مزایای مهاجرت به استرالیا

مزایای مهاجرت به استرالیا

مزایای مهاجرت به استرالیا

استرالیا ششمین کشور پهناور دنیا است. مزایای زیادی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد و آگاهی از این مزیت‌ها، شما را در استفاده از موقعیت‌های خوب این کشور راهنمایی خواهد کرد.

کشور استرالیا به دلیل داشتن سواحل زیبا، کشور مورد علاقه بسیاری از مردم جهان است. سرگرمی‌های موجود در این کشور شما را هیجان زده خواهد کرد. استرالیا به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص، یکی از زیباترین اکوسیستم های جهان را دارد.  این کشور زیستگاه گونه‌های نادری از حیوانات است که در پارک‌های حیات وحش این کشور به صورت کاملا محافظت شده زندگی می‌کنند. شاید نام اولورو به گوشتان خورده باشد، اولورو نام بزرگترین صخره‌های سنگی جهان است که وجود آن به این کشور زیبایی خاصی داده است.

استرالیا زیباست

گونه‌های جنگلی و گیاهی مختلفی در استرالیا وجود دارد. این پوشش‌های گیاهی قسمت عمده‌ای از استرالیا را در برگرفته است.کشور استرالیا علاوه بر این زیبایی‌ها، جاذبه‌های فراوان دیگری نیز دارد.

مزایای مهاجرت به استرالیا

یکی از مزایای مهم دیگر مهاجرت به استرالیا فرهنگ غنی مردم این کشور است. در سال‌های اخیر نرخ مهاجرت به استرالیا برای سکونت، رشد چشمگیری داشته است.

مردم خونگرم :

یکی از مهمترین خصوصیات مردم کشور استرالیا خونگرم بودن آن‌ها است. آن‌ها با آغوش باز از مهاجرانی که استرالیا را به عنوان کشور مقصد انتخاب کرده‌اند استقبال می‌کنند. از دیگر خصوصیات مهم این مردم، تشویق افراد سایر کشورها برای مهاجرت به استرالیا و داشتن زندگی بهتر در این کشور است. بیشتر مهاجرانی که به استرالیا سفر می‌کنند از کشور انگلستان و سایر کشور‌های حوزه اتحادیه اروپا هستند.

درمان پزشکی:

در استرالیا و سایر کشورها درمان پزشکی بسیار هزینه‌بر است. به همین دلیل دولت این کشور برای مهاجرانی که به اینجا سفر می‌کنند استفاده بخشی از دوره‌های درمانی را رایگان اعلام کرده‌است. آنها می‌توانند از یک چک آپ رایگان، توسط پزشکان متخصص بهره‌مند شوند. همین امر باعث مهاجرت افراد زیادی به این کشور شده ‌است. مردم علاقه دارند در کشوری زندگی کنند که امنیت بالایی دارد و دولت این کشور تسهیلات خوبی برای باز پرداخت وام‌های دریافتی آنان در نظر گرفته باشد.

موقعیت شغلی خوب:

استرالیا کشوری است که با توجه به تخصص و مهارت افراد برای آن‌ها شغل فراهم می‌کند. در این کشور هر شغلی از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار است. برای مثال معلمان، پزشکان، مهندسین و حسابداران هر کدام شغل‌های دارای اهمیت بوده و به یک اندازه به آن‌ها بها داده می‌شود. آمار‌ها حاکی از این است که از هر ده مهاجر، هشت نفر از آن‌ها در یک دوره زمانی کوتاه، کار خوب و با درآمد بالا به دست می‌آورند.  یکی دیگر از دلایلی که مهاجران استرالیا را انتخاب می‌کنند، موقعیت،های شغلی مناسبی است که در این کشور وجود دارد.  از مهمترین آن‌ها می‌توان به حقوق بالا و جایگاه اجتماعی خوب اشاره کرد. کشور استرالیا این موقعیت را برای کسانی که ایده‌‌های خلاقانه‌ای برای کسب‌و‌کار دارند فراهم کرده تا بتوانند در یک محیط آرام و با کمک کارشناسان خبره در این راه به موفقیت دست پیدا کنند.

