مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا

مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا

مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا

همانطورکه می‌دانید مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا را می‌توانید به ‌آسانی از طریق مراجعه به مؤسسات مهاجرتی و یا دفاتر وکالت مختلف تجربه کنید. بسیاری از این مؤسسات و دفاتر، امکان ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه مهاجرت را به صورت رایگان برای سایر متقاضیان داخل و خارج کشور فراهم می‌آورند.

به دلیل حجم انبوه متقاضیان جهت مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا، بعضی از این مؤسسات و دفاتر دیگر توانایی پاسخگویی حضوری و یا حتی تلفنی را ندارند. به همین دلیل باید به فکر راه‌کار جدیدی باشید. در ادامه به ارائه برخی توضیحات پیرامون این موضوع می‌پردازیم.

  • جدیدترین روش مشاوره مهاجرت به استرالیا کدام است؟
  • روند انجام جدیدترین روش مشاوره مهاجرت به استرالیا چگونه است؟
  • مزایای جدیدترین روش مشاوره مهاجرت به استرالیا چیست؟
  • چرا مشاوره مهاجرت به استرالیا در فضای مجازی و به صورت آنلاین یک انتخاب درست می‌باشد؟

جدیدترین روش مشاوره مهاجرت به استرالیا کدام است؟

جدیدترین روش مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا کدام است؟
جدیدترین روش مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا کدام است؟

 

اخیراً و با ظهور سرویس تماس اینترنتی در سرتاسر دنیا، برخی از مؤسسات مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا به عنوان پیشگام در این امر اقداماتی انجام داده‌اند. به این صورت که برای متقاضیانی که خارج از ایران به مشاوره نیاز دارند با استفاده از امکان تماس اینترنتی صوتی یا تصویری و از طریق نرم افزارهای پیام‌رسان مانند اسکایپ، لاین، واتس‌آپ، ایمو و یا تلگرام خدمات مشاوره‌ای به آنها ارائه می‌گردد. البته به دلیل قطع بودن (فیلترینگ) امکان تماس صوتی – تصویری از طریق تلگرام و لاین در ایران، خدمات مشاوره برای متقاضیان داخل ایران بیشتر از طریق نرم‌افزار پیام رسان واتس‌آپ انجام می شود. واتس‌آپ امکانات مناسبی را برای این نوع ارتباطات فراهم آورده است.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله وکیل مهاجرت به استرالیا در ملبورن را از دست ندهید!

روند انجام جدیدترین روش مشاوره مهاجرت به استرالیا چگونه است؟

روند انجام جدیدترین روش مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا چگونه است؟
روند انجام جدیدترین روش مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا چگونه است؟

 

روند انجام مشاوره در اکثر نرم‌افزارهای پیام‌رسان از جمله واتس‌آپ به این صورت است که مؤسسه مهاجرتی یا دفتر وکالت مورد نظر برای متقاضیان یک صفحه (با ثبت یک شماره موبایل منحصر به فرد) جهت ارتباط با آنها ایجاد کرده است. بدین وسیله به شما این امکان داده می‌شود که هر زمان خواستید به این صفحه مراجعه کرده و اطلاعات تماس خود را ثبت کنید. بعد از ثبت اطلاعات تماس، مشاورین مؤسسه مربوطه، در اسرع وقت با شما تماس حاصل کرده و به صورت کاملاً رایگان نسبت به سؤالات شما پاسخگو خواهند بود.

پیشنهاد می کنیم مقاله سفارت استرالیا در تهران را مطالعه فرمایید.

