دانشکده هوانوردی استرالیا

دانشکده هوانوردی استرالیا

تمام برنامه های دانشکده هوانوردی استرالیا با تمرکز متعادلی میان دانش، مهارت ها، ارزش ها و تجربه طراحی شده اند و تضمین می کنند که فارغ التحصیلان با مهارت های قوی و با شناخت کیفیت، ایمنی و استانداردهای محیطی هوانوردی جذب مشاغل می شوند

دانشکده هوانوردی استرالیا
دانشکده هوانوردی استرالیا

دانشکده هوانوردی استرالیا

یک سازمان آموزشی ثبت شده و جهانی است که در سال 2001 توسط دولت ایالت کویینزلند و به منظور حمایت از توسعه و رشد صنایع هواپیمایی و هوافضا در بازارهای استرالیا و جهان تاسیس شد.

ما مفتخر به ارائه خدماتی نظیر برتری در آموزش، ارائه دوره هایی در زمینه خدمه کابین پرواز، آموزش مهندسی و خلبانی به افراد مشتاق، و پیگیری مشاغل موجود در زمینه صنعت هواپیمایی می باشیم. همچنین، برای صاحبان مشاغل موفق، دانشکده هوانوردی استرالیا فرصت یادگیری مهارت های بیشتر یا پیشرفت های حرفه ای را همراه با مجموعه ای از دوره های کوتاه مدت به منظور افزایش پیشرفت در این صنعت ارائه می کند. در نتیجه، دانشکده هوانوردی استرالیا با داشتن بیش از 1000 دانشجوی فارغ التحصیل که در سرتاسر جهان به کار مشغول هستند با بیش از 60 شرکت هواپیمایی و هوافضا، دولت، نیروهای دفاعی و مراجع نظارتی مشارکت دارد.

تمام برنامه های دانشکده هوانوردی استرالیا با تمرکز متعادلی میان دانش، مهارت ها، ارزش ها و تجربه طراحی شده اند و تضمین می کنند که فارغ التحصیلان با مهارت های قوی و با شناخت کیفیت، ایمنی و استانداردهای محیطی هوانوردی جذب مشاغل می شوند. دانشکده هوانوردی استرالیا متعهد به ارائه آموزش معتبر، با کیفیت، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه به افراد و شرکت ها است.

1. ماموریت و چشم انداز سازمان

ماموریت دانشکده هوانوردی استرالیا ارائه برتری در آموزش به منظور کمک به شکل گیری آینده صنعت جهانی هواپیمایی است.

چشم انداز ایجاد تخصص و راهبری هواپیمایی بنیان و اساس این سازمان در ایجاد برتری در آموزش به منظور شکل گیری آینده صنعتی هواپیمایی است.

2. کار گروهی

کارگروهی بخش جدایی ناپذیر هر یک از کارهایی است که انجام می دهیم و تعیین کننده روابط ما با همکاران و مشتریان است. تلاش ما در جهت همکاری متواضعانه در محل کار صرفنظر از وابستگی واحد کاری خود، حوزه تخصص یا مسئولیت ها، پاسخگویی ها و اختیار تفویض شده است. ارتباط ما به صورت کاملا باز بوده و مشکلات را به روش دانشگاهی حل می کنیم، ایده ها و عقاید خود را به اشتراک گذاشته و از تنوع دانش و تجربه یکدیگر بهره می بریم.

3. حرفه ای گری

ما تلاش می کنیم تا نتایج با کیفیتی را ارائه دهیم، وظیفه خود را به با بهترین و بیشترین توانایی خود به انجام برسانیم و به دستاوردها و پیشرفت های خود افتخار کنیم. ما در برابر نیازهای مشتریان و همکاران خود احساس مسئولیت کرده و آماده پاسخگویی به نیازهای آنها هستیم. ما نسبت به دانشکده هوانوردی استرالیا و آرمان های حرفه خود متعهد بوده و به طول دائم در پی بهبود و پیشرفت عملکرد کاری خود هستیم.

4. کیفیت

ما در بالاترین سطح استانداردهای کیفی در تمام فعالیت های شخصی و کاری خود تلاش می کنیم. ما به دلیل کیفیت آموزش خود در سطح جهان شناخته شده هستیم. ذینفعان و مشتریان ما قدردان اهمیتی هستند که برای این ارزش قائل هستیم و به واسطه آرمان ها و استانداردهای عالی ما به ما احترام می گذارند.

