حق الوکاله مهاجرت به استرالیا

حق الوکاله مهاجرت به استرالیا

حق الوکاله مهاجرت به استرالیا

در این مقاله قصد داریم شما را با مباحث مربوط به حق الوکاله مهاجرت به استرالیا آشنا کنیم. همانطورکه در مقاله های قبلی اشاره شد، استرالیا کشوری است که سالانه پذیرای مهاجرین زیادی از سرتاسر دنیا است. به همین دلیل است که استرالیا از جمله کشورهای مهاجرپذیر یا مهاجرخیز محسوب می شود. پیشنهاد می کنیم حتماً ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

در این مقاله سؤالاتی مطرح شده است که به اختصار به بررسی هر کدام از آنها می پردازیم:

  • حق الوکاله مهاجرت چیست؟
  • حق الوکاله مهاجرت به استرالیا به چه منظوری ایجاد شده است؟
  • MIA چیست؟

حق الوکاله مهاجرت چیست؟

 

حق الوکاله مهاجرت چیست؟
حق الوکاله مهاجرت چیست؟

حق الوکاله به منظور وکلات دادن به وکیلی با تجربه و معتبر برای انجام هر گونه امور حقوقی، مهاجرتی و مشاوره ای است. این حق وکالت، هم شامل هزینه هایی است  که وکیل یا وکلای مربوطه در قبال انجام خدمات مهاجرتی دریافت می کنند و هم شامل هزینه های است که مربوط به مهاجرت فرد متقاضی است. کلیه این هزینه ها، بر اساس تعرفۀ قانونی خاص و مشخصی تعریف شده است.

 

 

 

حق الوکاله مهاجرت به استرالیا به چه منظوری ایجاد شده است؟

در پاسخ به این سؤال باید اذعان داشت که مهاجرت به هر کشوری، از جمله کشورهای مهاجرپذیر مانند استرالیا، کانادا و نیوزلند نیازمند هزینه هایی است که فرد متقاضی می بایست متقبل این هزینه ها شود. متقاضیان زیادی وجود دارند که برای  پرداخت این هزینه ها از وکلای رسمی و باتجربه استفاده می کنند. البته وکلای مربوطه باید از شرایط خاصی برخوردار باشند تا واجد صلاحیت برای وکلات شما باشند.

در ادامه، ویژگی های شاخص یک وکیل مهاجرتی را برای شما بازگو می کنیم.

حق الوکاله مهاجرت به استرالیا به چه منظوری ایجاد شده است؟
حق الوکاله مهاجرت به استرالیا به چه منظوری ایجاد شده است؟

 

ویژگی های یک وکیل واجد شرایط جهت حق الوکاله:

  • حداقل یک بار به کشور استرالیا سفر کرده باشد.
  • شرکت های مرتبط و واسط با اساس نامه های دفتر وکالتی وکیل، معتبر باشند.
  • پاسخگوی تمامی سؤالات شما باشد.
  • همیشه و در همه حال در دسترس باشد.
  • آگاهی بخشیدن و ارائۀ اطلاعات جامع وکامل به شما نسبت به اقامت و مهاجرت
  • امکان اقساطی بودن پرداخت ها
  • ارائه کردن مطالب با زبانی گویا و قابل فهم

 

MIA چیست؟

MIA چیست؟
MIA چیست؟

 

MIA نوعی مؤسسه یا انجمن حرفه ای در زمینۀ  ارائۀ مشاوره های مهاجرتی برای متقاضیانی است که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند.شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شود که آیا برای مهاجرت به استرالیا باید حتماً وکیلی را انتخاب می کنیم که عضو MIA باشد یا خیر؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت عضویت در این سازمان برای وکلا اجباری نیست.

اما اگر وکلا بتوانند عضو این مؤسسه شوند، به راحتی می توانند از اطلاعات و خبرهای به روز و مهم مهاجرت به استرالیا مطلع شوند.  همچنین عضویت وکلا در این موسسه، نوع اعتبار برای آنها محسوب می شود.

 

قرارداد با وکیل

براساس قوانین سازمان MARA یا ادارۀ ثبت اسناد وکلای رسمی استرالیا در زمینۀ مهاجرت، فقط وکلای مهاجرتی تأیید صلاحیت شده توسط این سازمان می توانند با شما قرارداد وکالت امضاء کنند. اگر هر زمانی شما با وکیل مهاجرتی خود با مشکل مواجه شدید، فقط می توانید از طریق مرجع MARA و در چهارچوپ قوانین این سازمان اقدام کرده و درخواست بررسی خود را  ارائه دهید.

البته باید به این نکته آگاه باشید که هیچ فرد حقیقی یا حقوقی به جز سازمان MARA و وکیل شما نمی تواند در این راستا دخالت داشته باشد، چرا که فقط سازمان MARA قادر خواهد بود از طریق وکیل شما درخواست مورد نظر را بررسی، و مشکل را مرتفع سازد.

وکیل شما موظف است یک نسخه کامل و قابل فهم به زبان انگلیسی و فارسی از روند اجرای فرایند مهاجرتی شما و مشکلات موجود در این راستا را آماده، و برای شما ارائه کند که شما بتوانید دادخواست خود را به راحتی به MARA گزارش دهید.

 

امیدواریم مطالب این مقاله مورد رضایت شما مخاطبین عزیز واقع شده باشد.

برای کسب آخرین اخبار و اطلاعات در زمینۀ مهاجرت به استرالیا، کانادا و نیوزلند وب سایت ما دنبال کنید.

شما همچنین می توانید با مراجعه به وبلاگ ما مقالات مختلفی را در زمینه های مهاجرتی مطالعه فرمایید. اطلاعات موجود در این مقالات می تواند شما را در انتخاب راه مهاجرتی بهتر یاری رساند.

در صورتی که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در استرلیا, کانادا و یا نیوزلند را دارید به صفحه خدمات ما مراجعه کنید و از مشاوره کارشناسان ما بهره ببرید.

پیشنهاد می‌کنیم مقالات زیر را از دست ندهید:

استرالیا یا کانادا؟ به کجا مهاجرت کنیم؟

مزایای مهاجرت به استرالیا

کانبرا

ایالت های استرالیا

ارزانترین شهر استرالیا برای زندگی دانشجویی

 

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button