استادی گروپ استرالیا

استادی گروپ استرالیا

استادی گروپ ( Study Group )

در دهه بعد، تخمین زده شده است که هفت میلیون دانشجو در جایی بجز کشور محل تولدشان به تحصیل خواهند پرداخت. Study Group، که با موسسات دانشگاهی و کالج ها کار می کنند در اینجا کمکی برای آنها به حساب می آید تا رویاهایشان را تحقق بخشند.

استادی گروپ ( Study Group ) به مثابه یک رهبر جهانی جهت آماده کردن دانشجویان، برای کسب موفقیت دانشگاهی در عرصه بین المللی و پاداش دهی به مشاغل از طریق یک تحول تجربه یادگیری است.

Study Group به شرکای دانشگاهی خود در زمینه جذب و آماده سازی دانشجویان بین المللی برای دوره های لیسانس و فوق لیسانس در استرالیا کمک می کند. این گروه با برخورداری از الزامات و محدودیت های کمتری در خصوص ویزای دانشجویی قادر است تا به شرکای دانشگاهی جدید خود کمک کند تا به شکل موفقیت آمیزی رشد یافته و روند خود در زمینه جذب دانشجویان بین المللی را تنوع بیشتری بخشند.

دوره های آموزش عالی در استرالیا

Study Group مجموعه متنوعی از دوره های آموزش عالی در استرالیا را ارائه می کند تا دانشجویان را برای تحصیلات دانشگاهی بیشتر آماده سازد. Taylors دوره آمادگی زبان انگلیسی، آموزش متوسطه (دبیرستان)، دوره پایه دانشگاهی و دانشنامه را ارائه می دهد.

Study Group همچنین در رشته های فناوری اطلاعات، بازرگانی و حسابداری نیز از طریق دوره های لیسانس و فوق لیسانس در مراکز تحصیلی دانشگاه چارلز استرت (Charles Sturt University (CSU اقدام به ارائه آموزش های دانشگاهی می کند.

به علاوه، این گروه اقدام به ارائه خدمات آموزش شغلی و کارآموزی در سطحی بالاتر از صلاحیت های ملی اقدام می کند.

همکاری و مشارکت با دانشگاه های پیشرو و برتر

Study Group در زمینه جذب دانشجویان بین المللی و کمک به آنان در ورود به دانشگاه های استرالیا و نیوزیلند از تجربه ای بی همتا برخوردار است. اکنون، شرکا و همکاران ما شامل سه دانشگاه برتر استرالیا از میان دانشگاه های گروه هشت می باشد که ترکیبی سفارشی از دوره های پایه و دانشنامه را متناسب با نیازهای هر یک از موسسات ایجاد می کنند.

کالج های Study Group

کالج تیلرز ( Taylors College ) داوطلبان با استعدادی را به دانشگاه های مختلف استرالیا معرفی کرده و به تدریس دوره های معتبر دبیرستانی می پردازد. دوره مرکز تحصیلی بین المللی ما به شرکای ما در زمینه رشد و ترقی در جذب دانشجویان مختلف بین المللی کمک می کند.

ارائه کننده مدارج دانشگاهی لیسانس و فوق لیسانس

رویکرد نوآورانه ما در دانشگاه چارلز استرت (Charles Sturt University (CSU منجر به گشایش سه مرکز تحصیلی در سیدنی، ملبورن و بریزبین شده که دانشجویان بین المللی در این مراکز پذیرش شده و توسط Study Group در طیفی از دوره های لیسانس و فوق لیسانس در رشته های فناوری اطلاعات، بازرگانی و حسابداری آموزش می بینند.

شرکا و همکاران و برندهای اختصاصی ما در استرالیا

 

کالج تربیت بدنی استرالیا [ACPE]  
کالج دانشگاه ملی استرالیا  
مراکز آموزشی دانشگاه چارلز استارت  
مرکز آموزش بین المللی فلیندرز  
کالج تیلرز  
دوره فاندیشن ( Foundation ) دانشگاه سیدنی  
دوره فاندیشن ( Foundation )  دانشگاه استرالیای غربی

 

Study Group دو مرکز آموزشی پیشرفته را برای دانشگاه چارلز استرت در ملبورن و سیدنی اداره می کند.

95% فارغ التحصیلان دوره فاندیشن ( Foundation )  ما تا تحصیلات دانشگاهی پیش می روند.

Study Group در جهت رشد و تنوع بخشی به جذب دانشجویان بین المللی در سه دانشگاه برتر نیوزیلند تلاش می کند.

دوره های آموزش عالی در نیوزیلند

در نیوزیلند، Study Group سال پایه اوکلند را در کالج تیلرز برگزار می کند که موسسه ای بی همتا در زمینه آماده سازی دانشجویان برای تحصیلات دانشگاهی است. این کالج همچنین دارای دوره های آمادگی زبان انگلیسی نیز می باشد.

پشتیبانی فرهنگی و روحانی رکن ضروری تجربه دانشجویی در موسسه تیلرز در اوکلند می باشد که تضمین کننده سرعت پیشرفت عالی دانشجویان در تحصیلات دانشگاهی است

مشارکت با دانشگاه های پیشرو

دسترسی جهانی Study Group به ما کمک می کند تا به معرفی نیوزیلند به عنوان مقصد آموزشی تراز اولی در سطح جهان و نیز جذب طیف متنوعی از دانشجویان با استعداد در دانشگاه های همکار خود اقدام کنیم.

این دانشگاه ها شامل سه موسسه برتر در کشور می باشد: دانشگاه AUT، دانشگاه ماسی و دانشگاه اوکلند.

89% از دانشجویان AFY پیشنهادات شغلی از دانشگاه های نیوزیلند یا استرالیا دریافت نمودند.

همکاران ما و برندهای اختصاصی در نیوزیلند

 

دانشگاه AUT  
کالج سلامت طبیعی و هومیوپاتی  
کالج تیلرز در اوکلند  
دانشگاه اوکلند  
دانشگاه ماسی  

 

موسسه مدیریت مشاوره آریا نماینده رسمی استادی گروپ ( Study Group ) در ایران می باشد.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button