3 خبر از دانشگاه گریفیث استرالیا

جشن گریفیث در روز بازگشایی ۲۰۲۳

جشن دانشگاه گریفیث در روز بازگشایی 2023 در روز یکشنبه 13 آگوست با مشارکت چشمگیر بیش از 6000 شرکت‌کننده برگزار شد.

پروفسور Shaun Ewent، معاون آموزشی دانشگاه گریفیث تاکیید کرد که جشن گریفیث در روز بازگشایی 2023 فرصتی عالی برای دانشجویان است. چرا که دانشجویان می‌توانند در این جشن گزینه‌های تحصیلی مختلف را بررسی کنند و اطلاعات لازم را درباره دانشگاه منحصر به فرد و ارزش محور گریفیث به دست بیاورند. او در یک جمله اینگونه بیان نمود که: روز جشن گریفیث در روز بازگشایی 2023 فرصتی فوق‌العاده برای کشف فرصت‌های تحصیلی‌تان، کشف طیف‌های متنوع مدرک گریفیث و دریافت مشاوره تخصصی در مورد گزینه‌های تحصیلی است.

در این روز هر دو پردیس Nathan و Gold Coast جهت اکتشاف و بازدید باز بودند و دانشجویان با تورهای راهنما  به آنها دسترسی داشتند و با دانشجویان فعلی و اساتید دانشگاه صحبت کردند. این دانشجویان پس از گپ و گفت با دانشجویان فعلی می‌توانند بینش‌های دست اولی را از تجربه دانشجویی در گریفیث به دست بیاورند.

جشن گریفیث در روز بازگشایی ۲۰۲۳، بیش از 200 فعالیت، کارگاه و جلسه اطلاعاتی را در هر دو پردیس برگزار می‌کند که خدمات پشتیبانی دانشجو، مسیرهای پذیرش، درخواست‌ها و فرصت‌های بورسیه در این جلسات کاملا بیان می‌شوند. در این صورت دانشجویان اطلاعات جامع و مفیدی را دریافت خواهند کرد.

فعالیت‌های انجام شده در این روز شامل چالش‌های اتاق فرار با محوریت سلامت، غرفه حیات وحش با حیوانات مختلف، گشت‌های راهنما در EcoCentre و Toohey Forest، نمایش در اتاق‌های معاملات مالی، فعالیت‌های مهندسی، نمایش مهارت‌های قانون، تجربیات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، تورهای آزمایشگاهی امنیت سایبری، پرستاری است. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند برنامه‌های سفر شخصی‌سازی شده برای کشف مناطق مورد علاقه خود ایجاد کنند.

جشن گریفیث در روز بازگشایی ۲۰۲۳ فرصتی ارزشمند برای دانشجویان آینده است تا در مورد دانشگاه گریفیث و پیشنهادات متنوع آن در حین تعامل با جامع دانشگاه و تجربه امکانات در سطح جهانی آن آشنا شوند.

جشن سه‌ماهه دوم شب بین‌المللی (International Night)

جشن سه‌ماهه دوم دانشگاه گریفیث

پردیس‌های Gold Coast و Nathan با جشنی سرگرم‌کننده و جذاب، شب بین‌المللی Trimester 2 را به میزبانی گریفیث میتز زنده کردند. جو مملو از هیجان و حس وحدت بود. شرکت‌کنندگان در این شب خاص، دورهم جمع شدند و تنوع فرهنگی غنی خود را با یکدیگر جشن گرفتند.

این شب با مجموعه‌ای از غذاهای بین‌المللی لذیذ، رقص‌های زیبا و بازی‌های گروهی جذاب، مملو از احساس لذت بود. شرکت‌کنندگان طعم‌هایی از سراسر جهان را می‌چشیدند، با ریتم فرهنگ‌های مختلف می‌رقصیدند و شانس خود را در برنده شدن جوایز خارق‌العاده امتحان می‌کردند!

دانشگاه گریفیث از همه کسانی که در این رویداد شگفت‌انگیز گریفیث میتز شرکت کردند صمیمانه تشکر کرد و گفت: «اشتیاق و مشارکت شما این شب را واقعاً فراموش‌نشدنی و در تقویم ما برجسته کرد.»

