مجتمع آموزشی ARIMGSAS استرالیا

مجتمع آموزشی ARIMGSAS استرالیا

مجتمع آموزشی ARIMGSAS استرالیا

مجتمع آموزشی ARIMGSAS استرالیا

موسسۀ ARIMGSAS (مخفف عبارت Alan Roberts International Medical Graduates Support & Advisory Services) یا به عبارتی مؤسسۀ خدمات مشاوره‌ای و پشتیبانی از فارغ‌التحصیلان بین‌المللی در رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی، منتسب به اَلن رابرتز، یک مرکز یا مجتمع آموزشی در شهر ملبورن، واقع در ایالت ویکتوریا در کشور استرالیا است. هدف اصلی مجتمع آموزشی ARIMGSAS استرالیا، فراهم‌سازی یک محیط یا بستر آموزشی مناسب برای پشتیبانی و آماده‌سازی فارغ‌التحصیلان بین‌المللی رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی، پیش از مهاجرت به استرالیا است.

Alan Roberts - Managing Director of ARIMGSAS

Alan Roberts – Managing Director of ARIMGSAS 

مدیر عامل مرکز آموزشی ARIMGSAS استرالیا، اَلن رابرتز (Alan Roberts) است. وی بیش از ۳۰ سال سابقۀ آموزش در سایر زمینه‌ها و حوزه‌های پزشکی و دندان‌پزشکی استرالیا را دارد. از این جهت، گروه آموزشی ARIMGSAS می‌تواند در تحقق اهداف کلیۀ فارغ‌التحصیلان بین‌المللی در رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی که قصد ادامۀ فعالیت یا تحصیل در زمینۀ رشته یا تخصص خود، همچنین زندگی در استرالیا را دارند، داشته باشد. پیش از ادامۀ بررسی و ارائۀ توضیحات در مورد ساختار و اهداف آموزشی مجتمع آموزشی ARIMGSAS استرالیا، خوب است بدانید فرآیند رجیستریشن (Registration) چگونه فرآیندی است و به چه منظور انجام می‌پذیرد.

فرآیند رجیستریشن در سیستم پزشکی استرالیا

فرآیند رجیستریشن در سیستم پزشکی استرالیا

فرآیند رجیستریشن در سیستم پزشکی استرالیا

همانطورکه احتمالاً می‌دانید، کلیۀ فارغ‌التحصیلان بین‌المللی در رشته‌های پزشکی و دندان پزشکی، برای مهاجرت به استرالیا جهت کار و اقامت دائم بدون هیچ‌گونه محدودیت قانونی، در ابتدا می‌بابست از طریق سازمان نظام پزشکی استرالیا یا AHPRA (مخفف عبارت Australian Health Practitioner Regulation Agency) و انجمن پزشکی استراليا یا AMC (مخفف عبارت Australian Medical Council) رجیستر (Register) شوند. فرآیند رجیستریشن به معنی تأیید صلاحیت متقاضی از طریق معادل‌سازی مدارک تحصیلی و کاری، و البته مهمتر از آن اخذ مدارک یا گواهی‌نامه‌های مربوطه از ایالت یا منطقۀ مورد نظر است. برای این منظور، متقاضیان موظفند در آزمون‌های طراحی شده توسط انجمن پزشکی استرالیا (AMC) که سازمان ارزیاب در صلاحیت متقاصیان محسوب می شود، شرکت کنند. این آزمون‌ها شامل دو آزمون تئوری (AMC CAT MCQ) و آزمون عملی یا کلینیکال (AMC Clinical) می‌باشد.

فرآیند رجیستریشن در سیستم پزشکی ایالات متحده آمریکا

فرآیند رجیستریشن در سیستم پزشکی ایالات متحده آمریکا

در ایالات متحدۀ آمریکا، فرآیند رجیستریشن توسط سازمان نظام پزشکی آمریکا یا ACGME (مخفف عبارت Accreditation Council for Graduate Medical Education) و کمیسیون آموزش فارغ‌التحصیلان بین‌المللی در رشته‌های پزشکی یا ECFMG (مخفف عبارت Educational Commission for Foreign Medical Graduates) انجام می‌شود.

اهداف سازمانی و دورنگاه مجتمع آموزشی ARIMGSAS استرالیا

اهداف سازمانی و دورنگاه مجتمع آموزشی ARIMGSAS استرالیا

اهداف سازمانی و دورنگاه مجتمع آموزشی ARIMGSAS استرالیا

هدف اصلی مؤسسۀ آموزشی ARIMGSAS، آماده‌سازی کلیۀ فارغ‌التحصیلان بین‌المللی رشته‌های پزشکی در خارج از کشور استرالیا، به منظور رجیستر شدن در سیستم پزشکی استرالیا است. به عبارت دیگر مرکز آموزشی ARIMGSAS استرالیا تا با برگزاری دوره‌های آماده‌سازی آزمون‌های AMC CAT MCQ و AMC Clinical به متقاضیان در راستای تسهیل فرآیند رجیستریشن کمک کند. مجتمع آموزشی ARIMGSAS استرالیا، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی فعال در این امر، می‌کوشد تا با برگزاری کلاس‌های تئوری و کارگاه‌های آموزشی خدمات خود را به متقاضیان ارائه کند. گروه آموزشی ARIMGSAS در طی برگزاری این دوره‌ها به متقاضیان کمک خواهد کرد تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل، فرآیند رجیستریشن خود را به عنوان یک پزشک در استرالیا و در نهایت ارائۀ خدمات پزشکی به سرانجام برسانند.

