بورس دانشجویان خارجی دانشگاه تاسمانی (TIS)

بورس دانشجویان خارجی دانشگاه تاسمانی

بورس دانشجویان خارجی دانشگاه تاسمانی (TIS)

فرصت‌های بورس برای تمام دانشجویان خارجی تازه وارد

بورس دانشجویان خارجی دانشگاه تاسمانی (TIS) برای دانشجویان خارجی است که تازه تحصیلات خود را شروع کرده‌اند. این بورسیه شامل 25 درصد کاهش هزینه‌های شهریه‌ی ثبت‌نام برای طول دوره‌ می‌شود (شرط نمره‌ی رضایت بخش باقی می‌ماند).

تمام دانشجویان خارجی که درخواست پذیرش دانشجویان خارجی را ارسال می‌کنند و برای دوره‌های کارشناسی یا کارشناسی ارشد دانشگاه تاسمانی درخواست می‌دهند، به صورت خودکار برای بورس TIS مورد ارزیابی تیم پذیرش قرار می‌گیرند. اگر موفق شوید، این بورس در پیشنهاد UTAS شما قید خواهد شد.

دانشجویان خارجی در زمانی‌که درخواست پذیرش خود را ارسال می‌کنند، به صورت خودکار برای بورس دانشجویان خارجی دانشگاه تاسمانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. گزینش برای این بورس مبتنی بر شایستگی آکادمیکی خواهد بود که دانشجو در دوره‌ی تحصیلات دبیرستان، دوره‌های مبتنی به دیپلم و مدرک (degree) کسب کرده است و شایستگی‌ها و معیار نمره‌دهی می‌تواند بسته به کشور، تغییری قابل توجه داشته باشد. درخواست‌ها برای تمام ورودی‌ها ارزیابی می‌شوند و گزینش برای این بورس بر اساس بالاترین سطح شایستگی متقاضیان قبل از شروع برنامه‌ی تحصیلی مورد نظرشان (دوره‌ی حداقل یک ساله)، خواهد بود.

در نامه‌های پذیرش قید می‌شود که متقاضیان موفق به دریافت بورس شده‌اند یا نه، به شرط آنکه نتایج نهایی ارسال شده باشند. کسانی که موفق به دریافت TIS می‌شوند، در نامه‌ی پذیرش خود جزئیات شرایط بورس را پیدا خواهند کرد که باید به دقت مطالعه کنند. توجه کنید که این بورس فقط برای دانشجویان سال اول است. برای بورس‌های خارجی دانشجویان مشغول به تحصیل بر اساس پیشرفت آکادمیک خود در UTAS ارزیابی مجدد نخواهند شد.

TIS قابل دسترسی برای تمام دانشجویان خارجی است که می‌خواهند تحصیلات خود را در دانشگاه تاسمانی شروع کنند و درخواست پذیرش خود را برای یکی از برنامه‌های آن می‌فرستند.

عموماً متقاضیان باید معادل میانگین کلی B+ یا بالاتر داشته باشند که بستگی به شرایط دوره و بورس دارد (به استثنای رشته‌های سلامت که در پایین آمده است). از آنجا که سیستم نمره‌دهی و تعیین شایستگی در کشورهای مختلف متفاوت است، واجد شرایط بودن شما را مسئول پذیرش بررسی خواهد کرد.

برنامه‌ی مطالعات پایه

کالج دوره‌های سلامت و پزشکی

با توجه به اینکه بورس‌های محدودی برای برنامه‌های سلامت وجود دارد، گزینش برای این بورس‌ها خیلی رقابتی است و بر اساس نمرات استثنایی در دوره‌ی دبیرستان، برنامه‌های منتهی به دیپلم و مدرک خواهد بود.

برای اینکه متقاضیان برای کالج سلامت و پزشکی TIS مد نظر قرار گیرند، باید حداقل معدل A (80 درصد) یا بالاتر را در دوره‌ی تحصیلی قبل کسب کرده باشند که بستگی به دوره و شرایط شایستگی بورس دارد. متقاضیانی که موفق به گرفتن بورس می‌شوند، باید پذیرش خود را با پرداخت تا تاریخ مشخص شده در نامه‌ی پذیرش باز گردانند تا بورس خود را از دست ندهند. به متقاضیان در نامه‌ی پذیرش اعلام می‌شود که آیا در گرفتن بورس موفق شده‌اند یا نه. شرایط بورس در نامه‌ی پذیرش به متقاضیانی که موفق به گرفتن بورس شوند اعلام خواهد شد. پیشنهاد بورس خود را با دقت مطالعه کنید. توجه کنید که این بورس فقط برای سال اول است. بورس دانشجویان خارجی بر اساس پیشرفت آکادمیک در UTAS به دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه ارزیابی دوباره و اعطا نمی‌شود.

مبلغ

25 درصد کاهش در هزینه‌های شهریه برای طول مدت دوره.

درخواست

از آنجا که دانشجویان خارجی بعد از ارائه‌ی درخواست پذیرش به صورت خودکار برای TIS ارزیابی می‌شوند، نیازی به ارائه‌ی درخواست جداگانه برای این بورس وجود ندارد.

درخواست‌ها باید به بخش بورس‌های بین المللی ارسال شوند.

 

 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button