ویزای استرالیا از طریق ازدواج

ویزای استرالیا از طریق ازدواج

ویزای استرالیا از طریق ازدواج

اگر شما با فردی که شهروند استرالیا است و یا دارای مجوز اقامت دائم این کشور می‌باشد نامزد کرده باشید، می‌توانید از طریق ویزای ازدواج (زیرکلاس 130) وارد استرالیا شوید. کسانی که با شهروندان نیوزلند نیز ازدواج کنند، ممکن است بتوانند از طریق این ویزا در استرالیا ساکن شوند. اگر شما از طریق این ویزا وارد استرالیا شده باشید، باید حداکثر تا 9 ماه بعد با نامزد خود ازدواج کنید.

این نکته حائز اهمیت است که ویزای ازدواج (زیرکلاس 130) یک ویزای موقت و غیر مهاجرتی است. این بدین معناست که به شما اقامت دائم استرالیا تعلق نمی‌گیرد. برای دریافت اقامت دائم این کشور، شما باید با فردی که نامزد کرده‌اید ازدواج کنید.

زمانی که شما وارد استرالیا شده و با نامزد خود ازدواج کنید، می‌توانید برای ویزای همسر درخواست خود را ارائه دهید. ویزای همسر نوعی ویزای اقامت دائم محسوب می‌شود.

چگونگی ازدواج در استرالیا

اگر شما از طریق ویزای ازدواج وارد استرالیا شوید، تا مدت 9 ماه پس از زمان ورودتان فرصت دارید با نامزد خود ازدواج کنید. برای برخورداری از شرایط دریافت ویزای اقامت دائم همسر، مراسم ازدواج شما باید طبق قانون انجام شده و همچنین ثبت گردد. برای ثبت رسمی ازدواج طبق قوانین تعیین شده توسط دولت استرالیا، مراحل زیر باید انجام شوند:

1- یک برگزارکننده قانونی و معتبر مراسم عروسی شما را برگزار کند.

2- ازدواج شما در یک دفتر ثبت قانونی در محلی که می‌خواهید ازدواج کنید، ثبت گردد.

3- باید برای گواهی ازدواج در همان دفتر ثبت درخواست ارائه دهید.

شما باید برای ویزای همسر قبل از به پایان رسیدن ویزای ازدواج درخواست خود را ارائه داده باشید.

حامی ویزا

هر کدام از زوجین که شهروند استرالیا بوده و یا اقامت دائم این کشور را داشته باشد (و همین طور شهروندان نیوزلند) به عنوان حامی مالی متقاضی ویزای ازدواج عمل می‌کند. این حامی مسئولیت (به خصوص مسئولیت مالی) متقاضی و یا هر کدام از اعضای خانواده او را بر عهده خواهد داشت.

ویزای پارتنری برای استرالیا

این ویزا عملا به زوجین استرالیایی که حداقل یکی از طرفین، شهروند این کشور باشد این اجازه را می دهد که به صورت دائمی در این کشور اقامت داشته باشند. حتی شهروندان نیوزلندی که واجد شرایط باشند نیز می توانند به کمک این ویزا به طور دائم در استرالیا اقامت کنند. البته این شرایط فقط برای زوجینی است که به تازگی ازدواج کرده‌اند.

شما به کمک این ویزا می توانید:

  • به طور نامحدودی در استرالیا اقامت کنید؛
  • در استرالیا مشغول به کار شوید؛
  • در استرالیا به تحصیل بپردازید؛
  • عضو طرح بیمه ی سلامت عمومی استرالیا باشید؛
  • می توانید به عنوان یک ضامن قانونی ضمانت سایر اعضای خانوادتان را کرده و آن ها را نیز به این کشور بیاورید؛
  • می توانید به مدت 5 سال به کشور استرالیا رفت و آمد داشته و سفر کنید؛
  • اگر واجد شرایط بودید، می توانید به صورت رایگان در کلاس های زبان انگلیسی که توسط برنامه ی زبان انگلیسی مهاجران بزرگسال ترتیب دیده شده است شرکت کنید؛
  • اگر واجد شرایط لازم بودید، می توانید به عنوان شهروند استرالیایی نیز درخواست خود را اعلام کنید.

می توانید به مدت 5 سال به کشور استرالیا سفر داشته باشید:

شما می توانید هر چند بار که می خواهید به مدت 5 سال از زمان تعیین شده برای این نوع از ویزا به این کشور سفر کنید. البته اعتبار این شرایط تا زمانی است که این ویزا معتبر باشد.

