تفریحات دانشجویی در استرالیا

تفریح در کنار درس و زندگی دانشجویی انرژی و تمرکز دانشجویان را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد. بنابراین افراد می‌توانند با حضور در جمع‌های دانشجویی و انجام فعالیت مختلف در اوقات فراغت ارتباط بهتری با سایر دانشجویان بگیرند و لذت بیشتری از زندگی دانشجویی خود ببرند. استرالیا یکی از کشورهایی است که دانشجویان بین‌المللی پس از مهاجرت می‌توانند در آن از دیدن جاذبه‌های گردشگری نهایت لذت را ببرند. استرالیا کشوری پررونق با شهرهایی غنی از لحاظ فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیزی است که در هیچ نقطه‌ای از جهان به چشم نمی‌خورد. اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که بهترین تفریحات و سرگرمی های دانشجویان در استرالیا چیست؟ آیا تنها دیدن جاذبه‌های گردشگری می‌تواند بهترین اوقات فراغت دانشجویان در استرالیا محسوب شود. در ادامه قصد داریم شما را با تفریحات دانشجویی در استرالیا بیشتر آشنا کنیم.

بهترین شهرهای دانشجویی استرالیا کدام است؟

شما به عنوان یک دانشجوی بین‌الملل می‌توانید در شهرهای مختلف استرالیا ادامه تحصیل بدهید و برای پذیرش تحصیلی اقدامات لازمه را انجام دهید. اما بهترین شهرهای دانشجویی استرالیا برای تحصیل کدامند؟ در کدام شهرها می‌توان اوقات فراغت دانشجویی خوبی داشت؟ در ادامه لیست بهترین شهرهای دانشجویی استرالیا را برایتان آورده‌ایم:

  • ملبورن
  • سیدنی
  • بریزبن
  • آدلاید
  • کانبرا
  • هوبارت
  • پرث

بهترین تفریحات و سرگرمی های دانشجویان در استرالیا

تفریحات در استرالیا

بگذارید کمی واقع‌بین باشیم، تجربه تحصیل شما در خارج از کشور چیزی فراتر از تحصیل است. شما باید از نظر تحصیلی پس از مهاجرت، خوب باشید. اما مطمئنا در کنار تحصیل خوب باید حتما از زندگی در یک کشور دیگر نهایت لذت را ببرید و خاطرات مادام‌العمری را به عنوان یک دانشجوی بین‌الملل خلق نمایید. آخر هفته‌ها پس از یک هفته پر استرس و پرچالش تحصیلی بهترین زمان سفر و کاوش در استرالیا است. شما می‌توانید در آخر هفته به صورت گروهی یا فردی تفریحات دانشجویی بسیار زیادی را انجام دهید.

تفاوتی نمی‌کند که دانشجوی مبادله‌ای برای چند ماه در استرالیا باشید یا به عنوان یک دانشجوی بین‌الملل در این کشور در حال تحصیل باشید. باید حتی در مدت زمان کوتاه نیز، از زمان زندگی خود به یک کشور نهایت لذت را ببرید. اگر قصد تحصیل در استرالیا را دارید، در اینجا برخی از بهترین کارهایی که می‌توانید در استرالیا در تعطیلات آخر هفته خود انجام دهید، آورده شده است. شما به عنوان یک دانشجوی بین‌الملل می‌توانید تفریحات خود را در لیست‌تان قرار دهید.

پیاده‌روی در پارک‌های فوق‌العاده زیبای استرالیا

پیاده‌روی یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها بین مردم محلی و دانشجویان است که می‌توانند در اطراف استرالیا برای انجام امور مختلف انجام دهند. استرالیا دارای تعداد باورنکردنی پارک‌های ملی زیبا و ذخایر طبیعی است. از بیابان‌های سرخ دور تا جنگل‌های بارانی سرسبز و استوایی، هر نوع اکوسیستم‌هایی را خواهید دید.

اگر قصد دارید در پارک‌های کوهستانی پیاده‌روی کنید و سابقه پیاده‌روی در کوهستان را ندارید، به شما توصیه می‌کنیم برای ایمنی بیشتر یک دانشجو یا دوست با تجربه خود را همراه خود ببرید یا به سایر افراد اطلاع بدهید. قبل از پیاده‌روی شما باید برنامه‌ریزی کامل داشته باشید، کرم ضد آفتاب و کلاه مناسب و مقدار مشخصی آب بردارید. برای این منظور لیست کاملی از پارک‌های اطراف استرالیا در بیاورید و هر بار به یک پارک ملی سفر بروید و پیاده‌روی کنید.