5. نوآوری

ما پذیرای ایده های جدید بوده و تلاش می کنیم تا روش های بهتر انجام کار را شناسایی کرده و اجرا کنیم. همچنین، بهترین استفاده را از منابع در اختیار جهت انجام کار به عمل می آوریم. بعلاوه، ما ریسک پذیر بوده و تلاش می کنیم تا فرصت های از بین بردن بی کفایتی و بیهودگی را شناسایی کنیم.

دانشکده هوانوردی استرالیا
دانشکده هوانوردی استرالیا

 

مهندسی در دانشکده هوانوردی استرالیا

آموزش با بزرگترین سازمان تائید شده آموزش نگهداری در استرالیا – CASR and EASA Part 147

به منظور صدور مجوز مهندسی نگهداری هواپیما، دیپلم دانشکده هوانوردی استرالیا در رشته آموزش مهندسی نگهداری هواپیما به تائید آژانس ایمنی هواپیمایی اروپا [EASA] و سازمان ایمنی هواپیمایی کشوری استرالیا [CASA] رسیده و توسط آنها به رسمیت شناخته شده است. EASA با وضع استاندارد جهانی برای مهندسی نگهداری هواپیما این امکان را برای فارغ التحصیل کالج هوانوردی استرالیا فراهم می سازد تا مشاغل مرتبط در زمینه نگهداری هواپیما در اقصی نقاط جهان پیگیری نمایند.

مرکز آموزش فنی جدید ما دارای یک آشیانه هواپیمایی جهانی و طیف جامعی از هواپیماها می باشد. پس از فارغ التحصیلی از این مرکز، بدون نیاز به گذراندن دوره تئوری در کالج هوانوردی استرالیا طی دوران کارآموزی خود، آماده کارآموزی خواهید بود.

مدرک QLD30919 در رشته مهندسی نگهداری هواپیما – مکانیک (TB1)

کد دوره CRICOS: M073242

ثبت نام CRICOS: 95 هفته

هزینه دوره: 49.500 دلار استرالیا

دانشجویان دوره مکانیک مهارت هایی را به منظور نگهداری موتورهای جت، سیستم های ترمز و چرخ های هواپیما، اجزای ساختاری، فشار داخل کابین، اجزای پنوماتیک و سوخت، کنترل های پرواز، هیدرولیک و غیره خواهند آموخت.

مدرک 30916QLD در رشته مهندسی نگهداری هواپیما – اویونیک (TB2)

کد دوره CRICOS: 073243K

ثبت نام CRICOS: 95 هفته

هزینه دوره: 49.500 دلار

دانشجویان دوره اویونیک به مطالعه کامپیوترها، اویونیک ها و سیستم های کنترل برقی داخل هواپیما و نیز فرایندهای تعمیر و نگهداری قابل کاربرد در این سیستم ها می پردازند.

گزینه های مقطع کارشناسی

فارغ التحصیلان دوره های مذکور می توانند به تحصیل در دوره های مختلف کارشناسی از جمله مدیریت نگهداری هواپیما، مطالعات عمومی هوانوردی و گرایش های بازرگانی بپردازند. دانشجویان می توانند در مقایسه با مقطع سه ساله با دریافت یک سال (هشت واحد) دوره کارشناسی را طی دو سال به پایان برسانند. این مدرک/صلاحیت کارشناسی فارغ التحصیلان را واجد شرایط ورود به پست های مدیریتی در شرکت های هواپیمایی بین المللی، سازندگان هواپیما، صنایع و سازمان های دفاعی ارائه کننده خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما خواهد ساخت.

بروشور این دوره را دانلود کنید.

خدمه کابین

گواهی درجه دوم AVI20208 در رشته هوانوردی (عملیات پرواز) – بین المللی

کد CRICOS: 066470B

ضمن آموزش در مرکز آموزش ایمنی پرواز دانشکده هوانوردی استرالیا، دانش جامع، مهارت ها، ارزش ها و تجربه مورد نیاز جهت تمایز از دیگران را کسب خواهید کرد. شما توسط کارشناسان خبره صنعت که مصمم و مشتاق تحقق رویای شغلی شما هستند آموزش خواهید دید.

