بورسیه جدید در مقطع کارشناسی دانشگاه سیدنی

Sydney International Undergraduate Academic Excellence Scholarship

دانشگاه سیدنی با افتخار اعلام می‌کند که بورسیه تحصیلی جدیدی برای دانشجویان ممتاز علمی درنظر گرفته است. این بورسیه به دانشجویان واجد شرایط فرصتی منحصر به فرد برای تحصیل در یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان، دانشگاه سیدنی، ارائه می‌دهد.

هدف اصلی این بورسیه، توسعه و پشتیبانی از دانشجویانی است که به تحول و رشد علمی متعهد هستند. با برنامه‌های آموزشی برجسته و امکانات دانشگاهی متمایز، دانشگاه سیدنی به عنوان یکی از برترین مراکز آموزشی جهان، این بورسیه را ارائه می‌دهد تا به بهترین و باهوش‌ترین دانشجویان فرصتی عالی برای پیشرفت تحصیلی و حرفه‌ای فراهم کند.

دانشگاه سیدنی در این راه از حمایت و رهبری معاون و رئیس جمهور، پروفسور مارک اسکاتAO   و تیم اجرایی دانشگاه بهره می‌برد. بدون حمایت آنها، این بورسیه تحصیلی ممکن نبود.

این بورسیه برای دانشجویان انتخاب شده 100٪ شهریه و هزینه‌های مرتبط با تحصیل را پوشش می‌دهد. از جمله هزینه‌های زندگی، سلامت خارج از کشور، محل اقامت، کتب درسی، هزینه‌های مرتبط با سفر و سن زیر 18 سال.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال درخواست بورسیه، دانشجویان واجد شرایط می‌توانند به وب سایت دانشگاه سیدنی مراجعه کرده و از این فرصت بی‌نظیر بهره‌مند شوند.

با این بورسیه جدید، دانشگاه سیدنی به تعهد خود به ارتقاء سطح آموزش و پشتیبانی از دانشجویان بین‌المللی ادامه می‌دهد و در راستای اهداف و آرمان‌های استراتژی 2032 گام برمی‌دارد.

چه کسانی واجد شرایط بورسیه بین‌المللی هستند؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چه کسانی واجد شرایط بورسیه بین‌المللی هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دانشجویان برای دریافت این بورسیه‌های باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • دانشجویانی که درخواست داده‌اند اما هنوز یک رشته دوره کارشناسی را شروع نکرده باشند؛ واجد شرایط دریافت این بورسیه هستند.
  • بورسیه تحصیلی در دانشگاه سیدنی برای مدت زمان حداکثر 4 سال برای متقاضی تعبیه شده است. به همین منظور دانشجویان در این دوره‌ها واجد شرایط هستند تا برای دریافت بورسیه درخواست دهند. همچنین بورسیه بین‌الملل برای مقاطع تحصیلی ترکیبی با a در دسترس نیست.
  • عدم شروع مدرک دوم در دانشگاه سیدنی
  • دانشجو باید طبق تعریف قانون حمایت از آموزش عالی 2003، دانشجوی بین‌المللی قرار بگیرد.
  • دانشجویان چند ملتی و شهروندان استرالیا و مقیم دائم استرالیا واجد شرایط این بورسیه بین‌الملل نخواهند بود.
  • داشتن تحصیلات متوسطه یا برنامه بنیادی از دانشگاه سیدنی یا شریک بنیاد شناخته شده آن.
  • دانشجو نباید قبلاً هیچ گونه مطالعات عالی (به استثنای مطالعات ترویجی) انجام داده باشد.

درخواست بورسیه بر اساس شایستگی علمی افراد ارزیابی می‌شود و بر اساس معیارهای تعیین شده توسط کمیته انتخاب می‌شود. هدف از این بورسیه، ارائه فرصت به دانشجویان ممتاز برای تحصیل در دانشگاه سیدنی در حوزه‌های مختلف علمی است.

برای اطلاعات بیشتر و ارسال درخواست بورسیه، دانشجویان می‌توانند با دانشگاه سیدنی تماس بگیرند یا به وب‌سایت دانشگاه مراجعه کنند.

با این بورسیه جدید، دانشگاه سیدنی به تحقق اهداف و آرمان‌های خود در توسعه آموزش عالی به دانشجویان ممتاز و علاقه‌مند به علم و پژوهش ادامه می‌دهد و منتظر درخواست‌های دانشجویان با استعداد و موفق است.

اطلاعات بیشتر را می‌توانید در وب‌سایت دانشگاه سیدنی بیابید و یا با مشاوران گروه مهاجرت تحصیلی آریا تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button