12 رشته برتر برای تحصیل و گرفتن اقامت دائم در استرالیا

اگر آرزوی تحصیل در استرالیا را دارید، مواردی وجود دارد که باید  مطالعه کنید. به عنوان مثال رشته های برتر برای تحصیل و گرفتن اقامت دائم در استرالیا کدامند؟
هنگامی که شروع به تحقیق در مورد دوره های مختلف ارائه شده در دانشگاه های استرالیا می کنید، مطمئن باشید از حجم اطلاعات زیاد سرگیجه می گیرید! زیرا گزینه های زیادی برای همه وجود دارد – از دانشجوی مشتاق پزشکی گرفته تا فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی و حتی معلمان زبان!

این دوره ها نه تنها توسط دانشگاه ها بلکه از طریق کالج ها، موسسات TAFE و حتی مراکز آموزشی خصوصی ارائه می شوند. همه این موسسات پیشنهادهای منحصر به فردی برای جذب دانشجویان از سراسر جهان ارائه می دهند. البته در استرالیا هم برای انتخاب بهترین رشته ها برای اقامت دائم کم گزینه وجود ندارد!

اگرچه استرالیا یک قاره نسبتا کوچک است، اما تنوع زیادی در صنایع و مشاغل مختلف موجود است. فرصت های زیادی برای دانشجویان وجود دارد که در حین تحصیل یا پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های استرالیا شغلی در استرالیا پیدا کنند.

این کشور به دلیل سیستم آموزشی که تفکر انتقادی و نوآوری را تشویق می کند، توانسته است مهاجران را از سراسر جهان جذب کند! همچنین شرایط زندگی در استرالیا نسبت به سایر کشورها خوب است. البته با توجه به تمام این مزایا، تحصیل در استرالیا پرهزینه است اما ارزش آن را دارد.

در ادامه با گروه آریا همراه باشید تا با هم به بررسی بهترین رشته های تحصیلی استرالیا برای گرفتن ویزای دائم این کشور بپردازیم.

پرتقاضاترین مشاغل در استرالیا کدامند؟

در استرالیا، مشاغل زیر به عنوان یکی از پرتقاضاترین مشاغل در نظر گرفته می شوند:

  • مهندسان معدن
  • مدیران و ناظران سکوهای نفتی
  • خلبانان هواپیما و مهندسان پرواز
  • متخصصان امور مالی
  • وکلا و قضات

اهمیت انتخاب رشته مناسب برای تحصیل در استرالیا برای اقامت دائم

مدرک تحصیلی در استرالیا تنها راه رسیدن به رویای اقامت دائم است. دوره های زیادی وجود دارد، اما قبل از درخواست برای هر دوره، مهم است که معیارهای واجد شرایط بودن و سایر عواملی که نقش مهمی در گرفتن روابط عمومی دارند را بررسی کنید.

دانشگاه هایی وجود دارند که با کشورهای خارج از استرالیا ارتباط دارند. بسیار مهم است که قبل از انتخاب دانشگاه یا رشته مورد نظر خود تحقیقات کاملی انجام دهید. برای اطلاع از تخصص های ارائه شده توسط آنها و پتانسیل حقوق و دستمزد پیش بینی شده در پایان دوره (در صورت وجود) می توانید به وب سایت رسمی آنها مراجعه کنید.

عامل مهم دیگر درصد دانشجویان بین المللی در یک کشور خاص است. دانشگاه هایی که تنوع دانشجویی بیشتری دارند ترجیح داده می شوند زیرا نشان می دهد که افراد از سراسر جهان در آنجا تحصیل می کنند و این تضمین می کند که فرصت های زیادی برای ایجاد حلقه اجتماعی خود به دست خواهید آورد.

هزینه نیز نقش مهمی دارد. اکثر دانشگاه ها به متقاضیانی که به آن نیاز دارند کمک مالی ارائه می دهند، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از خدمات دانشگاه های معتبر نیست.

