پشتیبانی‌های فوق‌العاده برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ولونگونگ استرالیا

با نزدیک شدن به ترم بهار، دانشجویان دانشگاه ولونگونگ استرالیا (UOW)، با اشتیاقی فراوان در حال آماده شدن برای سفر تحصیلی خود هستند. دانشجویان بین الملل مشتاق به تحصیل در استرالیا با در نظر گرفتن اهدافشان، مواد درسی خود را سازماندهی و برنامه کلاس‌هایشان را نهایی می‌کنند؛ هچنین می‌توانند در جلسه‌ای برای معارفه و جهت‌یابی دانشجویان جدیدالورود شرکت کنند. و در این جلسه علاوه بر آشنایی با دانشگاه و قسمت‌های مختلف آن، با دانشجویان هم رشته یا رشته‌های دیگر و همچنین ترم بالایی‌های خود آشنا شده و ارتباطات مناسبی از همان ابتدا با یکدیگر بسازند.

دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ولونگونگ استرالیا

از آنجایی که گروه جدیدی از دانشجویان آماده شروع تحصیلات خود در UOW می‌شوند، این دانشگاه مایل است که آن‌ها را در مورد منابع علمی گسترده و خدمات پشتیبانی موجودی که در اختیار آن‌ها قرار دارد یا در ادامه قرار خواهد گرفت به‌خوبی آگاه کند. چراکه آن‌ها از اهمیت ارتباط با دانشجویان در رشته‌های انتخابی‌شان به طور کامل آگاه‌اند.

دانشجویان ارشد باتجربه  UOW، تحت آموزش‌های تخصصی قرارگرفته‌اند تا راهنمایی و پشتیبانی ارزشمندی را به همتایان خود ارائه دهند. از نکات مطالعه از راه دور و هدایت فناوری‌های یادگیری گرفته تا استراتژی‌های مقاله‌نویسی و آمادگی کافی برای امتحان، همگی توسط مربیان دانشگاهی برای کمک به دانش آموزان در زمینه‌های مختلف کلیدی به دانشجویان ارائه خواهد شد.

دانشجویان UOW نسبت به سخنرانی‌های جذاب اساتید آگاه، آموزش‌های تعاملی که مشارکت فعال را ترویج می‌دهند و آزمایشگاه‌های عملی با راهنمایان مجرب بسیار مشتاق هستند و به گفته آنها این موارد نقش بسیار بالایی در آگاهی بخشی بیشتر آنان در بحث آموزش داشته است.

تحصیل آکادمیک در  UOW تجربه‌ای استثنایی است، چرا که علاوه بر تحصیلات عالی در دانشجویان، قدرت همکاری و ارتباط را بین آنها به وجود خواهد آورد. مدرسان، فعالیت‌های فردی و کارگروهی را در طول دوره‌های آموزشی برای دانشجویان سازماندهی کرده و محیطی امن برای یادگیری بین آن‌ها بوجود می‌آورند. آنها سبک‌های یادگیری متنوع دانشجویان را تشخیص داده و دغدغه همه افراد را در نظر می‌گیرند. همچنین بر این باورند که یادگیری گروهی فراتر از خود درس است، زیرا همکلاسی‌ها تجربیات ارزشمند خود را با هم به اشتراک می‌گذارند و این‌گونه مفاهیم را بسیار بهتر یاد خواهند گرفت. این بستر ایجادشده به دانشجویان اجازه می‌دهد تا آزادانه دیدگاه‌ها و بینش خود را در مورد موضوعات موردنظر بیان کنند. در  UOW، سفر آکادمیک به یک تجربه دگرگون‌کننده تبدیل می‌شود که هم دانش و هم رشد شخصی را پرورش خواهد داد.

برای دریافت مشاوره تحصیلی استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button