رشته زبان انگلیسی دانشگاه سیدنی رتبه اول را کسب کرد!

رشته زبان انگلیسی دانشگاه سیدنی در استرالیا رتبه اول را کسب کرد!

رشته زبان انگلیسی در دانشگاه سیدنی طیف گسترده‌ای از آثار ادبی و فرهنگی را ارائه می‌دهد و برای دانشجویان این امکان را فراهم می‌کند تا مطالعات خود را بر اساس علایقشان انتخاب کنند.

این رشته زبان انگلیسی که با افتخار در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS در سال 2023 بر اساس موضوع، رتبه اول را در استرالیا و رتبه هجدهم را در سطح بین‌المللی به خود اختصاص داده است، به دلیل برتری در تدریس و تحقیق شناخته شده و در دستاوردهای برجسته دانشجویان و کارکنان آن منعکس گردیده است.

استادان دانشگاه سیدنی به دلیل تخصص و تجربه خود در این زمینه مشهور هستند.

این دانشگاه سابقه پرافتخار تدریس ادبیات قرون وسطی و زبان و ادبیات انگلیسی قدیم و میانه را دارد. پروفسور دن آنلزارک و استادیار جان شاو این سنت را ادامه می دهند و با مرکز قرون وسطی و اوایل مدرن درگیر هستند. این رشته همچنین دارای دو نفر از برجسته ترین و معروفترین آکادمیسین‌های شکسپیر در کشور است: پروفسور لیام سملر و دانشیار هوو گریفیتس.

زبان انگلیسی دانشگاه سیدنی

دانش‌آموزان این دانشگاه همچنین به پیشرفت این رشته ها کمک شایانی می‌کنند، از جمله شاعر بومی، اولین آرالوئن، که برنده جایزه 50000 دلاری استلا برای «Dropbear» شد، مایکائلا ساندرز، که سال گذشته جایزه دیوید اونایپون در جوایز ادبی کوئینزلند برنده شد.

دانشجویان این دانشگاه همچنین طیف گسترده ای از تخصص دارند و این را کتاب های اخیر منتشر شده در موضوعاتی مانند شورش در مورد فضل، آلفرد کبیر، نمایان کردن ایده ها در قرن هجدهم و بازنمایی ادبی درگیری فلسطین/اسرائیل نشان می دهد. اکتساب زبان دوم و ترجمه آثار نویسندگانی مانند دیوید فاستر والاس، ویلیام فاکنر، ازرا پاوند، چارلز هنری فورد، ساموئل بکت، جورج الیوت و توماس ولف از اقدامات دانشجویان و افتخارات این دانشگاه است.

تحصیل زبان انگلیسی در سیدنی، دانش فرهنگی و مهارت‌های تحلیلی را فراهم می‌کند که نه تنها قابل فروش است، بلکه برای دانش‌آموزان در طول زندگیشان نیز بسیار مفید و موثر است. این اقدام، دانش آموزان را برای طیف گسترده ای از مسیرهای شغلی آماده می کند و به آنها مهارت هایی می دهد که در زمینه هایی مانند دانشگاه، تدریس، روزنامه نگاری، سیاست و ارتباطات و همچنین نقش های ارشد در بخش هنر ارزشمند هستند.

رشته زبان انگلیسی حامی مفتخر چندین جایزه ادبی و شعری معتبر از جمله جایزه برگزیده دانشگاه سیدنی است.

منبع: sydney.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button