چگونه بهترین موسسه برای امور مهاجرت تحصیلی را انتخاب کنیم

برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان، تحصیل در خارج از کشور موضوعی است که بیش از هر چیز دیگری ذهن آن ها را به خود درگیر کرده است. دلیل این موضوع این است که این، تجربه ای آموزشی است که مانند آن وجود ندارد و شانس آن ممکن است تنها یک بار نصیب هر فردی شود. اما فراموش نکنیم که تجربه ی تحصیل در خارج از کشور به آسانی حاصل نمی شود. رسیدن به مقصد تحصیلی در خارج از کشور، زمان و انرژی زیادی برای آماده سازی مقدمات آن نیاز دارد.

داشتن تیم مشاوره و ادمیشن مناسبی که برای تمامی جنبه های رویای تحصیلی شما وقت گذاشته و روی آن ها کار کند، می تواند حجم بسیار زیادی از کار دقیق و سنگین را از دوش شما بردارد و نتیجه ی مطلوب را تضمین نماید. در عین حال، وجود موسسات مشاوره و وکلای فراوانی که در زمینه ی مهاجرت تحصیلی فعالیت می کنند، ممکن است دانشجویان را گیج کرده و انتخاب موسسه ی مناسب را برای آن ها دشوار سازد.

به همین دلیل، در این مطلب معیار هایی را آورده ایم که به شما کمک می کند بهترین موسسه ی ممکن را برای امر مهاجرت تحصیلی انتخاب نمایید

معیار های انتخاب موسسه ی مناسب برای مهاجرت تحصیلی

معیار های انتخاب موسسه ی مناسب برای مهاجرت تحصیلی

داشتن دانش مناسب از این صنعت

یک موسسه ی مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور، بایددانش به روز و جامعی از این صنعت داشته باشد. این موسسه باید با آخرین رویه ها و قوانین مهاجرت تحصیلی آشنا بوده و صلاحیت ارائه ی مشاوره ی مناسب را داشته باشد.

گروه مهاجرت تحصیلی آریا در زمینه ی مهاجرت تحصیلی 17 سال سابقه و تجربه دارد و با بیش از ۵۰۰ دانشگاه، کالج و مدرسه در خارج از کشور همکاری دارد.

داشتن تجربه ی مناسب در زمینه ی اخذ پذیرش

موسسه معتبر مهاجرت تحصیلی

یک موسسه ی مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور، باید تجربه ی قابل توجهی در این صنعت داشته باشد تا به عنوان انتخابی مناسب برای این کار محسوب شود. ببینید آیا سابقه ای معتبر در زمینه ی اخذ پذیرش از موسسات آموزشی و دانشگاه های خارج از کشور در موسسه ی مورد نظر شما وجود دارد یا خیر

گروه مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو آریا تا کنون برای بیش از ۵ هزار دانشجو و دانش آموز از مدارس و موسسات آموزشی خارج از کشور، پذیرش گرفته است و نرخ ویزای موفق در این موسسه ۹۸ درصد است.

داشتن مهارت های ارتباطی قوی

مهارت ارتباطی موسسه مهاجرت تحصیلی

تیمی حرفه ای از مشاورین در زمینه ی مهاجرت تحصیلی، باید مهارت های ارتباطی فوق العاده ای داشته باشد. کارکنان این موسسات باید بتوانند خدمات خود را فارغ از زبان مخاطب، به صورت حرفه ای توضیح و ارائه دهند. مشاور خوب باید پیش از ارائه ی گزینه های ممکن برای شما، نیاز ها و ترجیحات شما را به خوبی بشناسد که این امر نیز نیازمند داشتن مهارت های ارتباطی بسیار بالا است.

مشاورین گروه آریا پیش از شروع کار، جلسات مشاوره ی متعددی با متقاضی برگزار می کنند تا تمامی پتانسیل ها و ترجیحات او را به خوبی شناسایی نمایند.

داشتن صبر و درک بالا

داشتن صبر و درک بالای مشاورین مهاجرت تحصیلی

هدف یک مشاور تحصیلی نباید این باشد که تا جای ممکن قرارداد های بیشتری ببندد، یک مشاور مناسب باید به اندازه ی کافی درک و صبر داشته باشد تا بتواند با شرایط متقاضی ارتباط برقرار کند و از این طریق بتواند به او کمک کند تا موسسه ی آموزشی مناسب را پیدا کرده و بر همین اساس در طول مسیر، اطلاعات مهم را با متقاضیان در میان بگذارد.

