دانشگاه کوئینزلند مرکزی

دانشگاه کوئینزلند مرکزی

]91.3% از فارغ التحصیلان دوره های لیسانس دانشگاه کوئینزلند مرکزی (Central Queensland) طی چهار ماه پس از پایان تحصیلات خود بصورت تمام وقت یا پاره وقت مشغول به کار شدند (میانگین ملی 88.6) و 10.3% نیز به دوره های تحصیلی تمام وقت روی آوردند.

مختصری از دانشگاه کوئینزلند مرکزی 

دانشگاه کوئینزلند مرکزی (Central Queensland)  استرالیا از سال 2009 در مسیری فوق العاده قرار داشته است. تمرکز بر برتری و تعالی، مشارکت و برابری منجر به رشد قابل توجه تعداد دانشجویان، رشته ها و پردیس های جدید، زیرساخت و تاثیر تحقیق و پژوهش گردیده و این شهرت موجب گردیده تا این دانشگاه به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های استرالیا شناخته شود.

این دانشگاه که در سال 1967 در Rockhampton با نام موسسه فناوری کویینزلند کاپریکورنیا [Queensland Institute of Technology (QIT) Capricornia] تاسیس گردید، در سال 1992 به وضعیت دانشگاه تغییر یافته و هم اکنون دارای بیش از 30.000 دانشجو در 25 پردیس و مکان در سرتاسر استرالیا می باشد. این دستیابی موجب تاسیس دانشگاه کوئینزلند مرکزی  به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه هایی محلی در استرالیا گردیده که دارای پردیس هایی در آدلاید، بریزبین، باندابرگ، کایرنز، امرالد، گلداستون، ماکای، ملبورن، نوسا، پرت، Rockhampton، سیدنی و تاونزویل است. همراه با این پردیس ها، دانشگاه همچنین مراکز تحصیلی را در بروم، باسلتن، چارترز تاورز و کاراتا اداره کرده و به دلیل مشارکت با مراکز دانشگاهی مربوطه در جوامع مذکور دوره هایی را نیز کوما و جرالدتون ارائه می دهد.

در سال 2014، دانشگاه کوئینزلند مرکزی با CQ TAFE ادغام شده و بیش از 175 سال تجربه در زمینه ارائه خدمات آموزشی و پرورشی را ترکیب کرده و اولین بخش دوگانه از دانشگاه جامع کویینزلند را تاسیس کردند. سابقه پیشرفت این مرکز، که موسسه تحقیقاتی مشهور و پیشروی در زمینه چگونگی مشارکت دانشگاه ها با جوامع خود می باشد، طی پنج سال اخیر، صرفا با برنامه ریزی آرمان های متعالی برای پنج سال آتی توسط دانشگاه و ادامه گسترش موفقیت دانشجویان، برتری تحقیقاتی، نوآوری و مشارکت جمعی در چشم اندازهای دانشگاه منطبق می گردد. این دانشگاه ارائه کننده بیش از 300 پیشنهاد آموزشی و پرورشی از رشته ها و گواهی های کوتاه مدت تا مدارج لیسانس و عالی و نیز مدارج تحقیقاتی است.

حوزه های تحصیلی دانشگاه کوئینزلند مرکزی شامل کارآموزی، بازرگانی و آموزش، تجارت و کسب و کار، حسابداری و حقوق، هنرهای خلاق، اجرا و تجسمی، آموزش و پرورش و علوم انسانی، مهندسی و محیط ساخت، سلامت و بهداشت، فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، روانشناسی، مددکاری اجتماعی و خدمات اجتماعی، علوم و محیط و آماده سازی جهت کار و تحصیل است. به عنوان پیشرو در ارائه آموزش از راه دور، دانشگاه سی کیو با دارا بودن تقریبا نیمی از گروه دانشجویان فعلی که به صورت خارج از پردیس تحصیل می کنند و بسیاری از آنها در مناطق روستایی و دور افتاده زندگی می کنند همچنان دانشگاهی پیشرو در این زمینه است.

دانشگاه کوئینزلندمرکزی (سی کیو)  همچنین مفتخر است که دارای بالاترین نسبت دانشجویانی از سطوح اجتماعی اقتصادی پایین، سنین بلوغ، بومیان و جزیره نشینان تنگه تورس و اولین اعضای خانواده است. این دانشگاه با شعار “چه چیزی را شامل می شود به عوض چه چیزی را شامل نمی شود” خود را مطرح ساخته و به همین دلیل به عنوان جامع ترین دانشگاه استرالیا شناخته شده است.

