هزینه مهد کودک در استرالیا

هزینه مهد کودک در استرالیا

هزینه مهد کودک در استرالیا

هدف ما در این مقاله این است که شما را با برنامه ها و هزینه های که در جهت غنی سازی محیط مهدکودک های استرالیا صرف میگردد آشنا کنیم.

لازم به ذکر است که این اطلاعات در حد ابتدایی و صرفا جهت معرفی و اطلاع رسانی است.

کشور استرالیا امکان صرف هزینه های دولتی برای نگهداری کودکان در مهد ها را ایجاد کرده است, به این معنی که اگر کسی توانایی پرداخت هزینه های مهدکودک را نداشته باشد دولت در قبال هزینه ها خود را مسئول دانسته و به عنوان یک کمک رسان مهم شناخته می شود. یکی از هزینه های کمک رسانی دولت استرالیا child care benefit نام دارد. این نوع کمک هزینه به صنف و خدمات مهدکودک ها که بازه متنوعی هم داراست و همچنین سطح درآمد اشخاص و بودجه خانواده، تعداد فرزندان، مقایس کاری و ….  بستگی دارد.

در ادامه شایان ذکر است کسانی که قصد دارند به کمک هزینه های مربوط به Child Care Benefit دسترسی داشته باشند ابتدا باید به طور مستقیم هزینه های مربوط به مهد کودک و سرویس های مربوط به فرزندانشان را پرداخت کنند و سپس از تایید آن اطمینان حاصل کنند تا روال دولتی متوقف نشود. روش دیگر دسترسی به این هزینه ها، اینگونه است که اگر شما از دارایی و درآمد چندان چشم گیری برخوردار نیستید، با کمک دولت پرداخت را به صورت یکجا در یک نوبت از سال انجام دهید. برای این روند باید وارد سایت humanservices.gov.au/childcarebenefit شوید تا فرم درخواست دراختیار شما قرار بگیرد و سپس آن را کامل نمایید. عوامل دیگر بجز Child care benefit برای پرداخت هزینه از طرف دولت استرالیا شناخته شده که از جمله آن ها Parenting Payment، Paid Parental Leave Scheme وDad and Partner Pay می باشد. مهد کودک استرالیا از این قابلیت بهره مند است که به شما این اختیار را می دهد که انتخاب کنید فرزندان خود را در چه ساعاتی با چه نوع تغذیه و چه آموزش هایی .. در مهد کودک بسپارید. زمان شروع فعالیت در مهد کودک ها راس ساعت 7ونیم صبح تا 6 عصر می باشد، در این مراکز نوزادان را تا سن 6 سالگی قبول و نگهداری می کنند، و بر اساس سن, آموزش های لازم را به آن ها ارائه می دهند.

امکانات مهد کودک ها

یک نمونه مهدکودک معروف و شناخته شده کشور استرالیا که از امکانات کامل برخوردار می باشد مهد کودک Mihaly Slocombe نام دارد، که در سال 2014 با هزینه و امکانات بسیار زیادی تاسیس شده است. مکان این مهدکودک از طراحی و معماری های بسیار کاربر پسند و کارگرا محور ایده گرفته شده و طوری ساخته شده است که همانند یک محیط مسکونی با تجهیزات کامل و لوکس باشد. علاوه بر طراحی زیبا, مجموعه از اسباب بازی های متنوعی برخوردار می باشد که باعث شده است کودکان زیادی را به بازی های خلاقانه خود جلب کند از جمله این بازی ها میتوان موارد زیر را نام برد:

 

      آشپزخانه های چوبی کودک

      استخر توپ بادی های مختلف

      ابزار شن بازی

      استخر شن و آب بازی

      اشکال هندسی

      دکه های مختلف

      اعصاب سنج برای کودکان

      الاکلنگ های متفاوت با شکل های گوناگون

      و….

امکانات مهد کودک ها

 

به طور کلی گفته می شود که تمامی این موارد بر اساس هزینه های مشخص و هدفمند توسط دولت استرالیا برای مهدکودک ها

در نظر گرفته شده است. در مهدکودک های استرالیا زبان های متفاوتی را به کودکان آموزش می دهند که حدودا این زبان ها به 13 زبان متفاوت می رسد.

در آخر می توان گفت که مهدکودک از مهم ترین بخش های موثر در تربیت و رشد کودکان به حساب می آید که کودکان قبل از ورود به مدرسه ابتدا به مهدکودک می روند. مهد کودک به تنهایی باعث می شود که کودکان در سیستم آموزشی از آمادگی بالایی برخوردار شوند, که درنتیجه در زمان مدرسه با مشکلات خاصی مواجه نشوند.

کشور استرالیا با توجه به هزینه های بالایی که در مهد کودک های خود صرف کرده است. موجب جذب و پرورش کودکان زیادی شده که درنهایت بتوانند از این طریق آموزش های مربوطه را به خوبی فرا گیرند.

بیشتر بخوانید:

بهترین رشته‌ ها برای مهاجرت به استرالیا

دانستنی‌هایی در مورد تحصیل در استرالیا

هزینه‌های تحصیل در استرالیا

تحصیل در استرالیا بدون آیلتس یا تافل

مدارک مختلف تحصیلی در کانادا

مهاجرت تحصیلی استرالیا

بورس‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی کالج

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button