اگر می خواهید پس از دوره ی 5 ساله ی اول، هم به مسافرت بپردازید:

  • شما به یک درخواست جهت اعطای اقامت دوباره (RRV) در این کشور احتیاج خواهید داشت که امکان ورود دوباره شما را جهت اقامت دائمی فراهم کند.
  • همچنین شما می توانید خود را به عنوان یک شهروند استرالیایی در نظر بگیرید. اگر بتوانید خود را یک شهروند استرالیایی کنید، دیگر نیازی نیست که برای رفتن به این کشور ویزا داشته باشید. برای این کار شما می توانید جهت گذرنامه (پاسپورت) این کشور درخواست داده و برای هر بار ورود و خروج از این کشور از آن استفاده کنید.
  • برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به Australian citizenship مراجعه کنید.

تا چه مدت می توان در این کشور ماند؟

در واقع این یک نوع ویزا­ی اقامتی می باشد و به کمک آن می توانید به صورت نامحدود در این کشور اقامت داشته باشید.

تا زمانی که ویزا­ی اعطا شده به شما اعتبار داشته باشد، می توانید اقامت دائمی داشته باشید.

جهت امور مربوط به اخذ امتیاز شهروندی استرالیا، اقامت دائم شما از زمانی شروع می شود که:

  • در این کشور بوده و ویزا به شما تعلق بگیرد؛
  • و همچنین از روزی که از خارج کشور وارد استرالیا شده و این ویزا برای شما فعال گردد.

همراه با خانواده:

شما می توانید کسانی که تحت سرپرستی شما هستند (از جمله کودکان) را نیز در هنگام اخذ ویزا با خود همراه کنید. زمانی می توانید این کار را انجام دهید که به صورت ترکیبی جهت اخذ دو نوع ویزای زوجین تازه مزدوج شده و ویزای اقامتی اقدام کرده باشید.

حتی اگر در هنگام در خواست جهت ویزا، افراد تحت سرپرست خود را معرفی نکرده باشید، تا زمان تصمیم گیری برای اخذ ویزای اقامتی برای شما از سوی دولت استرالیا نیز زمان کافی جهت معرفی این افراد را دارید.

از جمله شرایطی که این کودکان تحت سرپرست باید داشته باشند به شرح زیر است:

  • معمولا ویزایی که نشان دهد کودک تحت سرپرستی می باشد (subclass 445) را داشته باشد؛
  • حتما در داخل کشور استرالیا باشد.

به همین منظور فرم 1002 درخواست نامه جهت اخذ ویزا را از طریق 445 dependent، تحت عنوان ویزای کودک برای اقامت تازه زوج ها را دریافت کرده و سپس پر کنید و آن را به  ImmiAccount خود پیوست بزنید.

علاوه بر موارد فوق کودکان شما باید کلیه ی الزامات مربوط به امور بهداشتی این کشور را پشت سر بگذارند. اگر هم که 16 سال به بالا سن داشته باشند علاوه بر موارد بهداشتی باید شخصیت سنجی نیز شوند.

هزینه های مربوط به ویزا

اگر شما توانستید که هر دو ویزای مربوط به اقامت و زوجین را دریافت کنید، باید هزینه های تعیین شده و مربوط به آن ها را پرداخت کنید.

همچنین ممکن است هزینه ای مازاد (برای مثال هزینه های مشتمل بر بهداشت و درمان و یا سو پیشینه‌ی پلیس) را نیز پرداخت کنید.

مدت زمان لازم برای طی کردن فرایند های مربوطه جهت اخذ ویزا:

در حالت عادی اگر تمامی مدارک و کار های لازم به طور استاندارد تهیه شده و انجام شوند، 75 درصد این فرایند طی 20 ماه و 90 درصد آن طی 26 ماه پیشرفت خواهد داشت.

اما اگر افراد نتوانند تمامی مدارک مورد نیاز را فراهم کنند و یا دولت این کشور نیاز به اطلاعات کافی از شما داشته باشد، در ادامه ی آن باید زمانی نیز سپری شود تا از طریق اطلاعاتی که از شما جمع آوری شده است به شناخت کافی از شما برسند، این ارزیابی کمی به طول خواهد انجامید.