رویکرد مطلوب و مدنظر مؤسسۀ آموزشی ARIMGSAS بر اساس سه مورد زیر ارزش‌گذاری شده است:

  1. کیفیت خدمات آموزشی: گروه آموزشی ARIMGSAS مجموعۀ جامع و کاملی از خدمات آموزشی را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.
  2. تأثیرپذیری: با توجه بر درک و شناخت کامل و عمیق گروه آموزشی ARIMGSAS از سیستم بهداشت و درمان استرالیا، این گروه همواره هدایت‌گر کلیۀ فارغ‌التحصیلان بین‌المللی گروه‌های پزشکی، با پشتکار، امید و تعهد خواهد بود.
  3. کار گروهی: ارائۀ خدمات آموزشی گروه-محور با تأکید بر استفادۀ بهینه از توانایی‌های تمامی افراد گروه در کنار اساتید مجرب و تأیید صلاحیت شده

همکاری گروه آمورشی آریا با مجتمع آموزشی ARIMGSAS

همکاری گروه آمورشی آریا با مجتمع آموزشی ARIMGSAS

گروه مهاجرت تحصیلی آریا افتخار دارد به عنوان تنها نمایندۀ رسمی مجتمع آمورشی ARIMGSAS استرالیا در ایران و با همکاری همه‌جانبه با این مرکز آموزشی، خدمات خود را به فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی ارائه کند. خدمات زیر در چهارچوب یک کار تیمی و حرفه‌ای و با بهره‌گیری از کارشناسان آمورشی مجرب در زمینۀ رجیستر پزشکان در استرالیا به متقاضیان عزیز ارائه می‌گردد:

  • برگزاری دوره‌های آماده‌سازی برای شرکت در آزمون AMC CAT MCQ زیر نظر مجتمع آموزشی ARIMGSAS استرالیا، ارائه منابع و نمونه سؤالات آموزشی مناسب و برگزاری آزمون‌های آزمایشی آنلاین و شبیه‌سازی شده جهت تسهیل فرآیند حضور و قبولی در این آزمون. لازم بذکر است تمامی مدرسین، مدرسین رسمی و تأیید صلاحیت شدۀ مؤسسۀ آموزشی ARIMGSAS هستند که آماده ارائۀ هرگونه خدمات آموزشی به شما متقاضیان عزیز خواهند بود.

 

  • اخذ پذیرش و دریافت ویزای موقت به منظور اعزام پزشکان و دندان‌پزشکان جهت شرکت در دوره‌های آماده‌سازی آزمون AMC Clinical که به‌صورت حضوری زیر نظر مجتمع آمورشی ARIMGSAS استرالیا برگزار می‌گردد.
  • برگزاری دوره‌های آموزشی آزمون OET مخصوص کلیۀ مشاغل حوزه‌های درمان و علوم پزشکی، به منظور آماده‌سازی هر چه بهتر و حضور موفق در این آزمون تخصصی، زیر نظر مدرسین مجرب و تأیید صلاحیت شده
  • انجام کلیه خدمات مرتبط با ارزیابی، اعتبارسنجی و معادل‌سازی مدارک تحصیلی، آموزشی، و سوابق شغلی متقاضیان
  • انجام خدمات مرتبط با ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در آزمون AMC Clinical
  • ارائۀ خدمات دریافت پیشنهاد شغلی مناسب در استرالیا جهت اقدام برای ویزای کار
  • کمک به متقاضیان عزیز جهت تبدیل ویزای موقت به ویزای کار

خدمات گروه آریا به پزشکان و دندان‌پزشکان

 

مراحل رجیستریشن پزشکان و دندان‌پزشکان

متقاضیان عزیز، رویکرد مدنظر و مطلوب مؤسسۀ مدیریت مشاورۀ آریا انجام صفر تا صد فرآیند مهاجرت پزشکان و دندان‌پزشکان به همراه خانوادۀ آنها به استرالیا، به صورت یک توالی منظم و مشخص بوده که از کشور مبدأ شروع و در نهایت منجر به اخذ ویزای کار و اشتغال آنها در استرالیا می‌گردد. کارشناسان آموزشی گروه آریا با استفاده از زیرساخت‌های آموزشی مناسب و تسهیلات ویژۀ درخور متقاصیان عزیز، با بهره‌گیری از کادر آموزشی و مدیریتی باتجربه آمادۀ خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. لطفاً در صورت تمایل به اطلاع از زمان و نحوۀ برگزاری دوره‌های آماده‌سازی آزمون‌های AMC CAT MCQ و AMC Clinical، همچنین آزمون OET با ما از طریق راه‌های ارتباطی موجود در لینک “تماس با ما” در ارتباط باشید.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button