دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا

دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا

[vc_row content_placement=”middle” height=”huge” color_scheme=”custom” us_bg_color=”#ffffff” us_text_color=”#f6f6f6″ us_bg_image_source=”media” us_bg_image=”874″ us_bg_repeat=”no-repeat” css=”.vc_custom_1552654906589{padding-top: 15px !important;padding-bottom: 15px !important;}”][vc_column animate=”afr” width=”1/3″][us_separator size=”custom” height=”8rem”][us_image image=”875″ size=”thumbnail” align=”center” onclick=”custom_link” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.unsw.edu.au%2F||target:%20_blank|”][us_btn label=”وبسایت دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.unsw.edu.au%2F||target:%20_blank|” style=”3″ align=”center” icon=”fas|link”][us_separator size=”custom” height=”8rem”][/vc_column][vc_column animate=”afl” animate_delay=”0.2″ width=”2/3″][us_separator size=”custom” height=”9rem”][vc_row_inner content_placement=”bottom” css=”.vc_custom_1552234748666{margin-top: 1em !important;padding-top: 0.3em !important;padding-right: 0.3em !important;padding-bottom: 0.3em !important;padding-left: 0.3em !important;background-color: rgba(51,51,51,0.6) !important;*background-color: rgb(51,51,51) !important;border-radius: 3px !important;}”][vc_column_inner animate=”afl” animate_delay=”0.2″][vc_column_text]دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW] به عنوان یکی از دانشگاه های استرالیا با قویترین ارتباطات با صنعت شناخته شده است. همچنین دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW] طی 15 سال گذشته در مقایسه با دیگر دانشگاه های استرالیا کارآفرینان بیشتری را در زمینه فناوری تربیت کرده است – CrunchBase (2013).[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”custom” us_text_color=”#f6f6f6″][vc_column animate=”afb” css=”.vc_custom_1552237578980{margin-left: 7px !important;}”][us_separator][us_iconbox icon=”fas|university” color=”contrast” iconpos=”left” title=”دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا” title_tag=”h1″ css=”.vc_custom_1552654986189{padding-top: 0.5rem !important;padding-right: 0.5rem !important;padding-bottom: 0.5rem !important;padding-left: 0.5rem !important;background-color: #fc6600 !important;border-radius: 10px !important;}”][/us_iconbox][us_separator][vc_row_inner content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1552236210693{padding-top: 7px !important;background-color: #efefef !important;border-radius: 5px !important;}”][vc_column_inner text_color=”#000000″ animate=”afr” animate_delay=”0.2″][us_separator][vc_column_text]

مختصری از دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا

 دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا ( University of New South Wales ) که در سال 1949 با تمرکزی منحصر به فرد بر رشته های علمی، فنی و حرفه ای تاسیس شد، یکی از دانشگاه های پیشرو استرالیاست که متعهد است تا از طریق تحقیقات پیشرو و آماده سازی نسل با استعداد بعدی جهان برای موفقیت در حرفه هایشان، تغییر و تمایزی را ایجاد کند.

دانشگاه نیو ساوت ولز دارای سنت افتخار آمیز نوآوری پایدار و تمرکز بر حوزه های مهم و بحرانی در آینده ما است، از تغییرات آب و هوایی و انرژی های تجدیدپذیر تا درمان های پزشکی جهت نجات جان افراد و فناوری های دستیابی به موفقیت. در زمینه علوم اجتماعی، تحقیقات این دانشگاه اطلاعاتی را در خصوص سیاست و تفسیر کارشناسی در خصوص مسایل مهمی که جامعه با آنها مواجه می باشد ازز حقوق بشر و به رسمیت شناختن بومیان استرالیا توسط قانون اساسی تا بهداشت عمومی و سن جمعیت ارائه می دهد.

همچنین این دانشگاه طیف گسترده ای از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می کند. ما دانشجویان مستعد را از سرتاسر استرالیا و جهان جذب می کنیم. پنجاه هزار دانشجوی مازاد این دانشگاه از 128 کشور جهان بوده و این دانشگاه را تبدیل به یکی از شهری ترین دانشگاه های استرالیا می کند. تاکید ما بر کیفیت تا مرحله وضع استانداردهایی برای ورود به این دانشگاه همراه با درخواست سابقه از فارغ التحصیلان مدارس برتر کشور ادامه می یابد.