اگر شما یک دانشجوی بین المللی هستید، مهم است که قبل از پذیرش در دانشگاه، درباره شرایط ویزا تحقیق کنید. اکثر کشورها با تحصیل به روابط عمومی نیاز ندارند، اما استثناهایی نیز وجود دارد. قوانین و مقررات مهاجرت برای هر کشوری وجود دارد، بنابراین، بهتر است قبل از تصمیم گیری ابتدا آنها را مرور کنید.

12 رشته برتر برای تحصیل و اقامت در استرالیا

بهترین دوره های تحصیل در استرالیا برای اقامت دائم

  1. مهندسی

مهندسان نه تنها در اینجا بلکه در سراسر جهان تقاضای زیادی دارند. استرالیا یکی از کشورهایی است که همیشه برای مهندسان خود ارزش قائل بوده است و به همین دلیل تلاش زیادی برای افزایش تعداد افرادی که دوره های مهندسی را در دانشگاه های مختلف در تمام ایالت ها می گذرانند، وجود دارد.

دانش آموزان برای موفقیت در نیروی کار به عنوان مهندس باید مهارت های ارتباطی قوی داشته باشند. برخی از مسئولیت هایی که مهندسان خواهند داشت شامل تحقیق در مورد فناوری های جدید، آزمایش نمونه های اولیه و ارائه یافته های خود به مشتریان است.

میانگین مدت دوره مهندسی در استرالیا: اگر تحصیل در رشته مهندسی در استرالیا را انتخاب کنید، میانگین طول دوره حدود پنج سال است. این بدان معناست که در حین تکمیل دوره به ویزای دانشجویی یا ویزای کاری برای خود و خانواده خود نیاز خواهید داشت.

میانگین دستمزد برای مهندسان در استرالیا: فارغ التحصیلان دارای مدرک مهندسی می توانند میانگین حقوق اولیه 53000 دلار استرالیا را انتظار داشته باشند.

میانگین هزینه تحصیل در رشته مهندسی در استرالیا: میانگین هزینه تحصیل در رشته مهندسی در استرالیا از 17000 دلار تا 40000 دلار استرالیا در سال متغیر است. این یکی از دلایل گران بودن تحصیل در استرالیا در مقایسه با سایر کشورهای جهان است.

مشاغل مهندسی که برای دانشجویان بین المللی در دسترس است: مشاغل مهندسی در زمینه های مختلف تخصصی در دسترس هستند. برخی از آنها شامل مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک، مهندسی ساخت و ساز، مهندسی عمران و فناوری اطلاعات است.

چگونه تحصیل مهندسی در استرالیا به اقامت دائم کمک می کند؟ : تحصیل در رشته مهندسی در استرالیا یکی از این رشته ها و  محبوب ترین گزینه برای کسانی که به دنبال مهاجرت به این کشور هستند. این یک پایه آموزشی محکم و همچنین طیف وسیعی از مهارت‌ها را برای شما فراهم می‌کند که به این معنی است که وقتی تصمیم به نقل مکان دائمی اینجا می‌کنید، فرصت‌های شغلی مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. حسابداری

تحصیل حسابداری در استرالیا نیز بسیار محبوب است، به ویژه در بین دانشجویان بین المللی که علاقه مند به مهاجرت به این کشور هستند. اگر به دنبال آموزش عملی هستید که شما را به خوبی برای نیروی کار آماده کند، تحصیل حسابداری در استرالیا قطعا یکی از بهترین گزینه های شماست.

برخی از مزایای تحصیل حسابداری این است که فرصت های شغلی زیادی برای حسابداران در طیف وسیعی از صنایع وجود دارد. این فقط به کار در شرکت های بزرگ محدود نمی شود، بلکه در شرکت های کوچک و متوسط ​​نیز فرصت های شغلی پیدا خواهید کرد.

میانگین مدت دوره های حسابداری در استرالیا: تحصیل حسابداری می تواند از یک تا چهار سال طول بکشد، اما میانگین مدت آن حدود سه سال است.

