سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند

سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند

سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند

در این مقاله قصد داریم سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند را مورد بررسی قرار دهیم. کشور نیوزلند از جمله کشورهای مهاجرپذیر و مورد علاقۀ ایرانیان برای مهاجرت محسوب می‌شود. سالیانه افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می‌کنند. کشور نیوزلند در قارۀ  اقیانوسیه واقع شده است. نیوزلند از نظر صنعت و تکنولوژی بسیار پیشرفته است. همچنین از نظر امنیتی یکی از آرام‌ترین و امن‌ترین کشورهای دنیا می‌باشد، به‌طوری‌که کمترین میزان جرم و جنایت را به خود اختصاص داده است. نیوزلند به جهت داشتن فرصت‌های خوب شغلی و بازار کار گسترده، امکان جذب افراد متخصص در زمینه‌های فنی و مهندسی، پزشکی و سایر علوم پایه را فراهم آورده است. از این رو مهاجرت به نیوزلند طرفداران زیادی دارد. در ادامه به سؤالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • از چه راه‌هایی می‌توان به نیوزلند مهاجرت نمود؟
  • متقاضیان مهاجرت به نیوزلند باید چه شرایطی داشته باشند؟
  • چگونه می‌توان از طریق کار یا تخصص امکان اقامت در نیوزلند را به دست آورد؟
  • چگونه می‌توان از طریق ازدواج برای اقامت در نیوزلند درخواست داد؟
  • سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند چه خدماتی را به متقاضیان ارائه می‌دهد؟

از چه راه‌هایی می‌توان به نیوزلند مهاجرت نمود؟

از چه راه‌هایی می‌توان به نیوزلند مهاجرت نمود؟
از چه راه‌هایی می‌توان به نیوزلند مهاجرت نمود؟

به طور کلی و بر طبق اعلام وب‌سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند متقاضیان می‌توانند از طریق راه‌های زیر اقدام به مهاجرت به این کشور کنند:

  • مهاجرت به نیوزلند از طریق کار یا تخصص
  • مهاجرت به نیوزلند از طریق کسب و کار، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت به نیوزلند از طریق خانواده و همسر
  • مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

متقاضیان مهاجرت به نیوزلند باید چه شرایطی داشته باشند؟

متقاضیان مهاجرت به نیوزلند باید چه شرایطی داشته باشند؟
متقاضیان مهاجرت به نیوزلند باید چه شرایطی داشته باشند؟

از جمله شرایط عمومی برای انواع ویزاهای مهاجرتی نیوزلند که تمامی متقاضیان برای مهاجرت به این کشور باید داشته باشند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فرد متقاضی باید از سلامت کامل برخوردار باشد.
  • فرد متقاضی دارای وجه شخصیتی مناسبی باشد. (عدم سوء پیشینه یا سابقۀ کیفری و قضایی)
  • توانایی صحبت به زبان انگلیسی را داشته باشد.
  • سن متقاضی باید حداکثر ۵۵ سال باشد.
  • فرد متقاضی می بایست حداقل ۳ سال در زمینه رشته تحصیلی خود سابقه کار داشته باشد.
  • فرد متقاضی باید حداقل امتیاز ۱۰۰ را از ۱۴۰ امتیاز موجود در سیستم امتیازدهی مهاجرت به نیوزلند را کسب نماید.

چگونه می‌توان از طریق تخصص یا کار امکان اقامت در نیوزلند را به دست آورد؟

چگونه می‌توان از طریق تخصص یا کار امکان اقامت در نیوزلند را به دست آورد؟
چگونه می‌توان از طریق تخصص یا کار امکان اقامت در نیوزلند را به دست آورد؟

دولت و ادارۀ مهاجرت نیوزلند بر اساس سیاست مهارت‌های ضروری کاری و تخصصی در نیوزلند، این اجازه را به کارفرمایان می‌دهد که اقدام به استخدام نیروی‌های متخصص از خارج از کشور نماید تا مشکل کمبود نیروی متخصص در بخش‌های صنعتی این کشور حل شود. این نوع ویزا که در نهایت منجر به اخذ ویزای دائم برای متقاضی می‌شود، مناسب برای افراد تحصیل کرده و متخصص که دارای مدرک دانشگاهی هستند، می‌باشد. در این نوع ویزا متقاضی می‌بایست حداقل امتیاز مورد نظر (۱۰۰ از ۱۴۰) در سیستم امتیازگیری تعریف شده توسط سایت اداره مهاجرت نیوزلند را کسب کند. اگر امتیاز متقاضی از حد نصاب پایین‌تر باشد، وی می‌بایست از یک کارفرما در داخل نیوزلند پیشنهاد کار دریافت کند تا بتواند کمبود امتیاز خود را جبران کند.