فستیوال‌ها بهترین تفریح در استرالیا

اگر اهل فستیوال هستید، در آخر هفته در استرالیا کارهای زیادی برای تفریح خواهید داشت. جشنواره‌ها یکی از بهترین کارهایی است که شما در این کشور می‌توانید در آخر هر هفته انجام دهید. شاید تصور کنید این جشنواره‌ها را چطور برگزار می‌کنند؟ آیا بدون مناسبت است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. استرالیایی‌ها به طور کلی عاشق جشن گرفتن هستند. تقویم رویدادهای این کشور مملوء از جشنواره‌های بزرگ باورنکردنی است که مردم را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند.

برخی از نام‌های بزرگ در بازی جشنواره عبارتند از Splendor in the Grass، Mardi Gras و WOMADelaide، اما جشنواره‌های محلی کوچک‌تر به همان اندازه سرگرم‌کننده‌اند و راهی عالی برای ارتباط با جامعه هستند. بنابراین شما به عنوان یک دانشجوی بین‌الملل می‌توانید بهترین اتفاقات و رخدادها را برای خود رقم بزنید. این جشنوارهای جزء بهترین برنامه‌های اوقات فراغت دانشجویان در استرالیا هستند.

بازدید از موزه‌ها بهترین انتخاب برای اوقات فراغت شما

یادگیری تاریخ کشور میزبان یک راه عالی برای بدست آوردن دیدگاه در مورد تفاوت‌های فرهنگی آن و به نوبه خود، غنی‌سازی تجربه دانشجویی خود در خارج از کشور است. بنابراین یکی از بهترین تفریحات و سرگرمی های دانشجویان در استرالیا در آخر هفته می‌تواند بازدید از موزه‌ها باشد. اغلب موزه‌های استرالیا در شهرهای بزرگ قرار گرفته‌اند و بسیاری از آنها برای دانشجویان تخفیفات متنوعی را در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با ارائه کارت دانشجویی خود بلیط بازدید از موزه را به صورت نیم بها یا با تخفیف خریداری کنید. در این موزه‌ها هنرهای زیبا و ورزش گرفته تا مصنوعات ماقبل تاریخ و فناوری را کاوش کنید.

اگر شما در مناطق کوچکتر در استرالیا زندگی می‌کنید، احتمالا موزه‌های کوچکتر و مینیمال‌تری را در اطراف خود مشاهده کنید. شما با بازدید از این موزه‌ها می‌توانید با تاریخ محلی منحصر به فرد آن منطقه از استرالیا بیشتر آشنا شوید. موزه کالگورلی گلدفیلدز یا دهکده تاریخی هربرتون دو موزه محلی دیدینی در استرالیا هستند.

یک سفر جاده‌ای داشته باشید

اکثر شهرهای بزرگ استرالیا در نزدیکی ساحل واقع شده‌اند. بنابراین یکی از بهترین کارها و تفریحات در تابستان برای فرار از شلوغی‌های زندگی دانشجویی می‌تواند یک سفر جاده‌ای به ساحل باشد. دانشجو در این سفر می‌تواند مناطق بکر کناره‌های ساحل را نظاره‌گر باشد و از دیدن آنها نهایت لذت را ببرد. ساحل‌های بسیار زیاد و زیبایی در اطراف استرالیا وجود دارد که شما می‌توانید با مشاهده زیبایی‌های باورنکردنی آنها نهایت لذت را ببرید. یک باربیکیو قابل حمل، بلندگوهای بلوتوثی و مقدار زیادی کرم ضدآفتاب را برای این آماده کنید تا بتوانید سفر خوبی را تجربه کنید و خاطرات شگفت‌انگیزی را برای خود بسازید.

به عنوان یکی از بهترین تفریحات در استرالیا برای کسانی که در ویکتوریا یا استرالیای جنوبی زندگی می‌کنند، یک رانندگی رویایی در جاده اقیانوس بزرگ را می‌توانند در آخر هفته تجربه کنند. این مسیر دیدنی شما را از میان برخی از زیباترین مکان‌های استرالیا، از جمله جنگل‌های بارانی باستانی، مناطق حیات وحش و صخره‌های ناهموار مشرف به اقیانوس جنوبی می‌برد. در طول مسیر طبیعت فوق‌العاده‌ زیبایی را مشاهده می‌کنید که شاید تا به امروز آنها را به چشم ندیده باشید و تنها در رویا به آنها اندیشیده باشید.

بازدید از حیات وحش استرالیا

بازدید از باغ وحش استرالیا

با حیات وحش بومی استرالیا در یکی از پناهگاه‌های معتدد در سراسر شهر محل زندگی خود، آشنا شوید. بازدید از حیات وحش، یکی از بهترین اوقات فراغت دانشجویان در استرالیا محسوب می‌شود.

