سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری برای بخش آموزش بین المللی در استرالیا

سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری برای بخش آموزش بین المللی در استرالیا

 

دولت استرالیا 10 میلیون دلار استرالیا را در 6 طرح مبتکرانه سرمایه گذاری می کند که از اجرای استراتژی استرالیا برای آموزش بین الملل در سال های 2021 تا 2030 حمایت کرده و به بخش آموزش بین الملل برای پیشرفت های آتی کمک خواهند کرد.

استوارت رابرت (Stuart Robert) وزیر آموزش و جوانان استرالیا گفته است این طرح های مبتکرانه با هدف قرار دادن بازیابی از اثرات پاندمی کووید 19، طرح های کنونی برای پیشبرد این بخش را کامل خواهند کرد.

او می گوید “استرالیا مکانی جذاب برای تحصیل دانشجویان بین المللی است. البته پاندمی تاثیر قابل توجهی بر تعداد دانشجویان داشته و بخش آموزش بین الملل استرالیا را تحت فشار بسیار زیادی گذاشته است”.

“یه همین دلیل استراتژی جدید اهمیت بسیار زیادی دارد و ما از طرح هایی حمایت می کنیم که در آینده به استرالیا کمک خواهند کرد تا موقعیت خود را به عنوان پیشرو در جهان در زمینه ی نوآوری و آموزش بین الملل با کیفیت مجددا تثبیت نماید.”

“علاوه بر حمایت 45.2 میلیون دلاری در کنار استراتژی جدید، دولت استرالیا اکنون طرح هایی به ارزش 10 میلیون دلار را نیز تحت بودجه ی نوآوری در آموزش بین الملل ارائه خواهد کرد.”

این طرح ها شامل موارد زیر خواهند شد:

2.2 میلیون دلار برای حمایت از پوزیشن های پست داک در استرالیا برای دانشجویان بین المللی، 450 هزار دلار برای شناسایی فرصت ها برای تنوع بخشی به بخش آموزش بین الملل، 1.5 میلیون دلار برای طرح آزمایشی محصولات آموزشی فراملی برای کمک به شناسایی و به حداکثر رساندن سود ناشی از فرصت های خارجی جدید، همراه با طرح هایی آزمایشی برای اجرا در کشور های شریک در آسیای جنوب شرقی، امریکای لاتین، جنوب آسیا و آسیای شمالی.

1.3 میلیون دلار استرالیا نیز برای طرحی آزمایشی اختصاص داده خواهد شد که در بخش آموزش فنی و حرفه ای تغییراتی کوچک ایجاد خواهد کرد که هدف آن ها این است که دانشجویان بین المللی مهارت های خود را به روز کنند و همچنین 4.25 میلیون دلار نیز برای ارائه ی کورس های مهارت های ضروری در کشور های شریک، که از بخش آموزش استرالیا برای توسعه ی بخش خارج از کشور و ایجاد شراکت های صنعتی جدید حمایت می کند. بعلاوه 300 هزار دلار نیز برای توسعه ی بهترین راهنمای عملی برای مشارکت دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده است.

همه ی این طرح های آموزشی بر اساس توصیه های متخصصین عضو شورای آموزش بین الملل طراحی شده اند و هدف این است که نتایج آن ها از اولویت های “استراتژی استرالیا برای آموزش بین الملل 2021 – 2030” حمایت کند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button