مزایای جدیدترین روش مشاوره مهاجرت به استرالیا چیست؟

مزایای جدید‌ترین روش مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا چیست؟
مزایای جدیدترین روش مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا چیست؟

 

  • امکان بارگذاری و پخش فایل‌های صوتی و تصویری مربوط به مهاجرت در واتس‌آپ که متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی که منتظر تماس مشاورین مؤسسه یا دفتر مربوطه هستند از آنها استفاده کنند.
  • درصورتی‌که مؤسسه مهاجرتی یا دفتر وکالت انتخابی شده معتبر باشد، بعد از ثبت اطلاعات توسط متقاضی، قطعاً با وی تماس حاصل می‌شود. به این صورت که پس از ثبت اطلاعات توسط کاربر، به طور خودکار از جانب سیستم ارتباط با مشتری (CRM) مؤسسه یا دفتر مربوطه پیغامی مبنی بر اطلاع برای مشاورین ارسال خواهد شد. این پیغام حاوی این مطلب است که یک کاربر در صف انتظار است و لطفاً هر چه سریعتر پاسخگو باشید. بعد از آن است که بلافاصله با شما تماس حاصل خواهد شد.
  • راحتی در برقراری ارتباط
  • استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای پیام‌رسان متنوع و با امکانات زیاد
  • راه‌کارهای متفاوت برای برقراری ارتباط با مشتری جهت مشاوره، از جمله ارسال متن، تماس صوتی یا تصویری
  • برقراری ارتباطی کاملا مطابق میل متقاضی از نظر زمان انجام
  • یک مشاوره مجازی صددرصد امن، خصوصی و محرمانه به دلیل رمزنگاری پیغام‌ها

پیشنهاد می‌کنیم مقاله فرم درخواست مهاجرت به استرالیا را حتماً مطالعه فرمایید.

چرا مشاوره مهاجرت به استرالیا در فضای مجازی و به صورت آنلاین یک انتخاب درست می‌باشد؟

چرا مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا در فضای مجازی و به صورت آنلاین یک انتخاب درست می‌باشد؟
چرا مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا در فضای مجازی و به صورت آنلاین یک انتخاب درست می‌باشد؟

 

مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا، به‌ صورت آنلاین و در فضای مجازی این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در هر زمان و مکانی که هستید، با دسترسی به اینترنت، خیلی سریع و راحت نسبت به مشاوره خود از طریق شبکه‌های اجتماعی یا نرم‌افزارهای پیام‌رسان اقدام نمایید. همانگونه که در طول مقاله اشاره کردیم، به دلایل مختلفی گاهاً امکان ارتباط و مشاوره به صورت حضوری امکان‌پذیر نبوده و  یا این امر کاری دشوار و زمانبر است. به همین دلیل هر کجا که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید، امکان مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا برای شما فراهم می‌باشد.

خدمات مؤسسه مدیریت مشاوره آریا!

Arya Group Student Services!

متقاضیان گرامی، به منظور سهولت دسترسی و ارتباط با مشتری، مؤسسه مدیریت مشاوره آریا بستری را برای شما عزیزان فراهم آورده است که شما بتوانید از طریق راه‌های ارتباطی مختلف با مشاورین ما در ارتباط باشید. همانطورکه در شکل زیر مشخص شده، به منظور ارتباط با ما کافی است با مراجعه به صفحه اصلی وب‌سایت، و در انتهای صفحه، بر روی آیکون مربوط به شبکه اجتماعی یا نرم‌افزار پیام‌رسان مد نظر خود کلیک کرده و پیام خود را برای ما ارسال کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

متقاضیان اخذ ویزای دانشجویی برای استرالیا، کانادا و نیوزلند، شما می‌توانند از طریق این لینک خدمات ارائه شده توسط مؤسسه مدیریت مشاوره آریا را مطالعه فرمایید. پیشنهاد می‌کنیم برای تسریع بررسی درخواست ویزای دانشجویی خود، فرم مشاوره تحصیلی ما را تکمیل فرمایید.

مقالات زیر را در در زمینه ویزای تحصیلی استرالیا مطالعه فرمایید:

صفر تا صد تحصیل در استرالیا (هر آنچه که باید بدانید!)

چارچوب نظام آموزشی استرالیا (AQF)

ESOS و CRICOS

دوره‌های تحصیلی در استرالیا

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button