استرالیا مملو از حیوانات منحصربه‌فردی است که در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید آنها را پیدا کنید. بنابراین، امکان تعامل و بازدید از آنها می‌تواند بهترین تفریحات و سرگرمی های دانشجویان در استرالیا شناخته شود. شما در این کشور بسیار زیبا می‌توانید کوالاهای جذاب را از نزدیک ببینید و در مورد کروکودیل‌ها تحقیقات لازم را انجام دهید. تماشای نهنگ‌ها نیز می‌تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد. در برخی از پناهگاه‌های حیات وحش شما می‌توانید راه‌ رفتن پنگوئن‌ها را نظاره‌گر باشد. در حقیقت در کشور استرالیا برای دانشجویان بین‌الملل و بومی راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند به طور ایمن و اخلاقی با حیات وحش آشنا و روبرو شوند.

رستوران و کافه، امتحان کردن محصولات و غذاهای استرالیایی

رستوران و کافه، امتحان کردن محصولات و غذاهای استرالیایی

مردم از سراسر جهان به استرالیا سفر می‌کنند تا بتوانند محصولات این کشور را مشاهده و امتحان نمایند. قطعا در صدر فهرست بهترین تفریحات و سرگرمی های دانشجویان در استرالیا بازدید از محصولات خوراکی و امتحان کردن غذاهای محلی این کشور است. شما می‌توانید با مراجعه به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها علاوه بر آشنایی با فرهنگ استرالیایی، با غذاهای این کشور نیز آشنا شوید.

“برانچینگ” برای بسیاری از مردمان بومی استرالیایی، تنها یک مراسم عادی و معمولی روز یکشنبه محسوب می‌شود. اما این مراسم راهی عالی برای دانشجویان بین المللی برای آشنایی با دوستان جدید و لذت بردن از محصولات خوشمزه استرالیایی است. به سختی می‌توانید کافه ای را پیدا کنید که فقط بیکن و تخم مرغ معمولی برای شما سرو کند. اما در برانچینگ تجربه همه چیز امکانپذیر خواهد بود.

قهوه استرالیا نیز یک محصول عالی و شناخته شده است که آن را با فرهنگ خاصی در برخی مناطق کشت و نوش جان می‌کنند. در کشور استرالیا یک دایره‌المعارف کامل از ترکیب‌ها و سبک‌های قهوه برای انتخاب وجود دارد. شما با بهره از این دایره‌المعارف می‌توانید سبک‌های مختلفی را نوش جان کنید. ملبورن پایتخت قهوه در استرالیا است. بنابراین اگر به دنبال نوشیدن یک قهوه فوق‌العاده خوش عطر و طعم هستید حتما برای گذراندن اوقات فراغت به یک کافه معروف ملبورنی بروید و یک قهوه عالی نوش جان کنید.

به یک مسابقه ورزشی بروید

به یک مسابقه ورزشی بروید

استرالیایی‏ها علاقه زیادی به تماشا و انجام ورزش‌های مختلف دارند و آب و هوا این کشور برای فعالیت‌های ورزشی در طول سال ایده‌آل است. اگر می‌خواهید فرهنگ استرالیایی را در واقعی‌ترین شکل خود ببینید، حضور در یک مسابقه ورزشی یک الزام مطلق است. استرالیایی‌های از دیدن هر نوع مسابقه یا بازی ورزشی لذت می‌برند. از فوتبال گرفته تا بازی‌های المپیک که هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد. چه قوانین بازی‌های استرالیایی را بدانید چه ندانید اما بازهم تماشا یا بازی این بازی‌‌های ورزشی می‌تواند برای شما یک تفریح جذاب محسوب شود.

اگر خودتان فردی فعال هستید، چرا به عنوان یک فعالیت فوق برنامه به یک باشگاه ورزشی محلی نپیوندید؟ این بهترین راه برای تناسب اندام، ملاقات با افراد جدید و درگیر شدن با جامعه است. به علاوه، معمولا رویدادهای اجتماعی باشگاهی زیادی برای پر کردن تعطیلات آخر هفته شما وجود دارد.

یادداشت پایانی

همانطور که در طول این مطلب مطالعه کردید، شما در کنار زندگی دانشجویی در استرالیا می‌توانید تجربه‌های فوق‌العاده و بی‌نظیری را داشته باشید. چرا که در این حالت می‌توانید تجارب زندگی خود را بالا برده و از کاوش و کشفیات جدید خود نهایت لذت را ببرید. در این مقاله سعی بر آن داشتیم که شما را با انواع بهترین تفریحات و سرگرمی های دانشجویان در استرالیا آشنا کنیم. اگر تجربه جدید و خوبی به عنوان یک دانشجوی بین‌الملل در استرالیا دارید با ما به اشتراک بگذارید.

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button