میانگین حقوق اولیه حسابداران در استرالیا: پس از فارغ التحصیلی، اکثر کارفرمایان انتظار دارند که به کارکنان خود با مدرک حسابداری متوسط ​​حقوق اولیه بین 49000 دلار استرالیا و 65000 دلار استرالیا پرداخت کنند.

چگونه تحصیل حسابداری در استرالیا برای اقامت دائم کمک می کند؟ : تحصیل در رشته حسابداری یکی از پنج دوره برتر است که بیشتر مورد علاقه دانشجویان بین المللی است که به دنبال مهاجرت به استرالیا با ویزای اقامت دائم هستند. شکی نیست که این دوره مهارت ها و دانش لازم را ارائه می دهد که به این معنی است که پس از تصمیم به مهاجرت دائم به اینجا، گزینه های شغلی زیادی در دسترس خواهید داشت.

هزینه تحصیل حسابداری در استرالیا چقدر است؟ : تحصیل حسابداری مقرون به صرفه تر از برخی دوره های دیگر است، متوسط ​​هزینه سالانه تحصیل حسابداری در استرالیا حدود 15000 دلار استرالیا است.

  1. پرستاری

اگر به دنبال دوره‌ای هستید که دارای فرصت‌های شغلی فراوان باشد، تحصیل پرستاری در استرالیا یکی دیگر از گزینه‌های خوب است. این نیاز به تعهد برای خدمت به افرادی دارد که بیمار یا مجروح هستند، اما اگر این چیزی است که به شما علاقه مند است، می تواند در درازمدت پاداش های بزرگی ارائه دهد.

میانگین مدت دوره های پرستاری در استرالیا: تحصیل در رشته پرستاری می تواند حدود سه سال طول بکشد.

میانگین حقوق اولیه یک پرستار در استرالیا: میانگین حقوق اولیه برای یک پرستار معمولا بین 52000 دلار استرالیا و 60000 دلار استرالیا در سال است.

چگونه تحصیل پرستاری در استرالیا به اقامت دائم کمک می کند؟ : دانشجویان بین المللی زیادی هستند که می خواهند در استرالیا تحصیل کنند که دولت اینجا تصمیم گرفته است که درهای خود را کمی بیشتر باز کند. از 1 ژوئیه 2009، تمام پرستارانی که به مدت 12 ماه در منطقه ای که کمبود پرستار ماهر وجود دارد کار می کنند، می توانند در استرالیا بمانند.

هزینه تحصیل در رشته پرستاری در استرالیا چقدر است؟ : تحصیل در رشته پرستاری در مقایسه با برخی دوره های دیگر مقرون به صرفه تر است، متوسط ​​هزینه سالانه تحصیل پرستاری در استرالیا حدود 15000 دلار استرالیا است.

  1. علوم کامپیوتر

اگر می خواهید به اینجا مهاجرت کنید و به سرعت در استرالیا شغلی پیدا کنید، تحصیل در رشته علوم کامپیوتر گزینه عالی دیگری است. این یکی از مناطقی است که به سرعت در حال رشد است، به ویژه با تقاضای فعلی برای متخصصان و کارشناسان فناوری اطلاعات.

میانگین مدت دوره های علوم کامپیوتر در استرالیا: تحصیل در رشته علوم کامپیوتر را می توان در حدود سه سال تکمیل کرد، اما بستگی به این دارد که در چه زمینه ای تخصص داشته باشید. برای مثال، برخی از دوره ها ممکن است بیشتر از دوره های دیگر طول بکشد، مانند دوره هایی که بر روی توسعه نرم افزار تمرکز دارند.

متوسط ​​حقوق اولیه دانشمندان علوم کامپیوتر در استرالیا: میانگین حقوق اولیه برای دانشمندان کامپیوتر حدود 70000 دلار استرالیا در سال است.