تعهدات شما در قبال اخذ این ویزا چیست؟

شما و تمامی کسانی که تحت ضمانت و سرپرستی شما قرار دارند، باید به کلیه‌ی قوانین استرالیا پایبند باشند.

نشانه گذاری پاسپورت

اگر کلیه‌ی مراحل با موفقیت سپری شوند، ویزای این کشور به صورت دیجیتالی بر روی پاسپورت شما لینک خواهد شد و بدین طریق کلیه‌ی گزارشات مربوط به شما به صورت دیجیتالی ثبت می‌شود و شما هیچ نشان خاصی را بر روی پاسپورت خود نخواهید داشت.

ویزای پارتنر (partner) استرالیا

تغییرات مهم پیشِ رو:

ویزای خانوادگی اسپانسر جدید و تصویب تغییرات اسپانسر خانواده از 17 آوریل 2019 شروع شد. آگاه شدیم که این تغییرات در تاریخ 17 آوریل 2019 بر ویزای پارتنر تاثیر نخواهد گذاشت و قوانین حاضر همچنان ادامه خواهند یافت.

در این مرحله، چارچوب زمانی خاصی برای گسترش چارچوب اسپانسری جدید به ویزاهای خانوادگی دیگر وجود ندارد و بنابراین مقررات حاضر برای ویزاهای موجود، از جمله ویزای پارتنر، از 17 آوریل 2019 به فعالیت خود ادامه داده‌اند.

در این مرحله تغییرات جدید در ویزای اسپانسر خانواده که طبق برنامه باید از تاریخ 17 آوریل شروع می‌شد، تنها برای ویزای جدید 870 (موقت) والد اسپانسر شده اجرا خواهد شد.

وقتی تغییرات بالا به ویزاهای پارتنر گسترش یافتند، به این معنا خواهد بود که اسپانسری باید اول داده و تصویب شود و بعد ویزاهای پارتنر می‌توانند اعطا شوند

قصد دارید برای ویزای پارتنر درخواست دهید؟ پس درست آمده‌اید. در اینجا راهنمایی برای کسانی ارائه داده‌ایم که به فکر این هستند که برای ویزای پارتنر/ همسر/ رابطه رسمی (DeFacto) اقدام کنند. برای اینکه واجد شرایط ویزای پارتنر استرالیا باشید و بتوانید برای آن درخواست دهید، باید موقع ارائه درخواست، همسر یک شهروند استرالیایی (Australian Citizen)، مقیم دائم استرالیا یا شهروند واجد شرایط نیوزلند باشید یا رابطه‌ای رسمی با وی داشته باشید.

اگر وقتی در استرالیا هستید ویزای پارتنر داشته باشید، یک ویزای Bridging مربوط به آن خواهید گرفت. توجه کنید که برای کار و تحصیل محدودیت‌هایی خواهید داشت. این امر بستگی به ویزای قبلی‌تان دارد و اینکه در آن ویزا اجازه کار یا درس خواندن داشتید یا نه. اگر خوش شانس باشید و از این حقوق و مزایا در ویزای قبلی خود برخوردار بوده باشید، وقتی ویزای قبلی‌تان منقضی شود، همین شرایط در ویزای Bridging مرتبط با ویزای پارتنر شما اعمال خواهد شد. در مدت زمانی که در انتظار ویزای پارتنر دائمی هستید (زیر مجموعه 100 یا 801) نمی‌توانید از کمک هزینه‌هایی مثل HECS یا شروع تازه (Newstart) یا دیگر یارانه‌های دولتی بهره‌مند شوید.

 

اگر ترجیح می‌دهید ویزای پارتنرتان را خودتان بگیرید، باید بدانید که به آن سادگی که به نظر می‌رسد، نیست. برای شروع باید

  • یک حساب ImmiAccount بسازید
  • فرم درخواست مهاجرت به استرالیا از طریق پارتنر Form 47SP پر کنید
  • وقتی متقاضی اصلی فرمش را پر کرد، اسپانسر از TRN استفاده کرده و فرم اسپانسری برای پارتنر برای مهاجرت به استرالیا 40SP را ارائه (submit) می‌کند
  • فرم را پر می‌کنید
  • هزینه درخواست ویزای پارتنر را می‌پردازید
  • درخواست را مرور می‌کنید و Submit را فشار می‌دهید تا درخواست را ارائه کنید
  • تمام مدارک را پیوست می‌کنید

یک انتخاب برای ارائه درخواست از طریق پست وجود دارد اما ما این روش را توصیه نمی‌کنیم چون ردگیری و پیوست مدارک به درخواست در آینده دشوار خواهد بود.

