6 فروشگاه ضروری برای دانشجویان بین‌المللی تازه‌وارد ملبورن

اگرچه ملبورن به عنوان قابل زندگی‌ترین شهر جهان شناخته می‌شود، اما دانشجویان بین‌المللی که تازه وارد این شهر شده‌اند، اگر ندانند برای خرید وسایل ضروری خود به کجا مراجعه کنند، آن را چندان قابل زندگی نخواهند دانست. در این مطلب برای دانشجویانی که به تازگی سفر تحصیلی خود را در خارج از کشور و برای تحصیل در استرالیا آغاز کرده‌اند، شش فروشگاهی که همه دانشجویان بین‌المللی باید درباره آنها بدانند را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه شوید.

فروشگاه‌های Target

فروشگاه‌های Target ملبورن استرالیا

این فروشگاه محبوب را می‌توان در سراسر ملبورن پیدا کرد، اما با توجه به اینکه اکثر دانشجویان بین‌المللی در یک منطقه زندگی می‌کنند، دانشجویان قطعا می‌توانند از فروشگاه Target در خیابان بورک استفاده کنند.Target فروشگاهی برای خرید همه‌چیز است. مبلمان، لباس، خودکار، بازی، کتاب و … . می‌توانید تقریباً هر چیزی را که زندگی راحت‌تری در ملبورن برایتان فراهم می‌کند از تارگت تهیه کنید.

این فروشگاه که در خیابان بورک 222 واقع شده است، همه‌روزه از ساعت 8 صبح باز است. فروشگاه از دوشنبه تا جمعه ساعت 22 و آخر هفته‌ها ساعت 20 بسته می‌شود.

فروشگاه Woolworths

فروشگاه Woolworths ملبورن

Woolworths یا به قول محلی‌ها Woolies یکی از بزرگترین سوپرمارکت‌های ملبورن است. با بسیاری از شعب Woolworths در اطراف ملبورن، دانش آموزان در شهر می‌توانند نزدیکترین Woolies خود را در QV پیدا کنند؛ مانند هر فروشگاه مواد غذایی دیگری، شما می‌توانید غذای تازه، تنقلات و سایر موارد ضروری را در اینجا با قیمت مناسب پیدا کنید!

Woolworths QV در گوشه خیابان سوانستون و خیابان لونزدیل واقع شده است. فروشگاه همه‌روزه ساعت 10 صبح باز می‌شود و در زمان‌های مختلف بسته می‌شود:

  • دوشنبه تا پنج‌شنبه ساعت 7 بعدازظهر
  • جمعه‌ها ساعت 9 بعدازظهر
  • شنبه‌ها ساعت 18
  • یکشنبه‌ها ساعت 5 بعدازظهر

Hometown Asian Supermarket

فروشگاه Hometown Asian Supermarket ملبورن

اگر فکر می‌کنید پیدا کردن سوپرمارکت‌های آسیایی در اطراف ملبورن دشوار است، در اشتباه هستید. با اینکه woolies نیز برخی کالاهای آسیایی را برای فروش دارد اما قطعا انتخاب بهتر Hometown Asian است. دانش آموزان آسیایی حتی وسایلی را می‌یابند که آنها را به یاد خانه می‌اندازد. اکثر محصولات فروخته‌شده در سوپرمارکت آسیایی Hometown عمدتاً از غذاهای چینی و ژاپنی تشکیل شده است.

این سوپرمارکت در خیابان الیزابت 422 – 440 واقع شده است و همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 12 صبح باز است.

فروشگاه‌ Daiso

فروشگاه‌ Daiso ملبورن

اکثر کشورهای آسیایی در حال حاضر فروشگاه‌های دایسو دارند، اما آیا می‌دانستید که ملبورن نیز چند فروشگاه دایسو دارد؟ مانند همه فروشگاه‌های Daiso که شاید با آن‌ها آشنا باشید، فروشگاه‌های Daiso ملبورن نیز انواع تنقلات، نوشیدنی‌ها، ظروف آشپزخانه و سایر لوازم‌خانگی مانند سطل زباله، ظروف و غیره را به فروش می‌رسانند. Daiso اقلامی جذاب را نیز در اختیار شما قرار دهد که به عنوان اکسسوری های تزئینی مبلمان شما را زیباتر خواهد کرد.

دایسو که در خیابان لیتل لوندزدیل واقع شده است، معمولاً از ساعت 10 صبح هر روز باز است و در زمان‌های مختلف بسته می‌شود:

  • از دوشنبه تا چهارشنبه ساعت 19:30
  • از پنجشنبه تا جمعه ساعت 21:00
  • در آخر هفته‌ها ساعت 18:30

فروشگاه Officeworks

فروشگاه Officeworks ملبورن

آیا نیاز به تهیه لوازم دانشگاه خود دارید؟ Officeworks همه‌چیزهایی را که برای دانشگاه نیاز دارید را عرضه می‌کند. شاید Target خودکار و کتاب بفروشد، اما برای به دست آوردن تجهیزات باکیفیت، حتما باید سری به Officeworks بزنید. علاوه بر این، در صورت خرابی لپ‌تاپ یا نیاز به یک میز کار در خانه، می‌توانید از اینجا لپ‌تاپ و میز بخرید. حتی می‌توانید در Officeworks پرینت و فتوکپی کنید!

Officeworks واقع در بخش خیابان راسل QV، همه‌روزه باز است. ساعت کاری آن به شرح زیر است:

  • دوشنبه تا جمعه: 7:00 صبح تا 9:00 بعدازظهر
  • شنبه: 8:00 صبح تا 7:00 بعدازظهر

یکشنبه: 9:00 صبح تا 7:00 بعدازظهر

فروشگاه My Chemist

فروشگاه My Chemist ملبورن

اگر سرماخورده‌اید یا به چیزی برای مراقبت از گلودرد آزاردهنده‌تان نیاز دارید، کمیست راه‌حل شما خواهد بود؛ مانند هر داروخانه‌ای، My Chemist انواع داروها و مکمل‌های بدون نسخه را برای فروش عرضه می‌کند. داروهای نسخه‌ای را نیز می‌توان از اینجا دریافت کرد و فروشندگان در هر زمان به شما کمک می‌کنند.

این فروشگاه که در خیابان الیزابت 128 – 132 واقع شده است، از ساعت 7:30 صبح تا 9:00 بعدازظهر در روزهای دوشنبه تا جمعه و 9:00 صبح تا 19:00 در تعطیلات آخر هفته باز است.

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button