ساعات آموزش

دوشنبه تا جمعه، 8 صبح تا 3 بعدازظهر

مکان: بریزبین (BRISBANE)

دانشکده هوانوردی استرالیا – مرکز آموزش ایمنی پرواز

شماره 15، جاده بورونیا

فرودگاه بین المللی بریزبین

ایگل فارم QLD استرالیا

برنامه مدارس هوافضا

برنامه مدارس هوافضا استرالیا
برنامه مدارس هوافضا استرالیا

برنامه مدارس هوافضا به منظور حمایت از رشد و توسعه نیروی کار موثر برای بخش صنعت هوانوردی ایجاد شد. این برنامه فرصت هایی را برای افراد جوان جهت آموزش و یادگیری در زمینه ساختار محل کار، کارآموزی و کارورزی، اشتغال تمام وقت و تحصیلات و مطالعات بیشتر از طریق مشارکت مدرسه و صنعت ارائه نموده و با تحقق هدف دولت کویینزلند در انتقال افراد جوان از مدرسه به کار ضمن کسب مهارت ها و صلاحیت های رسمی و گذراندن دوره مدرسه، کارایی خود را به اثبات رسانده است.

در حال حاضر، این برنامه با دارا بودن 18 دبیرستان در کویینزلند (دولتی و غیر دولتی) با حدود 300 دانش آموز در مراکز تحصیل هوافضای کویینزلند و 27 شریک صنعتی، نهادهای داخلی هوافضا، موسسات و دانشگاه های آموزشی، راه را برای دانش آموزان و دانشجویان به صنعت هوافضای کویینزلند باز می کند.

پردیس های دانشکده هوانوردی استرالیا

مرکز آموزش ایمنی پرواز

مرکز آموزش ایمنی پرواز دانشکده هوانوردی استرالیا اولین مرکز مستقل آموزش خدمه کابین در منطقه آسیا – اقیانوسیه بوده و با دارا بودن یک سالن عملی و کامل و نیز یک استخر بزرگ برای ارائه بهترین آموزش در زمینه این صنعت کاملا مجهز می باشد.

دانشجویان خدمه کابین با استفاده از شبیه سازهای کابین، ماکت ها، door trainers و survival rafts در محیطی کاملا شبیه سازی شده آموزش داده خواهند شد. دانشجویان تمام سناریوها را به عنوان کارمند پرواز تجربه کرده و این امر به آنها این امکان را می دهد تا برای موفقیت در شغل خود در هواپیما کاملا آموزش دیده و آماده شوند.

مرکز مهارت های هوانوردی کایرنز ( Cairns Aviation Skills Centre )

مرکز مهارت های هوانوردی کایرنز دانشکده هوانوردی استرالیا در سال 2004 افتتاح شد و پذیرای دانشجویان مهندسی داخلی و خارجی است.

مرکز آموزش ملبورن

مرکز ملبورن واقع در حوزه Essendon Fields بوده و برای ارائه آموزش های کلاسی به دانشجویان و دوره های خدمه کابین و نیز اجرای آزمون های بخش 66 کاملا مجهز و آماده است.

کالج دانشکده هوانوردی استرالیا در ریاض

کالج دانشکده هوانوردی استرالیا در ریاض (AARC) مشارکتی است میان دانشکده هوانوردی استرالیا و سرمایه گذاری های تجاری شمال عربستان سعودی. AARC فعالیت خود را در اواخر سال 2014 و با نام کالج های برتری عربستان سعودی آغاز نمود. این مرکز به ارائه خدمات تراز اول آموزش در زمینه نگهداری هواپیما با برند جدید مرکز آموزش و نگهداری واقع در فرودگاه بین المللی شاه خالد در حومه شهر ریاض می پردازد.

برای اطلاعات بیشتر به وبسایت دانشگاه مراجعه کنید.
برای اطلاع درباره پذیرش دانشجویان بین المللی در این دانشگاه اینجـــا کلیک کنید.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

3 دیدگاه دربارهٔ «دانشکده هوانوردی استرالیا»

  1. سلام و عرض ادب امکانش هست راهنمایی کنین به دانشگاه هوایی استرالیا چگونه میشه طرحو ارسال کرد اگه امکانش هست به ایمیل بنده شخصا بفرستین

    1. درود بر شما نسترن عزیز
      خوشحالیم که وبلاگ ما رو دنبال میکنید
      با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما اطلاعات دقیق رو در اختیارتون بگذارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button