پردیس اصلی دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW] در محلی به وسعت 38 هکتار در کنزینگتون ( Kensington )، هفت کیلومتری مرکز سیدنی واقع است. دیگر پردیس های عمده و مهم این دانشگاه عبارتند از پردیس هنر و طراحی در پدینگتون ( Paddington ) و UNSW Canberra واقع در آکادمی نیروی دفاعی استرالیا.

 

[/vc_column_text][us_separator][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”custom” us_bg_color=”#ffffff” us_text_color=”#ffffff”][vc_column animate=”afb”][us_separator][us_iconbox icon=”fas|info” color=”custom” icon_color=”#ffffff” iconpos=”left” title=”رتبه بندی دانشگاه نیو ساوت ولز در سال 2019″ title_tag=”h3″ css=”.vc_custom_1552655018587{padding-top: 0.5rem !important;padding-right: 0.5rem !important;padding-bottom: 0.5rem !important;padding-left: 0.5rem !important;background-color: #ff0000 !important;border-radius: 10px !important;}”][/us_iconbox][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”custom” us_bg_color=”#ffffff” us_text_color=”#191919″][vc_column animate=”afb”][vc_column_text]

رتبه بندی عمومی

رتبه برتر جهانی

این دانشگاه دارای رتبه چهل و نهم ( 49 ) در رتبه بندی های QS از دانشگاه های جهان در سال 2016 و رتبه هفتاد و هشتم ( 78 ) در رتبه بندی های تایمز از دانشگاه های جهان طی سال های 2016 و 2017 می باشد.

پیشرو در زمینه آموزش و تحصیلات

دانشگاه نیو ساوت ولز [ UNSW ] یکی از اعضای گروه معتبری به نام گروه هشت است که ائتلافی از دانشگاه های پیشرو استرالیا در زمینه تحقیقات متمرکز است.

فرصت برتر

فارغ التحصیلان دانشگاه نیو ساوت ولز [ UNSW ] جزء 30 کارفرمای برتر مورد نیاز Linkedin در سال 2015 هستند.

پیشروان پژوهش

در سال 2015، محققین این دانشگاه برنده بالاترین بودجه در استرالیا از شورای پژوهشی استرالیا [ARC] شدند.

توسعه پردیس

دانشگاه نیو ساوت ولز [ UNSW ] 1.2 میلیارد دلار در زمینه امکانات دانشجویی سرمایه گذاری کرده است.

حرکت کننده سریع

دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW] با جهش از رتبه 27 به 82 در سال 16-2015 تبدیل به یکی از حرکت کنندگان سریع رتبه بندی های تایمز از دانشگاه های جهان شده است.

برتری در پژوهش

گزارش برتری در پژوهش در استرالیا طی سال 2012، دانشگاه نیوسات ولز را به عنوان دانشگاه برتر در پژوهش در استرالیا و به عنوان دانشگاهی در سطحی بالاتر از استاندارد جهانی شناخت.

بهترین دوره مدیریت بازرگانی

در رتبه بندی 100 دوره برتر مدیریت بازرگانی در سطح جهان توسط فایننشیال تایمز ( Financial Times ) در انگلستان در سال 2016، دوره مدیریت بازرگانی موسسه استرالیا ( The Australian Graduate School of Management MBA Program ) به عنوان یکی از بهترین دوره ها در جهان شناخته شد.

مبتکر پیشرو

دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW] به عنوان یکی از دانشگاه های استرالیا با قویترین ارتباطات با صنعت شناخته شده است. طی سال 2014 ما 5/10 میلیون دلار بودجه در Linkage Project grants از شورای پژوهشی استرالیا دریافت کردیم که بالاترین سطح بودجه در کشور است.

کارآفرینان برتر

دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW] طی 15 سال گذشته در مقایسه با دیگر دانشگاه های استرالیا کارآفرینان بیشتری را در زمینه فناوری تربیت کرده است – CrunchBase (2013).

