جوایز دانشگاه تاسمانیا

جوایز دانشگاه تاسمانیا

جوایز دانشگاه تاسمانیا

برنامه‌ی جوایز دانشگاه تاسمانیا شامل بیش از 300 جایزه با مجموع مبلغ اعطایی 160 هزار دلار در سال می‌شود. اعطا کنندگان متعدد، حمایت سخاوتمندانه از این برنامه می‌کنند و در حفظ محیط آموزشی و بهبود آن نقش دارند. جوایز در حوزه‌های مختلف، در تمام سطوح و برای دستاوردهای آکادمیک مختلف اعطا می‌شوند.

بیشتر جوایز به صورت سالانه و بر اساس تعیین نامزدها اعطا می‌شوند؛ شروع آن نیمه‌ی دوم سال دانشگاهی است و مستلزم فرایند ارائه‌ی درخواست نیست. با وجود این، چند مورد از جوایز مستلزم گذراندن دوره‌های خاص مثل مقاله هستند و باید وقتی نامزدها تعیین می‌شوند، برای بررسی ارائه شوند. توجه داشته باشید که همه‌ی جوایز هر ساله اعطا نمی‌شوند.

جوایز ممکن است به صورت پول نقد، حواله‌ی کتاب، ثبت نام حرفه‌ای و در بعضی موارد ترکیبی از همه‌ی این موارد باشند.

دفتر جوایز و بورس پشتیبانی عظیمی را که برنامه‌ی جوایز از مدارس و دانشکده‌های دانشگاه تاسمانیا، افراد، دولت و کسب و کارها دریافت می‌کند، مورد تایید قرار می‌دهد. این دفتر حمایتی ارزشمند ارائه می‌دهد و در عین حال تجربه‌ی تحصیل دانشجویان را با فراهم کردن شبکه و فرصت‌های شغلی، بهبود می‌بخشد. باید از اعطا کنندگان جوایز به خاطر سخاوتشان قدردانی کرد!

فرصت‌های پژوهشی

متقاضیان دوره‌های پژوهشی که لازم است ناظر پژوهش پیدا کنند تا از پروژه‌شان حمایت کند، می‌توانند زمینه‌ی تخصصی خود را با استفاده از پورتال جستجوی پیدا کردن ناظر جستجو کنند یا با ما تماس بگیرند تا آن‌ها را در این راه یاری کنیم.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button