دانشگاه سی کیو در یک نگاه

  • ثبت نام دانشجویان در دوره های آموزش و پرورش حرفه ای، 8.767 دانشجو در سال 2016 شامل 81 دانشجوی بین الملل
  • فارغ التحصیلان: 91.369 فارغ التحصیل (شامل فارغ التحصیلان post-merger از CQ TAFE
  • اشتغال پس از فراغت از تحصیل: 91.3% از فارغ التحصیلان دوره های لیسانس ساکن در استرالیا طی چهار ماه پس از پایان تحصیلات خود بصورت تمام وقت یا پاره وقت مشغول به کار شدند (میانگین ملی 88.6) و 10.3% نیز به دوره های تحصیلی تمام وقت روی آوردند. 89.2% فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی ساکن در استرالیا طی چهار ماه پس از پایان دوره تحصیلی خود به صورت تمام وقت به کار مشغول شدند (میانگین ملی 83.5)
  • دانشگاه سی کیو دارای تقریبا 40 توافق نامه تبادل دانشجو است که به دانشجویان کمک می کند تا از طریق جابجایی و تبادل دانشجو در بیش از 100 کشور با استفاده از برنامه CQUGlobal Outbound Exchange Programبه تحصیل بپردازند.

ویژگی های دانشگاه سی کیو

شهرت:

دانشگاه سی کیو دانشگاهی جوان است اما طی تقریبا 25 سال توانسته است به پیشرفت های مهمی دست یافته و در حال حاضر یکی از دانشگاه های بزرگ استرالیا محسوب می گردد. دانشگاه سی کیو به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های منطقه ای استرالیا دارای گسترده ترین رد پای جغرافیایی در مقایسه با هر یک از دانشگاه های کشور با بیش از 20 سایت تحویل فیزیکی در استرالیاست. با داشتن پرسنل دانشگاهی برنده جوایز، این دانشگاه به عنوان جامع ترین دانشگاه استرالیا نیز محسوب شده و تاثیری واقعی بر جوامع و صنایعی گذاشته است که در آن به فعالیت مشغول است.

از نظر بین المللی، تعهد دانشگاه سی کیو به تنوع، جامعیت و همکاری موجب شده است تا این دانشگاه هم از لحاظ رتبه بندی معتبر تایمز از دانشگاه ها جهان و هم از لحاظ سیستم رتبه بندی QS از دانشگاه های جهان به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو جهان شناخته شده است.

در سال 2016، تعهد دانشگاه سی کیو به مشارکت و توسعه و برتری اجتماعی موجب شده است تا این دانشگاه توسط Ashoka U که گروه اجتماعی جامعی متشکل از 30 موسسه آموزشی برتر در جهان است به عنوان اولین و تنها پردیس دانشگاهی Changemaker شناخته شود. تمام موسسات عضو در راستای از بین بردن موانع تغییر سازمانی و پرورش فرهنگ پردیس نوآوری اجتماعی با یکدیگر همکاری می کنند. نتایج برنامه برتری در تحقیق در استرالیا (ERA) در سال 2015 حاکی از این است که سطح تحقیقات و پژوهش های دانشگاه سی کیو در سطحی معادل و یا بالاتر از استانداردهای جهانی در رده های مختلف تحقیقاتی قرار دارد.

دانشگاه سی کیو در زمینه های زیر در سطحی بسیار بالاتر از استاندارد جهانی قرار دارد:

  • علوم ریاضی
  • ریاضیات کاربردی
  • خدمات روانشناسی و شناختی
  • دیگر خدمات روانشناسی و روانشناختی
  • پرستاری
  • دیگر خدمات پزشکی و بهداشتی

دانشگاه سی کیو در زمینه های زیر در سطحی بالاتر از استاندارد جهانی قرار دارد:

  • علوم کشاورزی و دامپزشکی
  • علوم زیست محیطی
  • علوم پزشکی و بهداشتی
  • علوم و مدیریت محیط زیست
  • مهندسی مکانیک

دانشگاه سی کیو در زمینه های زیر در سطح استاندارد جهانی قرار دارد:

  • هوش مصنوعی و پردازش تصویر (زیرگروه علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات)
  • بهداشت عمومی و علوم بهداشتی
  • مهندسی

بین المللی:

