تحقیقات دانشگاه نیو ساوت ولز

تحقیقات دانشگاه نیو ساوت ولز در درمان فشار خون بالا بعد از بارداری

بر اساس تحقیقات دانشگاه  UNSW روش جدیدی برای بهبود مادران و نوزادنی که از فشار خون بالا رنج می‌برند، ارائه شده است.

بر اساس تحقیقی که ماه پیش در بیمارستان St George انجام شد، بهترین راهکار برای بهبود کیفیت زندگی مادران و نوزدان، برای جلوگیری از ابتلا به فشار خون بالا، استفاده از یک رژیم غذایی مناسب است.

بر اساس آمار بدست آمده، از هر 10 زن یک نفر به بیماری فشار خون بالا مبتلا است. به عبارت دیگر در هر سال 30 هزار زن باردار با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.

محقق اصلی تحقیق، دکتر آماندا هنری، متخصص زنان و زایمان، بیمارستان سنت جورج و مدرس ارشد مدرسه سلامت زنان و کودکان، UNSW سیدنی، معتقد است که زنانی که در دوران حاملگی به فشار خون بالا مبتلا می‌شوند، در دراز مدت دچار بیماری‌های دیگر نیز می‌شوند.

دکتر خان هنری می‌گوید: “با وجود اینکه بالا بودن فشار خون بعد از زایمان در بسیاری از زنان به حالت عادی برمی‌گردد، احتمال مشکلاتی مانند سکته قلبی، سکته مغزی و … در این دسته از افراد دو برابر سایر زنان است. اما جای نگرانی نیست، چرا که با مراقبت‌های ویژه می‌توان تا حد زیادی شرایط مادر و نوزاد را بعد از زایمان کنترل کرد.”

بر اساس نتیجه این تحقیق، بهترین راه حل بازگشت مادر و نوزاد 6 ماه بعد از زایمان به بیمارستان است. مادر می‌تواند با پزشک متخصص ملاقات کند و با شیوه‌های مختلف کنترل شرایط آشنا شود.

هدف اصلی از انجام این تحقیق، افزایش آگاهی زنان در رابطه با روش های مراقبت و بهبود کیفیت زندگیشان است. به امید این که این هدف حاصل شود.

منبع:
newsroom.unsw.edu.au

دانشگاه University of New South Wales ) UNSW) که در سال 1949 با تمرکزی منحصر به فرد بر رشته های علمی، فنی و حرفه ای تاسیس شد، یکی از دانشگاه های پیشرو استرالیاست که متعهد است از طریق تحقیقات پیشرو و آماده سازی نسل با استعداد بعدی جهان برای موفقیت در حرفه هایشان، تغییر و تمایزی را ایجاد کند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه دانشگاه نیو ساوت ولز در وبسایت ما مراجعه کنید.

اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه نیو ساوت ولز یا سایر دانشگاه های استرالیا را دارید می توانید از مشاوره کارشناس باتجربه ما استفاده کنید. فقط کافیست فرم مشاوره تحصیلی را پر کرده تا با شما تماس بگیریم.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button