چگونه تحصیل علوم کامپیوتر در استرالیا برای اقامت دائم کمک می کند؟ : اگر به دنبال اخذ اقامت دائم در استرالیا هستید و قبلاً مدرک خود را در رشته علوم کامپیوتر به پایان رسانده اید، بدون شک گزینه های زیادی خواهید داشت.

هزینه تحصیل در رشته کامپیوتر در استرالیا چقدر است؟ : متوسط ​​شهریه سالانه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در استرالیا حدود 30000 دلار استرالیا است. با این حال، بهترین شرط شما این است که در مورد موسسات و دوره های مختلف موجود تحقیق کنید تا ایده بهتری از میزان مورد نظر خود بدست آورید.

  1. علوم پزشکی

اگر به تحصیل در استرالیا فکر می کنید، لازم به ذکر است که مدارک علوم پزشکی دارای چشم انداز شغلی قوی، حقوق اولیه قوی و طرح های دولتی زیادی برای کمک به دانشجویان بین المللی برای دریافت اقامت دائم هستند.

میانگین مدت دوره های علوم پزشکی در استرالیا: تحصیل برای یک مدرک می تواند حدود پنج تا شش سال طول بکشد. با این حال، اگر می خواهید پزشک شوید، بسته به تخصص انتخابی شما می تواند بسیار بیشتر طول بکشد.

متوسط ​​حقوق اولیه یک متخصص علوم پزشکی استرالیا: متوسط ​​حقوق یک متخصص علوم پزشکی حدود 100000 دلار استرالیا در سال است.

چگونه تحصیل علوم پزشکی در استرالیا به اقامت دائم کمک می کند؟ : فرصت های زیادی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که می خواهند در استرالیا تحصیل کنند و اقامت دائم دریافت کنند. با این حال، شایان ذکر است که فرآیند به دست آوردن روابط عمومی بسته به موسسه ای که با آن می روید متفاوت است، بنابراین قبل از انجام تعهد، حتما سوالات درست را بپرسید.

هزینه تحصیل در رشته علوم پزشکی در استرالیا چقدر است؟ : تحصیل علوم پزشکی گرانتر از جاهای دیگر است، متوسط ​​شهریه سالانه حدود 25000 AUD است.

  1. تعلیم و تربیت

بخش آموزش حوزه بزرگی است که به شما امکان می دهد انواع موضوعات از موسیقی، هنر یا نمایش تا ریاضیات، علوم و زبان ها را بررسی کنید. با افزایش جمعیت، تقاضا برای معلمان نیز افزایش می یابد به این معنی که فرصت های زیادی در دسترس است.

میانگین مدت دوره های آموزشی در استرالیا: بسته به دوره ای که انتخاب می کنید، ممکن است بین یک تا چهار سال طول بکشد.

متوسط ​​حقوق اولیه یک متخصص آموزش استرالیایی: متوسط ​​حقوق معلمان محلی حدود 60000 دلار استرالیا در سال است، با این حال، این به تجربه بستگی دارد.

چگونه تحصیل و تدریس در استرالیا برای اقامت دائم کمک می کند؟ : اگر به دنبال مهاجرت به Down Under و تبدیل شدن به یک شهروند هستید، علاوه بر تکمیل مدرک تحصیلی، باید مدتی را نیز در استرالیا صرف تدریس کنید. این یک راه عالی برای وارد کردن پای خود به در و شروع به دست آوردن تجربه در اینجا است.

هزینه تحصیل و آموزش در استرالیا چقدر است؟ : تحصیل تحصیلی یکی از گزینه‌های ارزان‌تر برای دانشجویانی است که از خارج از کشور می‌آیند، با شهریه سالانه بین 10000 تا 15000 AUD.

  1. خودرو

صنعت خودرو در استرالیا بسیار بزرگ است و تقریباً هر خانواده حداقل یک خودرو دارد. اگر به ماشین و رانندگی علاقه دارید، این می تواند مسیر شغلی باشد.