در گروه آریا از لحظه ی انعقاد قرارداد، کارشناس مسئول پرونده ی شما تا لحظه ی ورودتان به کشور مقصد در کنار شما خواهد بود.

ترسیم دورنمای شغلی با توجه به رشته ی مورد نظر متقاضی

ترسیم دورنمای شغلی

ارزیابی شغلی مناسب، می تواند در تصمیم شما برای انتخاب رشته ی تحصیلی و به تبع آن در آینده ی شما تاثیری قطعی بگذارد. یک موسسه ی مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور مناسب، می تواند شما را در مسیر صحیح قرار دهد. اطمینان حاصل نمایید که موسسه ی مورد نظر شما، بر اساس مسائل شخصی و آکادمیک شما، دانشگاه و رشته ای مناسب با آینده ی حرفه ای و بودجه ی مورد نظر تان پیشنهاد می دهد.

موسسه ی آریا به طور مشخص به جهت امکان دریافت” ویزای کار پس از فارغ التحصیلی”، در جلسات مشاوره ی اولیه بهترین انتخاب های ممکن را برای شما توضیح خواهد داد.

اخذ اسکالرشیپ و انواع تخفیفات مالی در صورت امکان

اخذ اسکالرشیپ

همه ی ما می دانیم که تحصیل در خارج از کشور هزینه های مالی بسیار بالایی دارد و اینگونه نیست که تمامی افراد بتوانند از پس این هزینه ها بر بیایند. به همین دلیل، موسسات مشاوره تحصیلی باید تمامی تلاش خود را بنمایند تا به هر نحو ممکن، از تخفیفات و اسکالرشیپ های دانشگاه ها استفاده نمایند و تا حد ممکن این هزینه ها را برای متقاضیان کاهش دهند.

موسسه ی آریا تاکنون بیش از ۸۵۰ اسکالرشیپ برای متقاضیان خود دریافت کرده و با ارتباط نزدیک با دانشگاه ها، از تمامی تخفیفات و اسکالرشیپ های آنان مطلع است.

ابزار های مناسب را در اختیار داشته باشد

ابزارهای موسسه مهاجرت تحصیلی

موسسه ی مشاوره ی ایده آل، باید برای برقراری ارتباط سریع و مناسب و همچنین دسترسی به اطلاعات، تکنولوژی های روز دنیا را در اختیار داشته باشد تا به کمک آن ها بتواند پروسه های اپلای کردن، ثبت نام و ارتباط با موسسات آموزشی را بدون نققص و در اسرع وقت انجام دهد.

گروه اعزام دانشجو آریا با داشتن دفاتر در سراسر جهان و استقرار نیروی انسانی و ابزار مناسب در هرکدام از این دفاتر، امکان انجام مصاحبه با اساتید و دانشگاه ها، انجام تمامی پروسه ها از اپلای برای دانشگاه تا اخذ ویزا و همچنین امکان شرکت در برخی از آزمون ها را برای شما فراهم می آورد.

انجام کار های زیر می تواند شما را از اینکه آیا بهترین موسسه ی ممکن را برای انجام امور مهاجرت تحصیلی خود انتخاب کرده اید، مطمئن سازد:

  • وب سایت موسسه ی مورد نظرتان را با دقت چک کنید و ببینید چه خدماتی ارائه می دهند و آیا جنبه هایی که شما جهت آماره شدن برای مهاجرت تحصیلی نیاز دارید را پوشش می دهند یا خیر.
  • به دفتر و یا وب سایت موسسات مراجعه کنید تا ببینید آیا مجوز و گواهینامه ها و همچنین تجربه و دانش مورد نیاز برای این کار را دارند یا خیر.
  • نظرات مراجعین قبلی که با موسسه کار کرده اند را در شبکه های اجتماعی یا وب سایت آن ها چک کنید.
  • خدمات جانبی که این موسسات ارائه می دهند را نیز چک کنید. خدماتی مانند آماده سازی و انجام برخی تست ها، تهیه ی بیمه ی دانشجویی، انجام امور مربوط به ویزا، خدمات حین تحصیل از جمله اقامتگاه های دانشجویی و تغییر رشته.

انتخاب بهترین موسسه برای مهاجرت تحصیلی به اندازه ی انتخاب دانشگاه محل تحصیل برای تحصیل در خارج از کشور اهمیت دارد. با انتخابی صحیح و مناسب، در تمام طول این پروسه از آماده سازی مدارک گرفته تا انتخاب رشته و اپلای برای دانشگاه و نهایتا اخذ ویزای تحصیلی، با کمترین زحمت و دغدغه برای شما انجام خواهد شد.

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا یا نیوزلند این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button