برندگان جوایز فارغ‌التحصیلان دانشگاه گریفیث

گروه آکادمیک 2023 برندگان جایزه برتر فارغ‌التحصیلان

دانشگاه گریفیث برندگان جوایز فارغ‌التحصیلان چهار گروه آکادمیک خود را در سال ۲۰۲۳ معرفی کرد. در این معرفی، دانشجویان بین‌الملل از سرتاسر جهان نیز حضور داشتند.

شانزده فارغ‌التحصیل با موفقیت توانستند رتبه‌های برتر را در جوایز فارغ‌التحصیلان برجسته سال ۲۰۲۳ از دانشگاه گریفیث در گروه‌های دانشگاهی هنر، آموزش و حقوق (AEl) دریافت کنند.

برندگان جایزه ۲۰۲۳ شامل سازندگان مشهور فیلم، تئاتر و موسیقی هستند. مربیان و کارآفرینان، روانشناسان، حافظان محیط زیست، قهرمانان سلامت، متخصصان تجارت و سیاست که سهم قابل توجهی از آنها در جامعه منعکس‌کننده ارزش‌های اصلی گریفیث در تعالی، اخلاق و مشارکت هستند نیز دریافت کننده این جوایز بودند. یکی از دریافت‌کنندگان این جایزه حتی به معنای واقعی کلمه به عنوان خدمه ایستگاه فضایی بین‌المللی خارج از این جهان است.

جوایز فارغ التحصیلان گروه آکادمیک 2023 دانشگاه گریفیث

دانشجویان دریافت‌کننده جوایز فارغ‌التحصیلان در سال 2023 در گروه‌های زیر قرار دارند:

  • دانش‌آموختگان برجسته
  • فارغ‌التحصیلان برجسته اولین مردم
  • فارغ‌التحصیلان بین المللی برجسته
  • فارغ‌التحصیلان جوان برجسته

برندگان گروه فارغ‌التحصیلان به عنوان فینالیست‌های جوایز کلی فارغ‌التحصیلان برجسته دانشگاه گریفیث که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

جوآن نایلند، معاون پیشرفت و مدیر مشارکت فارغ‌التحصیلان پس از اعلام نتایج دانشجویان گفت: به فارغ‌التحصیلان دانشگاه گریفیث و تاثیر گستره و مثبت آنها بر جامعه و همچنین افرادی که برای انتخاب این افراد کار و تلاش می‌کنند، افتخار می‌کند. چرا که کسانی که باید برندگان را انتخاب کنند، وظیفه بسیار چالش‌برانگیزی را برعهده دارند. زیرا باید دریافت‌کنندگان را به گونه‌ای که واقعا شایسته هستند، انتخاب و گزینش کنند.

وی در ادامه بیان کرد:

ما مفتخریم که بتوانیم فارغ‌التحصیلان را به این طریق بشناسیم، زیرا آنها برای خود و دیگران در جهان اهمیت دارند، جایی که ارزش‌های دانشگاه گریفیث را روزانه نشان می‌دهند. نامزدها بر اساس همسویی آنها با معیارهای گزینش گسترده از جمله موفقیت و مشارکت آنها در صنعت/حرفه انتخابی و سهم آنها در جامعه در سطوح محلی، ایالتی، ملی یا بین‌المللی مورد ارزیابی قرار گرفتند. همچنین نشان دادن ویژگی‌های آنها در راستای ارزش‌های دانشگاه گریفیث نیز قبل از معرفی ارزیابی شده است.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که کلیه دانشجویان دریافت‌کننده جایزه براساس شایستگی واقعی‌شان این جایزه را در سال 2023 دریافت کرده‌اند.

منبع: griffith.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button