میانگین مدت دوره های خودروسازی در استرالیا: این می تواند بسته به دوره یا موسسه ای که انتخاب می کنید متفاوت باشد، اما معمولاً حدود یک تا سه سال است.

میانگین حقوق اولیه یک حرفه ای خودروسازی استرالیایی: میانگین حقوق برای متخصصان خودرو از حدود 55000 دلار استرالیا در سال شروع می شود.

چگونه تحصیل مکانیک خودرو در استرالیا برای اقامت دائم کمک می کند؟ : علاوه بر داشتن شغل در این صنعت، شما همچنین باید دو سال تجربه عملی داشته باشید، از یک کارفرما حمایت مالی کنید و الزامات ایالتی را که در آن زندگی می کنید برآورده کنید.

هزینه تحصیل در رشته مکانیک خودرو چقدر است؟ : متوسط ​​شهریه سالانه حدود 20000 دلار استرالیا است.

  1. فناوری اطلاعات

اگر به کامپیوتر و وب علاقه دارید، دوره فناوری اطلاعات می تواند برای شما عالی باشد. با تقاضای زیادی برای متخصصان فناوری اطلاعات در استرالیا، این یکی از محبوب ترین دوره ها در بین دانشجویان بین المللی است.

میانگین مدت دوره های فناوری اطلاعات در استرالیا: اگر می خواهید مدرک IT خود را در دانشگاه تکمیل کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حداکثر سه سال را با سرعت تمام وقت بگذرانید.

میانگین حقوق اولیه یک متخصص فناوری اطلاعات استرالیایی: میانگین حقوق برای متخصصان فناوری اطلاعات از 60000 دلار استرالیا با 10 سال تجربه تا بیش از 120000 دلار استرالیا در سال برای مدیران ارشد متغیر است.

چگونه تحصیل فناوری اطلاعات در استرالیا برای اقامت دائم کمک می کند؟ : برای واجد شرایط بودن برای اقامت دائم، باید حداقل دو سال تجربه کاری تمام وقت در پنج سال گذشته داشته باشید.

هزینه تحصیل در دوره های فناوری اطلاعات چقدر است؟ : متوسط ​​شهریه سالانه حدود 20000 دلار استرالیا است.

  1. دندانپزشکی

اگر علاقه زیادی به کمک به مردم دارید و دندانپزشکی بهترین انتخاب شغلی به نظر می رسد، استرالیا ممکن است مکان مناسبی برای شما باشد. مدارک دندانپزشکی در استرالیا تقاضای بالایی دارد و بسیار معتبر است.

میانگین مدت دوره های دندانپزشکی در استرالیا: این می تواند بسته به دوره یا موسسه ای که انتخاب می کنید متفاوت باشد، اما معمولاً حدود پنج سال است.

متوسط ​​حقوق اولیه یک دندانپزشک استرالیایی: میانگین حقوق یک دندانپزشک از حدود 65000 دلار استرالیا در سال شروع می شود.

تحصیل در رشته دندانپزشکی چگونه به اقامت دائم کمک می کند؟ : برای واجد شرایط بودن برای اقامت دائم، باید حداقل سه سال تجربه کاری تمام وقت در هفت سال گذشته داشته باشید.

هزینه تحصیل در رشته های دندانپزشکی چقدر است؟ متوسط ​​شهریه سالانه حدود 50000 دلار استرالیا است.

  1. هتلداری

چه به غذا، شراب یا سرگرمی های ورزشی علاقه مند باشید، تحصیل در دوره مهمان نوازی استرالیا می تواند شغل رویایی شما باشد. استرالیا یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای دانشجویانی است که می خواهند با غذا و نوشیدنی کار کنند.

میانگین مدت دوره های هتلداری در استرالیا: بسته به دوره تحصیلی شما می تواند متفاوت باشد، اما معمولاً حدود سه تا چهار سال است.