دانشگاه کوئینزلند مرکزی دارای بیش از 40.000 فارغ التحصیل ثبت شده از سرتاسر جهان بوده و در حال حاضر میزبان بیش از 5000 دانشجوی بین المللی از 70 کشور مختلف است. تمرکز دقیق و قوی این دانشگاه بر دوره های تحصیلات بین المللی، فرصت های کارآموزی برای دانشجویان بین المللی، فرصت های بشردوستانه بین المللی و ایجاد فرصت های جدید است تا به دانشجویان داخلی و بین المللی تضمین دهد که فرصت های ممکن در سطح جهان پیرامون آنها را در اختیار آنها قرار خواهد داد. دانشگاه کوئینزلند مرکزی همچنین موسسه ای است که کیفیت آن توسط طرح ملی اعتباربخشی ELT (NEAS) تضمین شده و امتیاز پنج ستاره ای را توسط سیستم رتبه بندی کیو استارز به واسطه ویژگی بین المللی سازی خود دریافت کرده است.

دانشگاه سی کیو در یک نگاه

رتبه بندی MBA در نشریه BOSS در سال 2015

دانشگاه سی کیو در اولین رتبه بندی MBA در نشریه BOSS در میان 50 ارائه کننده دوره MBA در استرالیا به رتبه سیزدهم دست یافت. این شروع به کار تاثیرگذار نتیجه طراحی مجدد یک برنامه دقیق است.

رتبه بندی های جهانی MBA در نشریه CEO در سال 2016

در رتبه بندی های جهانی اخیر MBA در نشریه CEO در سال 2016، دانشگاه سی کیو در ردیف بالای #5 در میان دوره های پیشرو MBA استرالیا و در ردیف بالای #20 در زمینه MBA به صورت آنلاین در سطح جهان در جدولی قرار گرفت که دانشگاه های امریکای شمالی و اروپا غالبا در صدر آن قرار دارند.

این رتبه بندی ها با استفاده از اطلاعات متقاضیان طراحی شده و بر اساس شاخص های کلیدی عملکردی هستند که برای دانشجویان ارزشمند است از جمله محیط یادگیری، اندازه کلاس های درس، شهریه ها، روش های ارائه و تنوع بین المللی.

پردیس دانشگاه کوئینزلند مرکزی (Central Queensland)

پردیس های دانشگاه کوئینزلند مرکزی

  • پردیس آدلاید

آدلاید به عنوان یکی از بهترین شهرهای زیست پذیر در جهان، به واسطه فستیوال های متعدد، غذاها، شراب و فرهنگ و مرزهای طولانی ساحلی خود مشهور است. در این شهر می توانید کشاورزی بسیار خوب، بلوارهای فرهنگی، اراضی سرسبز پیرامونی و خیابان های وسیع و جذابی را نظیر باغ های گیاهی آدلاید، باغ وحش و تراس شمالی ملاحظه کنید. دانشگاه کیو سی آدلاید واقع در جنوب غرب شهر در نزدیکی زمین های نمایش آدلاید بوده و دارای دسترسی آسان به وسائط مختلف حمل و نقل عمومی است.

این پردیس در مجاورت انستیتو اپلتون [Appleton Institute] است که یک مرکز تحقیقاتی چند رشته ای است. تخصص این انستیتو در زمینه تحقیقات، تدریس و تعامل جامعه در طیف وسیعی از حوزه ها شامل علوم ایمنی، خواب و خستگی، عوامل انسانی و مدیریت ایمنی، روانشناسی کاربردی، تعامل انسان و حیوان و مردم شناسی فرهنگی است. دانشگاه سی کیو با دارا بودن پردیسی که به منظور پشتیبانی از آموزش از راه دور شما در آدلاید واقع شده است ارائه کننده دوره هایی است که می توانند شما را به هر نقطه ببرند. بعضی از این دوره ها در رشته هایی نظیر خدمات اضطراری، بهداشت و ایمنی شغلی، روانشناسی و فناوری اطلاعات در حال حاضر در این پردیس ارائه شده و دسترسی به کلاس های کم جمعیت ما را که مشوق تجربه یادگیری شخصی و تعاملی است امکان پذیر ساخته و فرصت ایجاد روابط قوی و ارزشمندی را با کادر تدریس و دانشجویان همدوره خود ایجاد می کنند.

  • پردیس Biloela

مرکز تحصیلی Biloela دانشگاه سی کیو مکانی را کویینزلند مرکزی جهت تماس با خانه در اختیار دانشجویان آموزش از راه دور قرار می دهد. مرکز تحصیلی Biloela دانشگاه سی کیو که در 120 کیلومتری شهر بندری Gladstone قرار دارد تجهیزاتی نظیر ویدیو کنفرانس و اتاق های کامپیوتر و نیز مکانی ارام جهت مطالعه یا دیدار با دیگر دانشجویان را ارائه می کند. این مرکز طی روزهای هفته از ساعت 8:30 تا 4:15 باز بوده و در جاده Valentine Plains واقع است.