از شرکا و گروه‌های شریک در این رویداد لذت‌بخش عبارتند از:

  • شورای جوامع چند فرهنگی ساحل طلایی
  • گروه هنرهای نمایشی استرالیایی گلد کوست
  • گروه Mai Tran Zumba
  • انجمن دانشجویان اندونزیایی دانشگاه گریفیث
  • دانشگاه گریفیث بنگلادش انجمن ساحل طلایی (GUBAGC)
  • کولز
  • نمایندگان دانشجویان از غرفه‌های فرهنگی First Peoples، چینی، ژاپنی، هندی، ویتنامی و عرب.

شب بین‌المللی گواهی بر غنای تنوع در جامعه آماری دانشگاه گریفیث است و هرسال دانشجویان مشتاقانه منتظر فرصتی برای دورهم جمع شدن و جشن گرفتن خانواده جهانی خود در گریفیث هستند. گریفیث یکی از برترین دانشگاه‌های استرالیا است که انتخاب بسیاری از دانشجویانی است که تمایل به تحصیل در استرالیا را دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دانشگاه و شرایط پذیرش آن با مشاوران ما در گروه آریا تماس حاصل نمایید.

سه جایزه برای گریفیث در جوایز آموزش عالی AFR

سه جایزه برای گریفیث در جوایز آموزش عالی AFR

دانشگاه گریفیث پس از برنده شدن در سه رشته از هفت رشته در جوایز آموزش عالی بررسی مالی استرالیا در سال 2023 در کانون توجه قرار گرفته است. گریفیث تنها دانشگاهی بود که برنده بیش از یک جایزه شد و این دستاوردی قابل ستایش است.

دکتر یوهانا نالائو از دانشکده محیط‌زیست و علوم گریفیث که اولین مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه در زمینه سازگاری با تغییرات آب و هوایی را تدریس می‌کند، به‌عنوان برنده مشترک جایزه رهبری نوظهور در کنار فردی از دانشگاه نیو ساوت ولز قرار گرفت. دکتر نالائو به دلیل کارش در زمینه سازگاری با آب‌وهوا و مشارکت قابل‌توجهش در هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوایی (IPPC) موردتقدیر قرار گرفت.

دومین برد گریفیث در رده استخدامی برای برنامه Inspiration to Music Employment – My Life as a Musician بود که دکتر دیانا تولمی از کنسرواتوریوم کوئینزلند در راس آن بود. دکتر تولمی برنده جوایز متعدد در زمینه تدریس موسیقی است.

سومین جایزه، تعالی آموزش و یادگیری، به ارزیابی‌های شفاهی تعاملی گریفیث (IOA) تعلق گرفت.IOA می‌تواند به‌عنوان یک جایگزین بالقوه برای مقالات و امتحانات کتبی عمل کند که به‌موجب آن دانشجو درک خود را از موضوع دوره به‌صورت شفاهی نشان می‌دهد، ایده‌ای که از نیاز به مبارزه با تقلب و سرقت ادبی ناشی می‌شود.

IOA توسط دکتر پوپی سوتیریادو از دپارتمان گردشگری، ورزش و مدیریت هتل و دانیل لوگان فلمینگ از گروه هنر، آموزش و حقوق، رهبری می‌شود.

گریفیث همچنین در دو بخش دیگر به‌عنوان نامزد نهایی انتخاب شد:

  • جایزه مشارکت اجتماعی Last Seen (QCA) یک ویترین خلاقانه تکان‌دهنده و الهام‌بخش که استرالیایی‌های کم‌بینا را با هنرمندان و آهنگسازان مشهور جفت می‌کند تا آخرین یا ارزشمندترین خاطره بصری آن‌ها را به تصویر بکشد. این نمایشگاه و اجرای چند حسی، داستان‌های قدرتمندی را از طریق هنر، موسیقی، مناظر صوتی و فیلم کوتاه زنده می‌کند.
  • Equity and Access _ برنامه آموزشی گریفیث برای موفقیت در ابتکار آموزشی آکادمیک متناسب با هدف ارتقای تجربیات دانشجویان First Peoples در دانشگاه است.

منبع: news.griffith.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button