اگر معیارهای لازم را داشته باشید، یک ویزای پارتنر موقت به شما داده خواهد شد (زیر مجموعه Subclass 820 برای داخل استرالیا- onshore- یا Subclass 309 برای خارج از استرالیا-offshore). تا وقتی که ویزای پارتنر دائمتان را بگیرید (زیرمجموعه 801 یا 100)، با همان ویزای موقت باقی خواهید ماند. معمولاً بعد از 2 سال که از ویزای موقتتان گذشت، واجد شرایط درخواست برای ویزای پارتنر دائم خواهید شد.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، دو راه برای واجد شرایط ویزای پارتنر شدن وجود دارد. یا باید در رابطه‌ی زناشویی باشید یا باید رابطه‌تان رسمی و قانونی (De Facto) باشد.

اگر در استرالیا هستید و می‌خواهید از طریق ازدواج اقدام کنید، یعنی باید قانوناً با شریک زندگی‌تان ازدواج کرده باشید. اگر خارج از استرالیا هستید (offshore) آنگاه باید:

  • یا در کشور محل اقامت خود یا کشوری دیگر قانوناً ازدواج کرده باشید
  • یا قصد ازدواج در آینده نزدیک داشته باشید (قبل از اینکه تصمیمی در مورد ویزای پارتنر موقتتان گرفته شود)

به طور خلاصه، موارد زیر از خارج از کشور (overseas) پذیرفته نیست:

  • بعضی ازدواج‌های چند همسری
  • ازدواج افراد در درجه‌ای ممنوع از رابطه
  • فرد یا نیا یا فرزند و فرزند زاده (یعنی والدین و فرزند یا پدر بزرگ و مادر بزرگ و نوه) یا
  • خواهر و برادر (چه کاملاً تنی باشند چه نیمه تنی نیمه ناتنی).
  • بعضی ازدواج‌های زیر سن قانونی

جدای از موارد بالا، رابطه باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • زوج باید تعهد متقابل برای زندگی مشترک به عنوان زن و شوهر داشته باشند
  • رابطه باید واقعی و ممتد باشد
  • زوج با هم زندگی کنند یا به طور دائمی از هم جدا زندگی نکنند
  • بعضی شرایط سلامت و شخصیتی را داشته باشند

 

رابطه رسمی (de facto) چیست؟

رابطه شما و پارتنرتان de facto (رسمی) است اگر تمام موارد زیر در مورد شما صدق کند:

  • ازدواج قانونی نکرده باشید
  • به همدیگر برای زندگی مشترک تعهد داده باشید
  • رابطه شما واقعی و ممتد باشد
  • به صورت دائم با هم زندگی می‌کنید و جدا از هم نیستید
  • با هم نسبت خانوادگی ندارید.

 

طول مدت زمان رابطه

معمولاً رابطه de facto باید درست قبل از درخواست ویزا، دست کم 12 ماه طول کشیده باشد. اگر رابطه غیر رسمی یا به صورت آنلاین بوده باشد، رابطه رسمی (de facto) محسوب نمی‌شود. شایان ذکر است که در مواردی، اگر رابطه de facto شما کمتر از 12 ماه بوده باشد، ممکن است باز هم واجد شرایط ویزا باشید.

 

لیست مدارک متقاضیان ویزای پارتنر

مدارک هویتی

مدارک لازم برای احراز هویت باید یکی از موارد زیر باشد:

  • گواهی تولد که اسم پدر و مادر هر دو در آن آمده باشد
  • صفحات شناسایی دفترچه خانواده که اسم پدر و مادر هر دو در آن آمده باشد
  • صفحات شناسایی مدارک شناسایی صادر شده توسط دولت
  • صفحات شناسایی مدارک صادره از دادگاه که هویت شما را اثبات کند
  • صفحات شناسایی ثبت آمار خانواده.

صفحه پاسپورت فعلی‌تان که عکس، اطلاعات فردی و تاریخ صدور و انقضای پاسپورتتان را نشان می‌دهد.

دو عکس پاسپورتی جدید (35 میلی متر در 45 میلی متر):

  • عکس باید سر و شانه‌ها را در مقابل پس زمینه‌ای ساده نشان دهد
  • نام متقاضی باید روی پشت عکس نوشته شده باشد
  • کارت ملی در صورت وجود.
  • گواهی تغییر نام در صورت وجود.