  • پردیس بریزبین

پردیس بریزبین دانشگاه سی کیو در قلب منطقه مرکزی تجاری قرار داشته و مکان مناسبی برای تحصیل است. این پردیس، که در سال 2011 مجددا تجهیز شد، متشکل از 7 طبقه تجهیزات مدرن است محیط یادگیری جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید در آن علاقمندی های تحصیلی خود را دنبال کنید.

این پردیس یک پردیس دانشجو محور است و دارای بخش هایی برای استراحت دانشجویان بوده و فضای مناسبی برای استراحت و معاشرت با دوستان طی زمان نهار یا فواصل بین کلاس هاست. این پردیس که در فاصله کوتاهی از ایستگاه مرکزی قطار قرار دارد به آسانی قابل دسترسی است. پردیس بریزبین دانشگاه سی کیو همچنین در فاصله پیاده روی نزدیکی از Brisbane Arcade، بازار خیابان کویین، باغ های گیاهی picturesque، کتابخانه دولتی کویینزلند، مجمتمع هنرهای نمایشی کویینزلند و پارک های Southbank قرار دارد.

  • پردیس بوندابرگ

پردیس بوندابرگ دانشگاه سی کیو در محلی سرسبز و درختکاری شده به وسعت 23 هکتار در حومه جنوبی بوندابرگ در مجاورت فرودگاه و شش کیلومتری مرکز شهر بوندابرگ قرار دارد. این پردیس دارای کلاس های کم جمعیت و خدمات آموزشی با کیفیتی در طیف وسیعی از رشته های تحصیلی دانشگاهی است. این پردیس دارای فضایی دوستانه و مملو از حمایت و پشتیبانی است که غذای تمام رده های سنی دانشجویان را فراهم می کند. می توانید به صورت حضوری در پردیس و یا از طریق آموزش از راه دور در منزل خود در این پردیس به تحصیل بپردازید. یادگیری و تجربه کاری قبلی در این پردیس مد نظر قرار می گیرد. دانشگاه سی کیو رشته هایی را نیز به شما ارائه می کند تا بتوانید خود را برای تحصیلات tertiary آماده کنید.

پردیس بوندابرگ دانشگاه سی کیو یک پردیس مدرن و چندمنظوره است که تجهیزات جدید و ساختمان های مدرنی را برای استفاده دانشجویان دارا می باشد. امکانات موجود در این ساختمان ها شامل کتابخانه، فروشگاه کتاب، سالن ناهارخوری پردیس، سالن های سخنرانی 200 نفره و 100 نفره (با تجهیزات مدرن الکترونیکی)، چهار آزمایشگاه کامپیوتر (با دسترسی دانشجویان طی 20 ساعت در روز)، لابراتوارهای بالینی پرستاری و اتاق های ویدیو کنفرانس می باشد.از سال 2007 دانشجویان به ساختمانی آموزشی و تحقیقاتی به ارزش 4.7 میلیون دلار دسترسی داشته اند که شامل لابراتوار علمی جدید و 64 نفره، استودیوی صدا و تجهیزات چندرسانه ای و تحقیقات علمی است.

  • پردیس کایرنز

دانشگاه سی کیو حضور خود در کایرنز در پردیس کامل CBD گسترش داده است. این پردیس چند میلیون دلاری که در نبش خیابان های Abbott و Shields قرار دارد مکانی برای جذب هزاران دانشجوی داخلی و خارجی، ایجاد بیش از 50 شغل و ایجاد ارزش اقتصادی تقریبی یک چهارم میلیارد دلار برای اقتصاد محلی طی پنج سال اول است.