محیط خوب برای کودکان:

اگر آینده فرزندانتان برایتان مهم است کشور خوبی را برای زندگی انتخاب کرده‌اید. این کشور بستر مناسبی را برای رشد و پرورش کودکان فراهم نموده است. به این ترتیب که کودکان با رشد در یک محیط اجتماعی و صمیمی یک قدم به داشتن آینده‌ای موفق نزدیک می‌شوند. یکی از بهترین برنامه‌هایی که برای کودکان ترتیب داده شده، استفاده از مراقبت‌های بهداشتی ویژه و تحصیلات خوب در مدرسه‌های این کشور است.

ویزای دائمی:

شاید یکی از مهمترین دغدغه‌های مهاجرانی که به استرالیا سفر می‌کنند گرفتن ویزای دائمی این کشور است. دولت استرالیا این معضل را برای مهاجران آسان کرده و آن‌ها می‌توانند به راحتی و پس از گذراندن دوره‌های خاص این ویزا را دریافت کنند. در استرالیا ابتدا به شما یک ویزای پنج ساله داده خواهد شد و بعد از آن می‌توانید برای ویزای دائم اقدام کنید.

 

قوانین آسان برای مهاجرت:

قوانین بسیار ساده‌ای برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. قوانین و مقررات دولت استرالیا برای ورود مهاجران به این کشور بسیار آسان‌تر از سایر کشور‌ها است. به گونه‌ای که همه ساله مهاجران زیادی به این کشور مهاجرت می‌کنند.

استاندارد‌های زندگی:

کیفیت بالای زندگی یکی از مهمترین دلایل تمایل مهاجرت به استرالیا است. خانه‌های این کشور، هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ قیمت، با کیفیت‌تر و مقرون به صرفه‌تر از سایر کشور‌ها هستند. مدارس، وسایل نقلیه، پوشش مردم و بیمارستان‌ها سطح بالای رفاه در این کشور را نشان می‌دهند. آمار جرم و جنایت در این کشور به مراتب از سایر کشورها کمتر است. در استرالیا همانند سایر کشور‌ها شعبه‌هایی از معروفترین برند‌های پوشاک و لوازم خانه و حتی رستوران‌ها وجود دارد که شما به راحتی و با حداقل قیمت می توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تحصیل در استرالیا:

مزیت مهم دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد تحصیلات خوب برای مهاجران به استرالیا است. دانش‌آموزانی که تحصیلاتشان را در استرالیا به اتمام می‌رسانند از آینده درخشانی برخوردار خواهند بود. این موضوع باعث ترغیب افراد جوان برای مهاجرت به این کشور می‌شود.

محیط جغرافیای مناسب:

همانطور که در بالا اشاره شد طبیعت استرالیا اصلی‌ترین دلیل مهاجرت به این کشور است. استرالیا دارای آب و هوای معتدل است.

اقلام ارزان:

استرالیا کشوری پیشرفته و توسعه یافته است. به همین دلیل اقتصاد این کشور جزء برترین اقتصاد‌های جهان به شمار می‌آید که باعث شده اقلام و اجناس موجود در این کشور با کیفیت و در عین حال ارزان در دسترس عموم قرار گیرند.

در بالا به تعدادی ازمزایای مهاجرت به استرالیا اشاره شد. به این ترتیب هر شخصی آرزوی مهاجرت به استرالیا و و داشتن یک زندگی آرام و بی دغدغه را در این کشور دارد.

چگونه به استرالیا مهاجرت کنیم؟

برای مهاجرت به استرالیا در اولین قدم باید برای ویزای دائم اقدام کنید، درادامه شما باید مدارک مورد نیاز سفارت را برای دریافت ویزا ارائه نمایید و در آخر بر اساس امتیازاتی که به شما داده می شود ویزای مربوطه را دریافت می‌کنید.

دریافت ویزای استرالیا دارای شرایط زیر می باشد:

  1. سن حداکثر 50 سال
  2. داشتن کارت سلامت
  3. صحبت کردن و فهمیدن زبان انگلیسی
  4. بگذراندن تحصیلاتتان با نمرات عالی
  5. عدم سوء پیشینه

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، مطالب زیر را نیز مطالعه بفرمایید:
روش های مهاجرت به استرالیا
اقامت استرالیا
چگونگی مهاجرت به استرالیا

انواع ویزای استرالیا:
ویزای تحصیلی استرالیا
ویزای 489 استرالیا
ویزای 476 استرالیا
ویزای گاردین
ویزای 190 استرالیا
ویزای ورزشی

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button