بهترین مدیران عامل

تحقیقات به عمل آمده توسط یکی از شرکت های پیشرو در سال 2012 حاکی از این بود که تعداد زیادی از مدیران عامل برتر شرکت ASX100 در دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW] تحصیل کرده بودند.

میلیونرهای بیشتر

طبق تحقیقات انجام شده توسط Spear’s WealthInsight در سال 2016، دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW] بیشترین تعداد فارغ التحصیلان میلیونر را نسبت به دیگر دانشگاه ها در استرالیا دارا می باشد.[/vc_column_text][us_separator][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_iconbox title=”رتبه جهانی QS در سال 2019 : 45″ img=”770″][/us_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_iconbox title=”رتبه جهانی Times در سال 2019 : 96″ img=”771″][/us_iconbox][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_iconbox title=”رتبه جهانی Shanghai در سال 2018 : 150-101″ img=”772″][/us_iconbox][/vc_column_inner][/vc_row_inner][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”custom” us_bg_color=”#ffffff” us_text_color=”#ffffff”][vc_column animate=”afb”][us_separator][us_iconbox icon=”fas|info” color=”custom” icon_color=”#ffffff” iconpos=”left” title=”اطلاعات تکمیلی دانشگاه” title_tag=”h3″ css=”.vc_custom_1552237079203{padding-top: 0.5rem !important;padding-right: 0.5rem !important;padding-bottom: 0.5rem !important;padding-left: 0.5rem !important;background-color: #ff0000 !important;border-radius: 10px !important;}”][/us_iconbox][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column animate=”afc” animate_delay=”0.2″ css=”.vc_custom_1552237190963{background-color: #efefef !important;border-radius: 5px !important;}”][us_separator][vc_column_text]

 پردیس دانشگاه نیو ساوت ولز (University of New South Wales)

امکانات و تجهیزات دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW]

1. هنر و طراحی ( Art & Design )

امکانات هنر و طراحی در سطح استانداردهای جهانی

پردیس هنر و طراحی دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW] در پدینگتون ( Paddington ) که بیش از یک قرن پیش ساخته شده و در سال 2012 مورد بازسازی قرار گرفت در زمره بزرگترین گروه کسب و کارها و نهادهای فرهنگی و صنعتی خلاق منطقه قرار دارد. پردیس تخصصی هنر و طراحی دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW] که پیرامون یک حیاط مرکزی در دل حیات جامعه ما واقع است دارای امکاناتی با کیفیت بالا نظیر موزه، گالری های استاندارد و کارگاه های مدرن، استودیوهای آزاد و فضاهای کاری خصوصی، آزمایشگاه های تحقیقاتی و دیجیتال، سالن های استراحت دانشجویان و فضاهایی برای همکاری است.

پردیس هنر و طراحی دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW] یکی از دانشکده های برتر در زمینه هنر و طراحی در استرالیاست. ما وسیع ترین مجموعه مقاطع خلاق در کشور را ارائه می کنیم که شامل هنرهای زیبا، طراحی، هنرهای رسانه ای، گردآوری و رهبری فرهنگی، تاریخ و تئوری هنر است.

2. هنر و علوم اجتماعی ( Arts & Social Sciences )

دانشکده هنر و علوم اجتماعی دانشگاه نیو ساوت ولز [UNSW] در کنزینگتون ( Kensington ) واقع در حومه شرقی سیدنی قرار دارد. این پردیس در نزدیکی مرکز تجاری و فرهنگی شهر (در هفت کیلومتری) و حتی در فاصله نزدیک تری به بهترین سواحل سیدنی یعنی بوندی و کوگی ( Bondi and Coogee ) قرار دارد. این پردیس با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی از CBD و حومه های اطراف قابل دسترسی است.

دانشکده هنر و علوم اجتماعی یکی از دانشکده های برتر است که دارای اساتید پیشگام، دوره های حرفه ای مرتبط و تحقیقات بین المللی است که در محیطی پیشرفته و فکری انجام شده است.

