پردیس های دانشگاه ولنگونگ

 پردیس های دانشگاه ولنگونگ

 پردیس های دانشگاه ولنگونگ

 

پردیس های دانشگاه ولنگونگ ( University of Wollongong )  میزبان دانشجویان بین المللی خود در سیدنی و دبی و در برنامه های خارج از استرالیا در سنگاپور، هنگ کنگ و مالزی می باشد. پردیس اصلی دانشگاه ولنگونگ ( University of Wollongong ) در ساحل New South Wales قرار دارد، که 80 کیلومتر از جنوب سیدنی و 3 کیلومتر از مرکز شهر ولنگونگ ( Wollongong ) فاصله دارد. این پردیس، با فضای سبز زیبا و امکانات آموزشی و تفریحی گسترده خود، مسلما زیبا ترین پردیس دانشگاهی در استرالیا است.

اگر دوست دارید که در یک شهر بزرگ زندگی کنید، دانشگاه ولنگونگ ( University of Wollongong )  دوره های آموزشی بازرگانی در سطح جهانی را در دانشکده بازرگانی سیدنی نیز ارائه می کند. جدیدترین امکانات و تکنولوژی های دانشکده بازرگانی سیدنی در قلب شهر سیدنی قرار دارد، و فقط چند دقیقه از اسکله معروف Circular Quay و ساختمان اپرای Opera House سیدنی فاصله دارد. شما می توانید مجموعه ای از مدارج کارشناسی و کارشناسی ارشد بازرگانی را در Sydney Business  School  سیدنی مطالعه کنید.

 

نام پردیس ها

1. Wollongong Campus

این کمپ در 3 کیلومتری شمال مرکز شهر ولنگونگ واقع شده است . پردیس اصلی بیش از 84 هکتار مساحت دارد و دارای 6 مجتمع مسکونی خوابگاهی به همراه 94 ساختمان آموزشی و اداری می باشد. پردیس ولنگونگ مجموعه ای کامل از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد vh ارائه می دهد. این دوره ها در پنج دانشکده فوق العاده متشکل از دانشکده کسب و کار، دانشکده مهندسی و علوم اطلاعات، دانشکده علوم، پزشکی و سلامت، دانشکده علوم اجتماعی و دانشکده حقوق، علوم انسانی و هنر ارائه شده است.

2. Shoalhaven Campus

این کمپ در غرب منطقه حفاظت شده Nowra شهر Shoalhave در ایالت New South Wales واقع است. دانشگاه و موسسه Illawarra دارای فضای آموزشی مناسب، کتابخانه ، غذاخوری و سایر امکانات آموزشی است. دانش آموزان در پردیس Shoalhaven  به طیف گسترده ای از خدمات کامپیوتر و فن آوری اطلاعات دسترسی دارند.

3. Satellite Campuses-IC

این کمپ در Wollongong واقع است . پردیس Satellite یک مرکز نوآوری و پژوهش در استرالیا است، و به عنوان مرکز توسعه راه حل علمی، مهندسی و مسائل اجتماعی و یکی از موسسات تحقیقاتی پیشرو در دانشگاه مشغول به کار است. پردیس Satellite  همچنین به عنوان دفتر مرکزی دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه  در رشته های  کسب و کار و مرکز قانون ANCORS، پژوهش و آموزش و مرکز بین المللی حقوق دریایی می باشد.

4. Sydney Business School

این کمپ در سیدنی و در منطقه CBD واقع است. مدرسه کسب و کار سیدنی به عنوان یک دانشگاه مستقل در سیدنی می باشد. مدرسه بر طیف وسیعی از مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و برنامه های درجه تحقیقات بالاتر متمرکز شده است.

5. Overseas Campus

این پردیس در دبی واقع شده است. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های امارات متحده عربی است. پردیس دبی میزبان حدود 3500 نفر از دانش آموزان تقریبا از یک صد کشور جهان است. این پردیس دارای امکانات کامل آموزشی و رفاهی می باشد.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button