آیا بازگشت دانش آموزان به مدارس کویینزلند به تعویق خواهد افتاد؟

آیا بازگشت دانش آموزان به مدارس کویینزلند به تعویق خواهد افتاد؟

 

پس از اینکه ایالت کویینزلند برای نتایج تست آنتی ژن سریع، ثبت نام آنلاین را راه اندازی کرده است، این ایالت خود را برای رویارویی با افزایش موارد ابتلا به کووید 19 که هم اکنون در حال رخ دادن است، آماده کرده است.

از همه ی کسانی که تست های خانگی آن ها در 14 روز گذشته مثبت بوده است، خواسته شده است تا نتایج خود را آپلود کنند و پس از آن تعداد موارد ثبت شده ی ابتلا به کووید 19 به طور چشمگیری افزایش یافته است.

در همین حین دولت این ایالت بازگشت به کلاس های درس حضوری را به مدت دو هفته به تعویق انداخته است.

نخست وزیر ایالت کویینزلند می گوید اکنون دانش آموزان می توانند از دوشنبه 7 فوریه به کلاس های درس حضوری بازگردند. او معتقد است با توجه به شرایط موجود، به تعویق انداختن شروع سال تحصیلی منطقی و عاقلانه است.

“درست است که زمان بندی ها به تعویق افتاده است، اما با توجه به افزایش ناگهانی تعداد موارد ابتلا به کووید 19، این یک تعویق ضروری است. انتظار داریم پیک کرونا در اواخر ژانویه و اوایل فوریه باشد”.

او می گوید دانش آموزان سال 11 و 12 از 31 ژانویه کلاس های غیر حضوری را شروع خواهند کرد و زمانی که کلاس های حضوری شروع شدند، برای فرزندان کارکنان ضروری و معلمان، که در ارتباط نزدیک با افراد مبتلا بوده اند، تمهیدات خاصی در نظر گرفته خواهد شد.

وزیر آموزش کویینزلند می گوید با توجه به گسترش شیوع سویه ی اومیکرون، تصمیم به تعویق انداختن شروع مدارس بر اساس عقل سلیم بود و این کار باعث می شود تا آن زمان، کودکان بین 5 تا 11 سال بیشتری واکسینه شوند.

او توضیح داد که در این دو هفته، معلمان می توانند از عدم حضور دانش آموزان استفاده کرده و برای تدریس از راه دور برنامه ی درسی خود را آماده سازند.

البته بر اساس سخنان وزیر آموزش ایالت کویینزلند، هیچ تضمینی نیست که شروع سال تحصیلی بیش از این به تعویق نیفتد و اگر تعداد موارد ابتلا به سویه ی اومیکرون بیش از اندازه زیاد شود، آموزش آنلاین ممکن است برای تمام سنین مجددا از سر گرفته شود.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button