  • پردیس امرفیلد

پردیس امرفیلد دانشگاه سی کیو (که قبلا CQ TAFE نامیده می شد) در بزرگراه کاپریکورن واقع در 275 کیلومتری غرب Rockhampton قرار داشته و معروف به داشتن دانشجویانی است که به تحصیل تجارت همراه با کارآموزی می پردازند. در صورتی که در رشته هایی به صورت آموزش از راه دور تحصیل می کنید، این پردیس مکان آرامی برای تحصیل است. دانشگاه سی کیو یکی از پیشروان آموزش از راه دور بوده و مفتخر است که ویژگی انعطاف پذیری در تحصیلات را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

این دانشگاه به اهمیت ارتباط با دانشجویان خود واقف می باشد. پردیس امرفیلد دانشگاه سی کیو (که قبلا CQ TAFE نامیده می شد) مکانی را برای دریافت خدمات پشتیبانی، شکل گیری گروه های تحصیلی و منابع دسترسی و فناوری در اختیار دانشجویان قرار می دهد. بیشتر دانشجویانی که در امرفیلد تحصیل می کنند نیازمند حمل و نقل خصوصی خود می باشند. این شهر دارای سرویس هوایی روزانه از بریزبین بوده و در کنار خط ریلی Rockhampton تا Longreach قرار دارد.

  • پردیس گلداستون

منطقه گلداستون ناحیه ای است با تنوع توریسم، همزیستی جامعه و صنعت، حفظ سبک زندگی دلپذیر و تعادل و توازن محیطی. این منطقه که محل سکونت بیش از 62.000 نفر بوده و به واسطه پایگاه صنعتی قوی خود معروف است یکی از بهترین اسرار حفظ شده در کویینزلند است. از زمان ادغام با CQ TAFE در تاریخ 10/4/1393، دانشگاه سی کیو تبدیل به دانشگاه جامع تری گردیده است. در نتیجه، این دانشگاه هم اکنون بیش از 300 گزینه آموزشی و پرورشی در طیفی از دوره های کوتاه مدت، گواهینامه و دانشنامه تا مدارج کارشناسی، تحصیلات تکمیلی و درجات عالی تحقیق و پژوهش ارائه می کند.

محققین دانشگاه سی کیو با ارائه تحقیقات توسعه ای برای صنعت و پایش بهداشت و سلامت زیست محیطی منطقه گلداستون شامل لنگرگاه های خلیج گلداستون و Rodds Bay dugong sanctuary در جامعه مشارکت دارند. دانشجویان به انتخاب خود می توانند در گلداستون یعنی CQUniversity Gladstone City و یا CQUniversity Gladstone Marina تحصیل کنند.

  • پردیس مک کی

حضور دانشگاه سی کیو در مک کی از زمان اولین دوره جذب دانشجویان در سال 1987 و تاسیس پردیس Mackay Ooralea در سال 1992 رشد قابل ملاحظه ای داشته است. دانشگاه سی کیو اخیرا پس از ادغام با CQ TAFE در تاریخ 10/4/1393 تبدیل به دانشگاه جامع تری شده است. در نتیجه، در حال حاضر این دانشگاه ارائه کننده بیش از 300 رشته از گواهی نامه تا دانشنامه کارشناسی ارشد است که انتخاب گسترده تری از گزینه های تحصیلی را ارائه می کند.

امروزه، پردیس مک کی دانشگاه سی کیو دارای پردیس شهری و پردیس Ooralea است که شامل مرکز آموزش تجارت به ارزش 46 میلیون دلار و ساختمان مهندسی به ارزش 16 میلیون دلار است. تجهیزات بسیاری موجود می باشد که شامل سالن های سخنرانی و تئاترهای نمایش، کارگاه های آموزش کسب و کار و تجارت، لابراتوارهای کامپیوتر و پرستاری، رستوران آموزشی، آرایشگاه و سالن های زیبایی، استودیوهای ضبط، تسهیلات اقامتی ویژه دانشجویان، باشگاه های ورزشی، اتاق های ویدیو کنفرانس، فروشگاه کتاب، سالن ناهارخوری، کتابخانه و بسیاری موارد دیگر است.

  • پردیس ملبورن

این پردیس در 120 کیلومتری خیابان اسپنسر در مجاورت ایستگاه Southern Cross قرار داشته و به راحتی از طریق تعدادی از خطوط تراموا قابل دسترسی است.

جامعه دانشجوی جامعه ای قوی و جامع بوده و دارای دانشکده ای صمیمی و پرسنلی حرفه ای است که محیط یادگیری حمایت کننده ای را ارائه می کنند. ملبورن یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای استرالیا بوده و شهری بین المللی با نشانه های معروف جهانی، بوتیک های مد، خیابان های پر از کافه تریا، فستیوال های فیلم و غذا، رویدادهای ورزشی مهم، نمایشگاه های هنر و تولیدات هنرهای نمایشی است. طی 200 سال گذشته، مردم از سرتاسر اروپا، خاور میانه و آسیا به ملبورن مهاجرت کرده و به ایجاد فضایی با ترکیب متنوع امروزی کمک کرده اند.

