. این تیم هر ساله پذیرای هزاران دانشجوی بین‌المللی است و به آنها کمک می‌کند تا با زندگی دانشگاهی در استرالیا سازگار شوند و به طور منظم در محوطه دانشگاه و فعالیت‌های آنلاین میزبانی می‌کنند. ارتباط با گریفیث میتس یک راه عالی برای تمرین زبان انگلیسی، پیدا کردن دوستان جدید، یافتن راه خود در محوطه دانشگاه و آشنایی با محیط استرالیا است.

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button