میانگین حقوق اولیه یک متخصص هتلداری استرالیایی: این می تواند بسته به مسیر شغلی و تجربه کاری شما متفاوت باشد، اما می توانید انتظار داشته باشید که حدود 50000 دلار استرالیا درآمد داشته باشید.
چگونه تحصیل هتل ها در استرالیا برای اقامت دائم کمک می کند؟ : اگر بخواهید مدرک خود را در دانشگاه تکمیل کنید، ممکن است سه سال تحصیل تمام وقت طول بکشد.

هزینه تحصیل در دوره های هتلداری چقدر است؟ : متوسط ​​شهریه سالانه حدود 25000 دلار استرالیا است.

  1. لوله کشی

اگر از کار با دستان خود و تعمیر چیزها لذت می برید، پس مطالعه یک دوره لوله کشی می تواند انتخاب شغلی مناسبی باشد. این یکی از پرتقاضاترین دوره ها در استرالیا است، پس همین امروز یک لوله کش شوید!

میانگین مدت دوره های لوله کشی در استرالیا: این می تواند بسته به دوره یا موسسه ای که انتخاب می کنید متفاوت باشد، اما معمولاً حدود سه تا چهار سال است.

میانگین حقوق اولیه یک لوله کش استرالیایی: این می تواند بسته به مسیر شغلی انتخابی و تجربه کاری شما متفاوت باشد، اما شما می توانید انتظار داشته باشید که حدود 45000 دلار استرالیا در سال مستقیماً از دانشگاه درآمد کسب کنید.

چگونه تحصیل لوله کشی در استرالیا برای اقامت دائم کمک می کند؟ : اگر بخواهید مدرک خود را در دانشگاه تکمیل کنید، ممکن است سه سال تحصیل تمام وقت طول بکشد.

هزینه تحصیل در دوره های لوله کشی چقدر است؟ متوسط ​​شهریه سالانه حدود 22000 دلار استرالیا است.

  1. آشپزی

اگر از پخت و پز، آشپزی و ملاقات با افراد جدید لذت می برید، تحصیل در دوره آشپزی در استرالیا می تواند انتخاب شغلی مناسبی برای شما باشد. سرآشپز بودن یکی از پرتقاضاترین شغل ها در استرالیا است.

میانگین مدت دوره های آشپزی در استرالیا: این می تواند بسته به دوره یا موسسه ای که انتخاب می کنید متفاوت باشد، اما معمولاً حدود دو تا چهار سال است.

متوسط ​​حقوق اولیه یک آشپز استرالیایی: این می تواند بسته به مسیر شغلی انتخابی و تجربه کاری شما متفاوت باشد، اما می توانید انتظار داشته باشید که در حدود 45000 دلار استرالیا مستقیماً از دانشگاه درآمد کسب کنید.

چگونه تحصیل در رشته آشپزی در استرالیا برای اقامت دائم کمک می کند؟ : برای واجد شرایط بودن برای اقامت دائم، باید حداقل سه سال تجربه کاری تمام وقت در هفت سال گذشته داشته باشید.

هزینه تحصیل در دوره های آشپزی چقدر است؟ متوسط ​​شهریه سالانه حدود 25000 دلار استرالیا است.

رشته های برتر برای تحصیل و کار در استرالیا

کدام دوره ها برای اقامت دائم استرالیا واجد شرایط هستند؟

در استرالیا چندین دوره مبتنی بر تجارت وجود دارد که اگر قصد دارید برای اقامت دائم درخواست دهید، می تواند به تجربه کاری شما وزن بیشتری بدهد. دولت استرالیا فهرستی از مشاغل تجاری “مورد تایید” را به عنوان مشاغلی که به احتمال زیاد برای اقتصاد کشور منفعت دارند شناسایی کرده است و متعاقباً شرایطی را کاهش داده است که به کارگران تجارت اجازه می دهد بدون کارفرمای حامی به استرالیا مهاجرت کنند و این کار را برای همسر و فرزندان آسان تر می کند.