گروه های ما:

1. گروه هنر و رسانه ها

2. گروه آموزش

3. گروه علوم انسانی و زبان ها

4. گروه علوم اجتماعی

3. محیط ساخته شده ( Built Environment )

محیط ساخته شده نیو ساوت ولز – طراحی و ساخت پایدار، شهرهای قابل زیست

در محیط ساخته شده دانشگاه نیو ساو ولز، ما رهبرانی جهانی را در زمینه معماری، برنامه ریزی و ساخت و اجرا تربیت می کنیم.

با پیوند دانش جهانی و روش راهبری، شما را برای حرفه ای برجسته آماده می کنیم. شما تحت نظارت اساتیدی که در رشته های خود صاحب نظر می باشند آموزش خواهید دید. اساتیدی که دارای مشاغل استثنایی در رشته های معماری، برنامه ریزی، ساخت و اجرا و ارتباطات رسانه ای هستند دانش و تخصص خود را با شما به اشتراک می گذارند. ترکیب چشمگیر اساتید و فرهنگیان و رهبران حرفه ای به شما این تضمین را می دهد که آموزشی مرتبط، به موقع و الهام بخشی را دریافت خواهید نمود که منجر به آینده حرفه ای بزرگی خواهد گردید.

4. موسسه بازرگانی ( Business School )

موسسه بازرگانی دانشگاه نیو ساوت ولز یکی از موسسه های بازرگانی برتر استرالیاست که با وجود اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر این موسسه متمایز می گردد. ما در زمینه انجام تحقیقات و رتبه بندی دوره های تحصیلی خود پیشرو هستیم.

گروه های ما:

1. حسابداری

2. گروه مدیریت بازرگانی استرالیا ( AGSM )

3. بانکداری و امور مالی

4. اقتصاد

5. سیستم های اطلاعات و فناوری

6. مدیریت

7. بازاریابی

8. مطالعات آماری و ریسک

9. مالیات و قانون تجارت

5. مهندسی

دانشکده مهندسی یکی از مراکز شناخته شده تحصیلات و تحقیقات مهندسی در استرالیاست. این دانشکده دارای بیش از 60 سال سابقه برتری در زمینه آموزش و تلفیق پیشرفت های جدید در هر یک از رشته ها است.

1. گروه مهندسی زیست پزشکی

2. مهندسی شیمی

3. مهندسی عمران و محیط زیست

4. علوم و مهندسی کامپیوتر

5. مهندسی برق و مخابرات

6. مهندسی مکانیک و ساخت

7. مهندسی معدن

8. مهندسی نفت

9. مهندسی فتوولتائیک و انرژی قابل تجدید

این دانشکده در پردیس کنزینگتون واقع می باشد که با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، پردیس کنزینگتون سیدنی تنها 15 دقیقه از مرکز شهر سیدنی فاصله داشته و در فاصله کوتاهی از ساحل بوندی، مراکز خرید و پل هاربور سیدنی و اپرای این شهر قرار دارد.

6. حقوق

دانشکده حقوق دانشگاه نیو ساوت ولز یکی از پیشروان تحصیلات حقوق در استرالیاست. تدریس در این دانشکده تدریس دانشجو محور، تحقیق محور و آینده نگر است که هیچگاه تاثیر قانون بر نحوه زندگی را نادیده نمی گیرد.

پردیس اصلی دانشگاه نیو ساوث ویلز در زمینی به مساحت 38 هکتار در کنزینگتون واقع است که فقط هفت کیلومتر با مرکز تجاری سیدنی فاصله دارد. این پردیس به راحتی از شهر و بسیاری از حومه های ساحلی مجاور قابل دسترسی است. بیش از 35000 نفر هر روز به سیدنی رفت و آمد می کنند. دانشکده حقوق و مراکز تحقیقاتی، آموزشی و وکالت ما در ساختمان حقوق (ساختمان F8 ) در مرکز دانشگاه در پردیس اصلی کنزینگتون واقع است.

