تفاوت های تحصیل در استرالیا با تحصیل در نیوزیلند

تفاوت های تحصیل در استرالیا با تحصیل در نیوزیلند

در این مطلب می خواهیم درباره تفاوت های تحصیل در استرالیا با نیوزیلند صحبت کنیم.

انتخاب شما هرکدام که باشد، تسهیلات تحصیلی بسیار فوق العاده ای در هر دو کشور وجود دارند و هر کدام از این کشور ها مزایای منحصر به فردی را دارا هستند. البته برای بسیاری از دانشجویان خارجی، هزینه های تحصیل و زندگی بزرگترین عامل تعیین کننده برای انتخاب محل تحصیل است.

در ادامه به طور مختصر بر اساس پارامترهای مختف این تحصیل در این دو کشور را بررسی می کنیم:

مکان

آشنایی با استرالیا
آشنایی با کشور نیوزلند

استرالیا: استرالیا کشوری است انباشته از مکان های بسیار زیبا و منحصر به فرد که به دانشجویان دلیل دیگری برای بازدید، جستجو و تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های جهان در این کشور را می دهد. با انتخاب استرالیا، دانشجویان هم به تحصیل با کیفیت می پردازند و هم برای آرامش خاطر و تفریح انتخاب های بسیاری خواهند داشت.

نیوزیلند: برادر کوچکتر استرالیا یعنی نیوزیلند، ساختار منحصر به فردی دارد که برای این جزیره، مزیت هایی نسبت به برادر بزرگ تر خود ایجاد کرده است. مانند این که موطن بازه ی وسیعی از گیاهان و جانوران بسیار متنوع در کنار کوه های پوشیده از برف است. علاوه بر این، نیوزیلند از بابت ورزش های ماجراجویانه ی متعددی معروف است که به شما کمک می کند تا این کشور را بهتر جستجو و کشف کنید.

هزینه های زندگی

استرالیا: این کشور برخی از شهر های گران قیمت برای زندگی را در خود دارد، مانند سیدنی، بریزبین و ملبورن. اما حتی در این شهر های گران نیز دانشجویان می توانند سطح زندگی مناسب با بودجه ی خود را داشته باشند.

نیوزیلند: در مقایسه با استرالیا، زندگی در نیوزیبند بسیار کم هزینه تر است.

کیفیت دانشگاه ها، کالج ها

استرالیا: به طور عمده، دانشگاه ها و کالج های استرالیا در شهر های پرث، سیدنی، بریزبین و ملبورن متمرکز هستند. در میان این شهر ها، سیدنی با داشتن دانشگاه هایی همچون مک کواری و دانشگاه سیدنی، بزرگترین بازه ی دانشگاه / کالج ها و برنامه های تحصیلی را دارد. در استرالیا علاوه بر تحصیلات در کلاس های درس، می توانید از مطالعات میدانی، تسهیلات تحقیقاتی و برنامه های هنر نیز بهره مند شوید.

نیوزیلند: در این کشور، بهترین گزینه های تحصیلی را در اکلند، دنیدن، کرایستچرچ و ولینگتون دارید. دانشگاه اکلند معروف ترین دانشگاه نیوزیلند است و بازه ی وسیعی از کورس ها و برنامه ها را ارائه می دهد، از طب ورزشی گرفته تا علوم سیاسی و هنر های زیبا.

دانشگاه ویکتوریا (در ولینگتون) و دانشگاه کانتربری (در کرایستچرچ) رشته های متعددی در مقاطع تحصیلات عالی و همچنین برنامه های مختلف تحقیقات محور را ارائه می دهند. اگر به دنبال بهترین برنامه ها در حوزه های مدیریت کسب و کار، پزشکی و تحصیلات فیزیکال هستید، می توانید دانشگاه معروف اتاگو را انتخاب کنید.

هر دو کشور استرالیا و نیوزیلند مقاصدی محبوب در بین دانشجویان بین المللی هستند. به رغم این که هر کدام از این کشور ها هزینه ها، آب و هوا و فعالیت های اوقات فراغت متفاوتی دارند، اما هر دوی این کشور ها چیز های زیادی برای ارائه به دانشجویان، مسافران و  ساکنین خود دارند.

بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن شرایط خود و همچنین با گرفتن راهنمایی از مشاوران متخصص و مجرب ما، بهترین گزینه را با داشتن اطلاعات کامل و جامع انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر مطلب تحصیل در استرالیا و تحصیل در نیوزلند را نیز بخوانید تا اطلاعات کامتری کسب کرده و تصمیم درستی بگیرید. مشاوران با تجربه و خبره ما همیشه برای راهنمایی در کنار شما هستند. کافیست با ما تماس بگیرید.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button