ضمناً باید حرفه یا تخصص متقاضی در لیست کمبود مشاغل مورد نیاز (Skill Shortage List) نیوزلند باشد. پس از آن متقاضی مدارک لازم را به همراه درخواست اولیه خود ارسال می‌نماید تا از طریق یکی از شرکت‌ها یا کارفرمایان موجود در نیوزلند برای وی دعوت‌نامه ارسال شده و به مصاحبه دعوت شود. با توجه به نوع شرکت حامی یا اسپانسر متقاضی و نحوۀ حمایت مالی آن از پرسنل خود، وی در ابتدا به مدت ۲ سال اجازه دارد در نیوزلند کار کند و سپس ویزای موقت او به ویزای دائم تبدیل می‌شود.

چگونه می‌توان از طریق ازدواج برای اقامت در نیوزلند درخواست داد؟

چگونه می‌توان از طریق ازدواج برای اقامت در نیوزلند درخواست داد؟
چگونه می‌توان از طریق ازدواج برای اقامت در نیوزلند درخواست داد؟

اخذ ویزای نیوزلند از طریق ازدواج به این صورت می باشد که دو نفر که در یک رابطه پایدار و کاملاً واقعی هستند در قالب یک ازدواج قانونی می توانند برای شریک زندگی خود درخواست ویزا نمایند.

الزاماتی که در این نوع ویزا وجود دارد عبارت است از:

  • فردی که می‌خواهد برای همسر یا شریک زندگی خود درخواست ویزا کند و حامی یا اسپانسر او شود، باید حتماً از لحاظ سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشد.

تبصره)  درصورتی‌که سن متقاضی بین ۱۶ تا ۱۷ سال باشد، نیاز به رضایت‌نامه از سوی پدر و مادر فرد است.

  • هر دو زوج می‌بایست حداقل به مدت ۱ سال به صورت کاملاً واقعی و قانونی در کنار یکدیگر زندگی کرده باشند و یا در یک رابطۀ پایدار بوده باشند.
  • همسر فردی که متقاضی ازدواج با تبعه استرالیا است می‌بایست حداقل نیازمندی‌های زبان انگلیسی را داشته باشد (داشتن حداقل آیلتس ۵ در هر مهارت).

سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند چه خدماتی را به متقاضیان ارائه می‌دهد؟

سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند چه خدماتی را ارائه می دهد؟
سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند چه خدماتی را ارائه می دهد؟

شما با مراجعه به سایت رسمی اداره مهاجرت نیوزلند با تمامی قوانین، شرایط و روش‌‌های مهاجرت به نیوزلند آشنا خواهید شد. این سایت با استفاده از تیمی کارآزموده و متخصص، همچنین مشاورین و حقوق‌دانان معتبر و رسمی، بهترین مشاوره‌ها را در زمینۀ مهاجرت به نیوزلند را با توجه به شرایط متقاضی به وی ارائه می‌دهد. شما همچنین از طریق این سایت می توانید مدارک مورد نیاز مهاجرت را برای مجموعه یا کارگروه مربوطه در نیوزلند ارسال نمایید و کارشناسان سایت تمامی کارهای لازم و مربوط به مهاجرت شما را پیگیری می کنند و پروسه مهاجرت شما به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد. در ضمن توجه داشته باشید که حتماً قبل از هر اقدامی با مشاورین متخصص در زمینه مهاجرت مشورت کنید. پیشنهاد ما به شما مهاجرت از طریق تحصیل به کشورهای استرالیا، نیوزلند و کانادا است.