  • نصاب فرش
  • کارگر اجتماعی
  • خدمات اجتماعی
  • ساختمان و ساخت و ساز
  • گازفیتر
  • مکانیک تهویه مطبوع و یخچال
  • برقکار خودرو
  • نانوا
  • قصابی یا خرده‌ساز
  • پختن
  • نصب کننده ها و ماشین آلات فلزی
  • نقاش یا دکوراتور
  • لوله کش یا لوله کش
  • تکنسین شبکه و سیستم های کامپیوتری
  • متخصصان شبکه های مخابراتی

کدام دوره ها برای اقامت دائم استرالیا واجد شرایط هستند؟

ویزای استرالیا بهترین انتخاب برای هر تبعه خارجی است که می خواهد در استرالیا زندگی و کار کند. ویزای اقامت دائم یا ویزای اقامت دائم را می توان از راه های مختلفی دریافت کرد. با این حال، یکی از محبوب ترین راه های دریافت ویزای روابط عمومی، تحصیل در استرالیا بوده است.

به طور کلی، اگر در یک دوره واجد شرایط مانند مدرک لیسانس، دیپلم، یا دوره فوق لیسانس ثبت نام کرده باشید و می توانید همه چیز را بگذرانید و مدرک یا دیپلم خود را در یک بازه زمانی مشخص دریافت کنید، اقامت در کشور را آسان تر می کند.

بهترین مدارک تحصیلی در استرالیا برای داشتن شانس بالاتری برای اقامت دائم عبارتند از:

  • مدرک لیسانس
  • دوره های بازرگانی
  • دوره های حرفه ای
  • مدرک تحصیلات تکمیلی
  • مقاطع تحصیلات تکمیلی تحقیقاتی
  • دوره های ویزای کارگر ماهر

سخن پایانی

بهترین دوره برای تحصیل در استرالیا برای اقامت دائم آن می تواند هر چیزی که مربوط به علوم، کامپیوتر و سایر موضوعات مرتبط با تکنولوژی باشد. اگر مایل به مهاجرت دائم به عنوان مقیم این کشور هستید، پس این نوع دوره را انتخاب کنید زیرا باعث می شود از مقررات تعیین شده توسط دولت استرالیا استفاده کنید.

این مقاله اطلاعاتی در مورد بهترین 12 دوره برای تحصیل در استرالیا ارائه کرده است. با این حال، چندین دوره دیگر نیز وجود دارد که دامنه زیادی برای اخذ اقامت دائم دارند. اگر اطلاعات یا توضیح خاصی در مورد بهترین 12 دوره برای تحصیل در استرالیا برای اقامت دائم می خواهید، می توانید مستقیماً با افرادی که قبلاً در آنجا زندگی می کنند تماس بگیرید.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

4 دیدگاه دربارهٔ «12 رشته برتر برای تحصیل و گرفتن اقامت دائم در استرالیا»

    1. سلام بله. بسته به سن شما مسیرهای مختلفی وجود داره. تا حدود ۲۲ سال از مسیر پیش دانشگاهی و لیسانس علوم پایه و بعد دندانپزشکی. که البته قطعا رقابت هم وجود داره و شما باید خوب درس بخونید. در صورتیکه سن شما از ۲۲ بیشتر باشه از مسیر فوق دیپلم و لیسانس علوم پایه و سپس دندانپزشکی. که باز هم رقابتی هست ورود به دندانپزشکی و نیازمند معدل بالا و مصاحبه می باشد. لطفا با دفتر جهت بررسی شرایط تون تماس بگیرید

    1. سلام. خیلی هم خوب. لطفا جهت مشاوره و بررسی شرایطتون طی ساعات اداری با موسسه آریا تماس بگیرید. شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ و پنجشنبه ۹ الی ۱۳
      شماره تماس موسسه ۰۲۱-۸۸۲۴۰۴۴۵

    1. فاطمه باقری

      سلام. شرایط شما باید دقیق تر بررسی بشه. لطفا جهت مشاوره با دفتر تماس بگیرید ۸۸۲۴۰۴۴۵

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button