  • پردیس نوسا

به منظور ارتقاء تجهیزات، افزایش فضای عملیاتی و امکان افزایش ظرفیت دانشجو تا دو برابر از 600 دانشجو به 1200 دانشجو طی چهار سال آتی همراه با طیفی از مدارج جدید و ارائه فارغ التحصیلانی به جامعه که در داخل کشور آموزش دیده اند، دانشگاه سی کیو تاکنون بالغ بر دو و نیم میلیون دلار صرف رشد و گسترش پردیس نوسا سرمایه گذاری کرده است. پردیس نوسا ارائه کننده تجهیزاتی مدرن شامل لابراتوارهای پرستاری بالینی، کتابخانه و تجهیزات مرکز منابع دانشجویی و فضاهای یادگیری جدید و مشترک است.

  • پردیس پرت

دانشگاه سی کیو حضور خود را در پرت با ایجاد پردیسی بزرگ در خیابان ویلیام گسترش داده است. این پردیس که در محیط پرجنب و جوش Perth CBD و در فاصله نزدیکی از اسلکه الیزابت قرار دارد جدیدترین تجهیزات را در قلب پایتخت استرالیای غربی به دانشجویان ارائه می دهد. پردیس تنها چند دقیقه با ایستگاه متروی پرت و Esplanade busport فاصله دارد. پردیس پرت دانشگاه سی کیو صدها دانشجو را جذب کرده و متعهد است تا فاصله های موجود در بخش آموزش WA tertiary را پر کند.

  • پردیس Rockhampton

از زمان ادغام با CQ TAFE در تاریخ 10/4/1393، دانشگاه سی کیو به دانشگاه جامع تری تبدیل شده است. در نتیجه، این دانشگاه هم اکنون بیش از 300 گزینه آموزشی و پرورشی از دوره های کوتاه مدت، گواهینامه ها و دانشنامه ها تا مدارج کارشناسی، تحصیلات تکمیلی و مدارج عالیه تحقیقاتی را ارائه می کند. با فرصت انتخاب دو مکان، یعنی شهر راکهامپتون دانشگاه سی کیو و شمال راکهامپتون دانشگاه سی کیو، دانشجویان و جامعه وسیعتری می توانند از مجموعه ای از تجهیزات ارائه شده توسط این دو پردیس برخوردار گردند که شامل رستوران آموزشی Willby و سالن آرایش موی Hair Essence در شهر راکهامپتون و نیز کتابخانه جدید التجهیز، مرکز ورزشی و کلینیک بهداشتی در شمال راکهامپتون می گردد.

  • پردیس سیدنی

پردیس سیدنی دانشگاه سی کیو در خیابان کنت در قلب شهر قرار دارد. این پردیس به راحتی و با فاصله پنج دقیقه پیاده روی تا ایستگاه تاون هال قابل دسترسی است. با بیش از 200 دانشجو، پردیس سیدنی دانشگاه سی کیو پردیسی با بیشترین جمعیت دانشجویی است. در این پردیس بخش های مختلفی وجود دارد که با نورهای طبیعی زیادی روشن شده و امکان مطالعه و کار گروهی را میسر می سازد. می توانید از زندگی متنوع و پرجنب و جوش پردیس لذت برده و یا قدم زنان به بازدید از امکانات و جذابیت های شهر نظیر اسلکه دارلینگ بپردازید.

  • پردیس تاونزویل

دانشگاه سی کیو یکی از بزرگترین و رو به رشد ترین دانشگاه های استرالیاست. حضور این دانشگاه در تاونزویل با پردیس جدید الاحداث تاونزویل همچنان به رشد خود ادامه می دهد. این پردیس با مرکز آموزش از راه دوری که از سپتامبر 2014 تاکنون به موفقیت خود ادامه داده است کامل می شود. دانشجویان دانشگاه سی کیو که در تاونزویل مستقر می باشند اکنون می توانند در تعدادی از دوره های موجود در پردیس استفاده کنند.

  • پردیس یپون

این مرکز تحصیلی که در خیابان تابون قرار دارد، برای دانشجویانی که در دوره های آموزش از راه دور تحصیل می کنند موجود و قابل دسترس است. این پردیس تجهیزات مفیدی را نظیر لابراتوارهای کامپیوتر، کلاس های درس و اتاق ویدیو کنفرانس ارائه می کند. مرکز مطالعه یپون دانشگاه سی کیو از دوشنبه تا جمعه از ساعت 8:30 صبح تا 4:30 بعدازظهر باز است.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button