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

مؤسسۀ مدیریت مشاوره آریا با سابقه‌ای بالغ بر ۱۵ سال، افتخار داشته است که در زمینۀ اعزام دانشجو به استرالیا، نیوزلند و کانادا با اخذ مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت کند تا با ارائۀ خدمات مناسب توسط مشاورین دارای مدرک رسمی مشاوره تحصیلی از کشور استرالیا و کادر مجرب خود، متقاضیان عزيز را جهت تحصیل در معتبرترین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا و نیوزلند یاری رساند.

بنابراین مشاوره صحیح و درست در راستای مهاجرت می‌تواند عاملی بسیار پراهمیت باشد. در صورت تمایل به انجام مشاوره، می‌توانید از طریق اطلاعات تماس موجود در لینک تماس با ما، با مشاورین ما در ارتباط باشید.

با مشاورین ما در ارتباط باشید

Contact Us!

متقاضیان عزیز، شما همچنین می‌توانید با پر کردن فرم مشاورۀ تحصیلی ما، فرآیند اخذ بورسیه و پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود را به ما بسپارید.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله تا حدودی اطلاعات شما را در مورد بهترین روش های مهاجرت به نیوزلند افزایش داده باشیم. در انتها پیشنهاد می کنیم اگر مقصد شما برای مهاجرت، کشور نیوزلند است مقالات زیر را نیز مطالعه فرمایید:

نیوزلند

استان های نیوزلند

۱۱ مورد که باید در مورد فرهنگ نیوزلند بدانید!

دلار نیوزلند

زبان نیوزلند

فرهنگ نیوزلند

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

16 دیدگاه دربارهٔ «سایت رسمی مهاجرت به نیوزلند»

  1. محمد علی پرنیانی فرد

    با سلام اینجانب دارای مدرک فوق دیپلم دامپزشکی و ۹ سال سابقه کاری در زمینه رشته مربوطه و متاهل هستم ضمن اینکه به حرفه مرغداری نیز اشناییت دارم امکان ویزای کاربرای بنده وجود دارد ممنون

    1. کشورهای مهاجر پذیر را انتخاب کنید. مدت زمان تحصیل را با موفقیت سپری کنید و سپس مدتی را کار مرتبط انجام دهید. درصورت احراز شرایط اخد اقدام جهت اقامت اقدام نمایید. جهت بررسی دقیق و اطلاع بیشتر از شرایط با دفتر تماس بگیرید. شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ و.پنجشنبه ۹ الی ۱۳. شماره تماس ۸۸۲۴۰۴۴۵
      به پیج اینستا ما هم سر بزنیدaryagroup_iran

  2. من می هم روم نیوزلند وکاربکنم مامدت ده سال بامتحدین امریکا درافغانستن کارکردم جدن مادرخطراست

  3. من مدت هشت سال باآلمانیها کارکردی دربخش ارتقای ظرفیت پولیس جان مادرخطر است لطفا نجاتم دهید

    1. حوزه کاری موسسه آریا صرفا اعزام دانشجو و مهاجرت تحصیلی می باشد که صرفا برای ایرانی ها و یا اتباع با اقامت قانونی از ایران اقدام انجام می دهیم. لطفا برای مشکل خاصی که گفتید به نهادهای مربوطه مراجعه کنید.

  4. مسیب احمدزاده

    سلام من لوله کش گاز واتش نشانی واتفاع حریق هستم ایا میتوانم از طریق ویزای کار به کشور نیوزلند مهاجرت کنم

    1. فاطمه باقری

      سلام موسسه آریا در زمینه مهاجرت تحصیلی فعالیت دارد. لطفا با وکلای مهاجرتی صحبت کنید

  5. سلام من می‌خواهم به کشورنیوزلاندپناهنده شوم وکاربکنم اونجاوعضوپیشین ارتش سابق افغانستان بودم جانم هم درخطرقراردار بخاطریکه جانم درخطراست میخواهم پناهنده شوم

    1. باسلام دوست عزیز
      متاسفانه در زمینه این نوع ویزا اطلاعاتی نداریم. چنانچه مایل به تحصیل در نیوزیلند هستید، جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر تهران ما تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۲۴۰۴۴۵ لازم به ذکر است تحصیل در نیوزیلند به هیچوجه رایگان نمی باشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button