رویداد آینده سلامت مغز

رویداد آینده سلامت مغز استرالیا

تاریخ: پنجشنبه 8 ژوئن 2023

زمان: 16:30 – 19:30

میزبان: ملبورن کانکت

مکان: The Forum, Melbourne Connect 700 Swanston Street Carlton, VIC 3053

هزینه: رایگان

مجموعه ایونت‌های Thr Future of

ملبورن کانکت مجموعه ایونت‌های The Future of را ارائه می‌کند – مجموعه رویدادهای جدیدی که متخصصانی از رشته‌های مختلف را در کنار یکدیگر می‌آورد تا به مسائل پیچیده اجتماعی پرداخته، با یکدیگر در مورد چگونگی آینده صحبت کرده و باعث پیشرفت‌های جدید شوند.

نمایشگاه افتتاحیه آینده سلامت مغز، گروهی از دانشگاهیان برجسته از زیست پزشکی، مهندسی و حقوق را در کنار کارآفرینان، پزشکان و سیاست گذاران گرد هم می‌آورد تا یک بحث پویا و جذاب مملو از مکالمات و اکتشافات مثبت باشد. این رویداد منحصر به فرد با هدف مقابله با مهم‌ترین چالش‌های بهداشتی مربوط به عملکرد مغز، علوم اعصاب شناختی و دستگاه‌های عصبی و همچنین ملاحظات اجتماعی و اخلاقی که آنها را احاطه کرده است، انجام می‌شود.

دانشگاه ملبورن از شما دعوت می‌کند که بینش‌های خود را به اشتراک بگذارید، با تفکر و صداهای پیشرو ارتباط برقرار کنید و وضعیت آینده تکنیک‌های تهاجمی و غیرتهاجمی را برای تشخیص پویا، صحیح و درمان اختلالات مغزی بررسی کنید.

آینده سلامت مغز جایی است که تحقیقات پیشگام و تلاش‌های تجاری سازی برای شکل دادن به چشم‌انداز سلامت مغز با یکدیگر همسو می‌شوند.

با این رویداد بینش ارزشمندی در مورد فناوری‌های پیشرفته، درمان‌های انقلابی و اکتشافات پیشگامانه به دست آورید که پتانسیل تغییر زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را دارند، راه را برای پیشرفت‌های متحول کننده در سلامت مغز هموار می‌کنند و امید به آینده‌ای روشن‌تر را محقق می‌سازند.

این بحث جذاب برای هر کسی که به موضوع علاقه‌مند بوده و می‌خواهد با چشم‌انداز آینده مواجه شود یا با آن گره بخورد، باز است.

زمان برگزاری:

4:30 بعدازظهر: درها باز می‌شوند

5:00 بعدازظهر: رویداد شروع می‌شود

منبع: unimelb.edu.au

برای دریافت مشاوره تحصیل در استرالیا این فرم را پر کرده تا کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button