7. پزشکی

دانشکده پزشکی دانشگاه نیو ساوت ولز یکی از دانشکده های پزشکی بزرگ استرالیاست. این دانشکده طی تاریخ 50 ساله خود به عنوان یکی از مراکز تحصیلی پیشرو در رشته پزشکی و رشته های مرتبط با بهداشت رشد کرده و نیروی عمده ای در استرالیا و تحقیقات بین المللی مرتبط با زیست پزشکی و بهداشت به شمار می رود.

دانشکده پزشکی دانشگاه نیو ساوت ولز با تعدادی از بیمارستان ها، مراکز تحقیقاتی و سازمان های مراقبت بهداشت استرالیا ارتباط نزدیکی دارد.

گروه های ما:

علوم پزشکی

روان پزشکی

بهداشت عمومی و پزشکی اجتماعی

بهداشت و سلامت زنان و کودکان

گروه های بالینی:

گروه بالینی پرنس ولز

گروه بالینی روستایی

گروه بالینی سنت جورج ( St George Clinical School )

گروه بالینی سنت وینست ( St Vincent’s Clinical School )

گروه بالینی جنوب غرب سیدنی

8. علوم

دانشکده علوم دانشگاه نیو ساوت ولز جزء 50 دانشگاه برتر جهان در زمینه علوم طبیعی و زیستی و زیست پزشکی است و طبق فرایند دولت در خصوص برتری در تحقیقات در استرالیا، یکی از دانشگاه های برتر است.

گروه های ما:

هوانوردی

علوم بیولوژیک، زمین و محیط زیست

علوم بیوشیمی و بیوسلولی

شیمی

علوم و مهندسی مواد

ریاضیات و آمار

بینایی سنجی و علوم بینایی

فیزیک

روانشناسی

9. UNSW Canberra at ADFA

ADFA در فاصله کمتر از 5 کیلومتر از مرکز شهر و فرودگاه کانبرا قرار دارد. کانبرا شهر جدیدی است که تنها 90 سال از عمر آن می گذرد و در سال 1908 به عنوان راهکار دیپلماتیک و هنگامی که ملبورن و سیدنی کاندید شده بودند به  عنوان پایتخت ملی استرالیا انتخاب شد. نام این شهر برگرفته از واژه بومی Kamberra به معنی محل ملاقات است.)

UNSW Canberra یکی از پردیس های دانشگاه نیو ساوت ولز است که در آکادمی نیروی دفاعی استرالیا (ADFA) قرار دارد.

پردیس UNSW Canberra دوره کارشناسی سه ساله ای را به ناوآموزان و دانشجویان افسری مرکز نیروی دفاعی استرالیا ارائه می دهد. همچنین دوره های کارشناسی ارشد در رشته های هنر، بازرگانی، فناوری اطلاعات، مهندسی، مدیریت و علوم را ارائه می دهد که برای عموم آزاد است.

دانشجویانی که در UNSW Canberra تحصیل می کنند از تمام مزایای تحصیل در یکی از بزرگترین، پیشرفته ترین و بهترین موسسات آموزشی تحقیقاتی سه ساله استرالیا برخوردار می گردند.

موسسات ما:

بازرگانی

مهندسی و فناوری اطلاعات

علوم انسانی و علوم اجتماعی

علوم فیزیک، محیط زیست و ریاضی

پردیس های UNSW

Campus Name Location
Kensington campus Kensington
UNSW CBD Campus Sydney
Paddington(UNSW Art and Design) Paddington
Randwick Campus Randwick
Cliffbrook Campus Coogee
David Phillips Field Daceyville
Manly Vale Campus Manly Vale
UNSW Canberra Canberra

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”custom” us_bg_color=”#ffffff” us_text_color=”#ffffff”][vc_column animate=”afb”][us_separator][us_iconbox icon=”fas|info” color=”custom” icon_color=”#ffffff” iconpos=”left” title=”گالری تصاویر دانشگاه” title_tag=”h3″ css=”.vc_custom_1552655161730{padding-top: 0.5rem !important;padding-right: 0.5rem !important;padding-bottom: 0.5rem !important;padding-left: 0.5rem !important;background-color: #ff0000 !important;border-radius: 10px !important;}”][/us_iconbox][us_separator][vc_column_text][/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row]

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button