 

مدارک مربوط به رابطه شما با پارتنرتان

  • دو فرم 888- اعلام وضعیت با یک شاهد در رابطه با پارتنر یا درخواست ویزای ازدواج آینده (فرمت 84KB PDF).
  • مدرکی مبنی بر اینکه رابطه‌تان واقعی و ممتد است
  • اگر ازدواج کرده‌اید، گواهی ازدواج.
  • اگر رابطه de facto دارید، مدارک اثبات رابطه

 

مدارک مربوط به رابطه

اگر قبلاً ازدواج کرده بودید، بیوه یا مطلقه‌اید یا به طور دائم جدا شده‌اید، مدارک طلاق، گواهی فوت، مدارک جدایی یا اعلام وضعیت را ارائه کنید.

 

مدارک سلامت

نیاز به ارائه‌ی مدرکی که نشان دهد شرایط سلامت را دارا هستید، ندارید. پزشک شما آن‌ها را برایمان می‌فرستد.

 

مدارک شخصی

  • تکمیل فرم 80- مشخصات فردی برای ارزیابی از جمله ارزیابی شخصی (554 کیلوبایت فرمت پی دی اف).
  • گواهی پلیس
  • اگر در نیروهای نظامی کشور خدمت کرده‌اید مدارک خدمت نظام یا برگه‌های پایان خدمت.

 

لیست مدارک اسپانسر برای ویزای پارتنر

درخواست

می‌توانید بعد از این که درخواست ویزایش را ارائه کرد و شماره رفرنس (Transaction Reference Number- TRN) یا ID درخواست خود را به شما داد، فرم اسپانسری خود را به صورت آنلاین ارائه کنید.

 

مدارک هویت

  • مدرکی دال بر اینکه اسپانسر شما شهروند استرالیا، مقیم دائم استرالیا یا شهروند واجد شرایط نیوزلند است.
  • اگر اسپانسر شما مقیم دائم استرالیا یا شهروند واجد شرایط نیوزلند است، مدرکی دال بر این که معمولاً در استرالیا زندگی می‌کند

مدارک شخصی

  • گواهینامه از پلیس
  • اگر در هر کشوری در نیروهای نظامی بوده‌اید، مدارک خدمت نظام یا برگه‌های ترخیص و پایان خدمت.

اگر از طرف فرزندتان اسپانسر شده‌اید

موارد زیر را فراهم کنید:

  • مدرک دادگاه که اجازه ازدواج بین فرزندتان و متقاضی ویزا را می‌دهد
  • مدرکی دال بر این که شما والد/ والده یا قیم فرزندتان هستید.

متقاضی و اسپانسر باید هر دو مدارک زیر را ارائه کنند:

مدرکی که نشان دهد رابطه شما واقعی و ممتد است

هر چقدر از مدارک زیر که توانستید فراهم کنید:

  • فاکتور 1- جنبه‌های مالی رابطه

اظهارنامه‌ای درباره رابطه‌تان که شرح دهد:

  • اولین بار چگونه، چه وقت و در کجا همدیگر را دیده‌اید
  • چگونه رابطه پیشرفت کرد
  • چه زمان نامزد شدید یا ازدواج کردید
  • فعالیت‌های مشترک
  • دوره‌های جدایی
  • رویدادهای مهم رابطه
  • برنامه‌ی آینده‌تان برای زندگی با هم.
  • فاکتور 2- ماهیت خانواده

مدارکی که نشان دهد شما و پارتنرتان مسئولیت‌های مالی مشترک دارید مثل:

  • مدارک رهن یا اجاره که نشان دهد مالک یا مستاجر مشترک ملک هستید
  • مدارک وام دارایی‌های اصلی مثل خانه، ماشین یا وسایل عمده و اصلی به اسم هر دو
  • حساب بانکی مشترک
  • قبض‌های خانه به اسم هر دو
  • فاکتور 3- جنبه‌های اجتماعی رابطه

مدارکی که نشان دهد شما و پارتنرتان مسئولیت‌های مشترک در خانواده دارید مثل:

  • اظهارنامه‌ای درباره تقسیم کار خانه
  • قبض‌های خانه به اسم هر دو
  • صندوق پستی یا ایمیل مشترک
  • مسئولیت مشترک فرزندان
  • تمهیداتان برای زندگی
  • فاکتور 4- ماهیت تعهد

مدارکی که نشان دهد دیگران از رابطه‌ی شما آگاه هستند، مثل:

  • دعوتنامه‌های مشترک، بیرون رفتن با هم، با دوستان و آشنایان مشترک
  • مدرکی دال بر اینکه شما و پارتنرتان رابطه‌ی خود را به نهادهای دولتی، تجاری یا عمومی مربوط اعلام کرده‌اید
  • مدرکی دال بر فعالیت‌های ورزشی، فرهنگ یا اجتماعی مشترک
  • مدرکی دال بر سفر با هم.
  • مدرکی که نشان دهد در رابطه‌ای بلند مدت به هم متعهد شده‌اید، مثل:
    • آگاهی از شرایط فردی همدیگر مثل گذشته و وضعیت خانوادگی. می‌توانید در زمان مصاحبه این موارد را عنوان کنید.
    • مدارکی که نشان دهند مسائل شخصی‌تان را با هم ترکیب کرده‌اید
    • مفاد وصیت‌نامه‌تان
    • نامه‌ها و قبض‌های تلفن که نشان دهند وقتی از هم دور بودید، با هم تماس داشتید.

«نظر به درخواست ویزای پارتنر، دادگاه طبق قانون 1.15A مقررات موظف است تمام شرایط یک رابطه را مد نظر قرار دهد و نه فقط مواردی که در مقررات ذکر شده است.»

 

اگر تاریخ ویزای فعلی‌تان منقضی شد

اگر تاریخ ویزای فعلی‌تان قبل از اینکه ویزای موقت پارتنر به شما داده شود، منقضی شد، می‌توانید با ویزای بریجینگ اِی (Bridging visa A) در استرالیا بمانید. نیازی نیست برای BVA درخواست بدهید؛ وقتی برای ویزای پارتنر درخواست می‌دهید، ویزای BVA به صورت خودکار برایتان صادر می‌شود. اعتبار BVA زمانی شروع می‌شود که ویزای موقت شما منقضی می‌شود.

BVA به شما اجازه‌ی خروج و بازگشت به استرالیا را نمی‌دهد. اگر می‌خواهید از استرالیا خارج شوید و دوباره برگردید، برای ویزای برجینگ بی (Bridging visa B) اقدام کنید.

دارندگان ویزاهای BVA و BVB از امکانات زیر بهره‌مند می‌شوند:

  • در استرالیا کار کنند؛
  • در استرالیا درس بخوانند (بدون حمایت دولت)؛
  • برای طرح‌های مراقبت پزشکی Medicare و بیمه‌ی استرالیا (Australia’s health care) ثبت نام کنند.

 

اگر ویزای فعلی خود را لغو کنید چه اتفاقی می‌افتد

اگر ویزای فعلی خود را لغو کنید، تبدیل به شهروند غیر قانونی می‌شوید. یعنی واجد شرایط ویزای بریجینگ اِی، بی یا سی نمی‌شوید و مدارکتان فقط برای ویزای بریجینگ ای (Bridging visa E) بررسی می‌شود. به صورت خودکار به شما ویزای بریجینگ در این موقعیت داده نمی‌شود و باید درخواست ویزای بریجینگ E بدهید.

 


انواع ویزای استرالیا:

ویزای تحصیلی استرالیا
ویزای ۸۶۶ استرالیا

ویزای ورزشی استرالیا
ویزای 476 استرالیا
ویزای 489 استرالیا
ویزای 190 استرالیا


 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه دربارهٔ «ویزای استرالیا از طریق ازدواج»

  1. داریوش موسوی

    سلام وقت بخیر ببخشید مزاحم شدم میخواستم بگم راهنما یی کنید من مجرد لیسانس دارم انگلیسی رافولم ببخشید برق کاری بلدم حسن سوابق دارم میتوانم مجوز شرکت به صورت خاص و محدود و سهامی غیر سهامی بگیرم هدفم اقامت دائم استرالیا چه کاری چه ازدواج چه پناهندگی مسلط به انگلیسی روش با آقای وکیل مهاجرت لطفا کمکم کنید

    1. فاطمه باقری

      سلام. جهت اخذ اطلاعات لازم جهت مهاجرت بایستی با وکلای رسمی MARA تماس بگیرید. در چارچوب کاری موسسه آریا نمی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button